Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Brede Hangeland linkes til Manchester United: – Det er ingen tvil om at han er god nok

 

Hva mener folket? Tror det blir et for stort byks for Hangeland.

 

Hvor kommer dette fra? Ryktespalten til TV2? Samme sted som mener Man United skal rappe 5 Real Madrid-spillere i januar, som mente Adel Tarabt kunne velge mellom Barcelona, Real Madrid, Juventus etc i fjor, og som totalt sett har en treffprosent på solide 0,00001%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikfUvHQDCNkiK.gif

 

Hva synes du om denne, Snurreleif?

 

Ventet på den.

 

Bare stikk innom Spurs-tråden, der nevner jeg situasjonen i to poster mens kampen pågikk, og de er uredigerte.

 

Bale er en diver og jeg fordømmer slik oppførsel, direkte kvalmt.

Er jeg fornøyd med han når han har fokus på å spille fotball?

Ja, men han er en forbaska pingle og har blitt verre med primadonna-nykkene sine.

 

 

Lenke til kommentar

Fy faen den er så flau fra Bale. Rett i skammekroken. Som tatt ut av læreboka til Wenger den der.

 

Finn en Arsenal filming som er i nærheten av den der du.. La oss heller ikke glemme at dette ikke er første gang gutten med de kirurgisk plasserte ørene kaster seg for ingenting.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

@Atald

 

Temmelig ekkel den. Filmingen isolert sett er omtrent like grov. Dog strekker Carragher ut et bein før han trekker det tilbake, så muligens Vieira bare "trodde" det kom til å bli kontakt, men i motsetning til Bale dog så prøvde han hvertfall ikke å skaffe laget sitt et helt feilaktig straffespark og rødt kort på motstanderens keeper.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...