Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var tidligere av den oppfatningen at jo flere engelske lag videre, desto bedre for fotballen. Men det var i perioden da det blant annet var moro og underholdende å følge Liverpool utover våren. At kjøpelagene nå ryker har jeg ingenting imot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikkje på lenge... Dessverre.

Ikke rival, så klart. Men absolutt et lag jeg ikke hadde fordratt av historiske/andre kampers årsaker.

Hørt om folk som har andre meninger enn deg? De finnes de og. :)

Kjenner blant annet en United-supporter som håpet at vi vant CL i fjor. Bra for den engelske ligaen.

Bra for ligaen? Tenker du på "konkurransen" mot La Liga? La Liga har normalt sett 2 lag som er verdt noe. Premier League trenger ikke et lag til å vinne CL for å være den beste ligaen.

Endret av theHerd
Skrevet

Bra for ligaen? Tenker du på "konkurransen" mot La Liga? La Liga har normalt sett 2 lag som er verdt noe. Premier League trenger ikke et lag til å vinne CL for å være den beste ligaen.

La Liga er offisielt Europas beste liga nå forresten. For de som mener det er den riktige måten å vurdere det på.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hva må Chelsea gjøre for å gå videre hvis det ender 0-0 i den andre gruppespillkampen?

Skrevet

Torres scorer faktisk. Nå står ikke verden til påske!

Hva må Chelsea gjøre for å gå videre hvis det ender 0-0 i den andre gruppespillkampen?

Da er Chelsea ute.

Skrevet (endret)

Godt mulig, selv driter jeg langt i "kåringer" og "poeng" som plutselig gjør en liga bedre enn en annen. Egentlig rundt alt som har med PL vs La Liga å gjøre, jeg ser ikke spansk fotball (bortsett fra små unntak i CL). La Liga er ikke verdt en dritt for meg.

Edit: Som svar til Teipball

Endret av theHerd
Skrevet

Nevnt 1000 ganger tidligere, men ingenting.

Score MASSE mål

Kødd eller seriøst?

Skrevet

Var vel ikke det som var poenget mitt heller.

Heldig straffe, og heldig mål av Torres. Ser ikke ut til at vi har like mye flaks i den andre kampen dog. I følge vglive har ikke Shaktar hatt en eneste sjanse. Noen andre som har noen annen info om den kampen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...