Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra en United-supporter eller annen klubb sitt synspunkt så er det klart, men når du spør en Chelsea-supporter hva han synes om en annen London klubb der blant annet vi nettopp har vært involvert i en alt for lang rasismedebatt så er ikke det svaret Emils gir først særlig overraskende.

Lenke til kommentar

Må være helt forferdelig å være QPR-supporter om dagen.

Ser at klubben bruker bøttevis med penger, ser at spillerne gliser av hverandres tabber (Robert Green da laget slapp inn det andre målet), og spillere som spiller ballen utover linja i noe som kan virke som en "protest" mot dårlig innsats fra de foran seg på banen (Wright-Phillips).

 

Håper fansen prøver å si i fra. for deres skyld.

Lenke til kommentar

Nå handler det vel ikke kun om tabellplasseringa isolert sett, men kanskje litt om hva man får igjen for alle pengene man har brukt.

 

Jeg skal ikke komme her og påberope meg selv kunnskaper om økonomien til Chelsea, hvor mye de har brukt osv osv, men det er vel ikke akkurat utenkelig at de for noen år siden presterte dårlig ut i fra forutsetningene?

Lenke til kommentar

Tja, hvis man ser det sånn så. I innlegget over skrev jeg endel. Chelsea har i forhold brukt veldig mye. Men det er ikke bare å bare å pumpe penger inn i en klubb så vinner man alt, det tar tid å bygge opp. Hvem vet, kanskje QPR etterhvert også regnes som en utfordrer i PL.

Lenke til kommentar

QPR kjøper ikke samme kvalitet som Chelsea vel og merke.

 

Ville heller nevnt Joey Barton, og at de så langt er helt udugelige til tross for at de har brukt endel med penger.

 

Bytt ut Joey Barton med John Terry, og man kunne nesten tro du pratet om Chelsea for et par-tre år siden.

 

Ja, vi var udugelige og vant PL.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at klubben bruker bøttevis med penger, ser at spillerne gliser av hverandres tabber (Robert Green da laget slapp inn det andre målet),

 

Kanskje ikke så rart at han koser seg litt når QPR gjør det dårlig. Ble hentet for tre måneder siden, har spilt tre kamper og QPR har allerede bedt han om å finne seg en ny klubb. QPR handler spillere uten mål og mening og har absolutt ingen plan. De handler utelukkende for å handle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Noen ganger lurer jeg på hvor dum det går an å bli. QPR tenker jo ikke akkurat langsiktig heller.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Ser at klubben bruker bøttevis med penger, ser at spillerne gliser av hverandres tabber (Robert Green da laget slapp inn det andre målet),

 

Kanskje ikke så rart at han koser seg litt når QPR gjør det dårlig. Ble hentet for tre måneder siden, har spilt tre kamper og QPR har allerede bedt han om å finne seg en ny klubb. QPR handler spillere uten mål og mening og har absolutt ingen plan. De handler utelukkende for å handle.

 

Misforstå meg rett, jeg forstår frustrasjonen hans, men jeg mener det blir for dumt å sitte og glise åpenlyst når lagkameraten driter seg ut, er jo ikke hans feil at styret er høl i huet.

Man burde også tenke på samholdet i laget, på tross av hva man måtte mene om driften av klubben.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...