Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Lol, må faktisk en straffe til på overtiden for at City skal redde ett poeng på hjemmebane. Ser uansett ut som at de nok en gang skal floppe i Europa. :)

 

Gikk så bra med United i fjor, både i cupene, serien og i Europa ;)

 

Tre Champions League-finaler på de siste fem årene (flere finaler enn det LFC har _totalt_ siden 06), vunnet Premier League 12 av 20 ganger (12 ganger mer enn LFC). Fjoråret var bare en liten glipp. Spiller i det minste ikke thursday night årlig (åh wait, det gjør jo ikke LFC heller, de må faktisk vinne ligacupen for å i det hele tatt komme seg dit). Noe mer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, må faktisk en straffe til på overtiden for at City skal redde ett poeng på hjemmebane. Ser uansett ut som at de nok en gang skal floppe i Europa. :)

 

Gikk så bra med United i fjor, både i cupene, serien og i Europa ;)

 

Ja. tabbet oss virkelig ut i serien i fjor ;) 2. plass og tapte serien i siste kamp, det er jo bare marginalt bedre enn nedrykk ;)

Lenke til kommentar
Sammenligner du Messi vs Ronaldo og United vs Liverpool? United vs Liverpool er nærmere Downing vs Ronaldo.

 

Hmmm... Nå ser det ut som for meg at du da sier at United er Downing og Ronaldo er Liverpool???

 

hvilket tyggis-merke SAF tygger.

 

Er ikke det juicy fruit? Det er hvertfall favoritt tyggisen min til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Var nå mindre om serien og mer om at han mobbet City for å "floppe" i Europa i fjor, United var ikke akurat bedre selv ;)

 

Skal man mobbe noen for >>>>>forrige<<<<< sesong i Europa bør man støtte et lag som gjorde det mye bedre samme året :p

 

Som sagt, vi har tre CL-finaler på fem sesonger. Barca har bare to. Vi har bevist noe. Hvor mye har City overbevist deg ute i Europa i den samme perioden, sa du?

Lenke til kommentar

City har bevist nada ute i Europa. Det at Dortmund rundspiller dem nærmest i 90 minutter på Etihad sier jo litt om hvor svake City faktisk er. Den troppen City har skal valse over de fleste lag. Dermed er det nokså pussig at et så sterkt lag faktisk klarer å kollapse så mye på en sesong.

 

Itillegg må jeg berømme speideren eller hvem det var, som hentet Jack Rodwell. Fyren er tydeligvis det City manglet.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke alle United supportere være som Jotun? :(

Jeg tolket det som forrige sesong, er det feil så beklager jeg :)

 

Men som dere United supportere alltid sier til oss Liverpool supportere, fortiden teller ikke! :p

 

Er forskjell på nå nylig og 3 fotballmannsaldre* siden

 

*Vanlige fotballmannsaldre, altså ikke Giggs/Scholes-mannsaldre.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...