Gå til innhold

Portal 2 - Generell Diskusjon



Anbefalte innlegg

Slik det ser ut no, blir det låst opp seinast halv 11, 10:30 i morgon tidleg. Mest sannsynleg halv ti, mtp at Audiosurf og The Ball straks er ferdig.

Edit: eller var det 50 minutt som blir fjerna per spel? I så fall, blir det låst opp 8:50. Ish.

 

http://www.aperturescience.com/glados@home/

 

Eg har 3 poteter, klarte Audiosurfpoteta etter rundt 10 timar med konstant fail. :p

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Du kan logge inn og gå inn på ordrehistorikk for å se om de har sendt det. Mulig de bare er sen med å sende leveringsbekreftelsen.

 

Hos meg står det "Reservert" under leveringsstatus. Betyr dette at det ikke er sent enda?

Klikket meg inn på ordren igjen etterpå og det er kommet opp en sporingsnummer på portal 2 linjen: 0000000000000000000

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Slik det ser ut no, blir det låst opp seinast halv 11, 10:30 i morgon tidleg. Mest sannsynleg halv ti, mtp at Audiosurf og The Ball straks er ferdig.

Edit: eller var det 50 minutt som blir fjerna per spel? I så fall, blir det låst opp 8:50. Ish.

 

http://www.aperturescience.com/glados@home/

 

Eg har 3 poteter, klarte Audiosurfpoteta etter rundt 10 timar med konstant fail. :p

 

Hvor mye som har blitt spart har variert fra spill til spill, litt ettersom hvor vanskelige/lang tid de tok, så det er grunn til å tro at Audiosurf og TB vil gi enda litt mer, jeg vil nå tippe 1,5-2 timer til sammen

Lenke til kommentar

Du kan logge inn og gå inn på ordrehistorikk for å se om de har sendt det. Mulig de bare er sen med å sende leveringsbekreftelsen.

 

Hos meg står det "Reservert" under leveringsstatus. Betyr dette at det ikke er sent enda?

Klikket meg inn på ordren igjen etterpå og det er kommet opp en sporingsnummer på portal 2 linjen: 0000000000000000000

 

Om det står reservert har de nok ikke sendt det enda, desverre. Det står "sendt" hos meg. Hvilken plattform har du kjøpt det til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Du kan logge inn og gå inn på ordrehistorikk for å se om de har sendt det. Mulig de bare er sen med å sende leveringsbekreftelsen.

 

Hos meg står det "Reservert" under leveringsstatus. Betyr dette at det ikke er sent enda?

Klikket meg inn på ordren igjen etterpå og det er kommet opp en sporingsnummer på portal 2 linjen: 0000000000000000000

 

Om det står reservert har de nok ikke sendt det enda, desverre. Det står "sendt" hos meg. Hvilken plattform har du kjøpt det til?

 

Huff, vel siden det har kommet til riktig tid de 2 siste gangene kunne jeg vel ikke forvente annet av elkjøp?

Har bestilt til xbox360. Jeg gleder meg til den dagen man kan laste ned slike spill direkte til xbox uten å måtte betale sånn ca dobbel pris i forhold til butikkpris.

Lenke til kommentar

Du kan logge inn og gå inn på ordrehistorikk for å se om de har sendt det. Mulig de bare er sen med å sende leveringsbekreftelsen.

 

Hos meg står det "Reservert" under leveringsstatus. Betyr dette at det ikke er sent enda?

Klikket meg inn på ordren igjen etterpå og det er kommet opp en sporingsnummer på portal 2 linjen: 0000000000000000000

 

Om det står reservert har de nok ikke sendt det enda, desverre. Det står "sendt" hos meg. Hvilken plattform har du kjøpt det til?

 

Huff, vel siden det har kommet til riktig tid de 2 siste gangene kunne jeg vel ikke forvente annet av elkjøp?

Har bestilt til xbox360. Jeg gleder meg til den dagen man kan laste ned slike spill direkte til xbox uten å måtte betale sånn ca dobbel pris i forhold til butikkpris.

 

Jeg har bestilt det til PS3, så det jeg tenkte var at kanskje X360-versjonen ble en dag forsinket til lageret deres, av en eller annen årsak. Desverre er det jo derfor stor mulighet for at du ikke får spillet før etter påsken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Mulig. Jeg så på elkjøp sine hjemmesider i går og da stod det release 20 for xbox versjonen og 19 for ps3. I dag er dette rettet til 19 for xbox også.

 

Er det flere som har bestilt xbox versjonen som ikke har fått bekreftet levering?

Lenke til kommentar

Dwet finnes gode dager å ha tidligvakt på jobben med gode muligheter for avspasering, og det finnes dårlige dager med tidligvakt for gode muligheter for avspasering.

 

I morgen er definitivt en god dag, og den er min! Fy pokker, jeg gleder meg til å komme hjem i morgen, satser på å være hjemme rundt klokka 1. Da blir det Portal 2!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oi. Jeg hadde ikke fått med meg at 19 var utgivelsesdatoen engang da jeg kjøpte det tidligere i dag. Jeg innbilte meg av en eller annen grunn at jeg måtte vente til ute i Mai. Mistenker at det blir lite søvn etter at jeg er ferdig på jobb om 8 timer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Av en eller annen merkelig måte så synes jeg at det er veldig godt å ikke ha så store forventninger til portal 2. Jeg vet at spillet blir bra og at jeg kommer til å like det, men jeg er ikke såpass oppspilt at jeg kommer til å løpe ut så snart jeg er ferdig på jobb og råkjøre hjemover. Kan til og med hente at jeg ikke prøver det før jeg har fått sovet ut. Merkelig opplegg til tross for at jeg er veldig stor fan av hele Half-Life-serien.

All denne mysteriehypen synes jeg også nesten at det kan bli på grensen til litt for mye av, men bare "nesten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...