Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at den greia kun gjaldt for lørdagskamper. I dag er det søndag så du bør få sett den på tv.

Ok, takk for svar, Latias! :)

Skrevet

HERREGUD FOR ET DRAMA I PLAY-OFF-SEMIFINALEN!!!!

2-2 sammenlagt da Leicester får straffe i det 96. minutt. Latterlig billig. Den bommes. Watford kontrer og scorer!!

Skrevet

Er ganske sannsynlig at de får med seg noe. De er fulle av selvtillit og arsenal er i dårlig form samt er under et sinnssykt press

Så det at Wigan egentlig MÅ vinne for å unngå Championsship er ikke et sinnssykt press?

Herrefred.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har aldri jublet så mye for et lag som ikke er mitt. Under ordet "karma" i ordboka bør det være et bilde av en gråtende Knockaert. Poetic justice.

Endret av Maefteda
Skrevet

Har aldri jublet så mye for et lag som ikke er mitt. Under ordet "karma" i ordboka bør det være et bilde av en gråtende Knockaert. Poetic justice.

"Anthony dived to gain a penalty ( The nob), then had his penalty saved! By Manuel Almunia and condemned Leicester to another season in the Championship." - wiki

Skrevet

Ikke jeg heller tror jeg. Så forbanna justice hele den greia der.

"Anthony dived to gain a penalty ( The nob), then had his penalty saved! By Manuel Almunia and condemned Leicester to another season in the Championship." - wiki

Haha :D

Gjest medlem-105082
Skrevet

Sto skrevet i stjernene at det var Loic Remy som blir å sende oss ned i Championship.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Ikke hans feil at Chelsea vant CL?

Endret av Slettet-D7I5Gr2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...