Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt trist at det i 2012 ikke finnes direktebilder fra en cupkamp mellom to PL-lag, men gud så deilig det er å høre to bitre City-supportere kommentere kampen på radio. :wee:

 

Velkommen til hverdagen i Championship

 

Heh... Bare å håpe at dere trekker United i neste runde da, så blir det nok enda en tv-kamp. Evt. få Ståle Solbakken til å ta over klubben!

Lenke til kommentar

Folk sier at United har sugd denne sesongen, noe jeg for så vidt er helt enig i. Men fy faen, City har jo vært mange hakk verre. To seire på fem kamper i ligaen, tap i CL, tap i COC i kveld. Fellesnevneren for alle sju kampene har vært at de har tatt ledelsen, men senere rotet den bort. Dermed også null clean sheets, noe som er skremmende for en manager som satset mye på 1-0 seire da han først kom til klubben. Defensivt har de vært katastrofale. Vet at det fortsatt er ganske tidlig i sesongen, men i fjor avga de ikke så mange poeng før i desember. De har virket tannløse hver eneste gang jeg har sett dem. Ja, jeg har sett United ha denne typen sesongstart utallige ganger, men vi har bevist at vi likevel er med å regne i toppen når våren kommer. Var forrige sesong en one-off, eller greier City å etablere seg i toppen?

Lenke til kommentar

Folk sier at United har sugd denne sesongen, noe jeg for så vidt er helt enig i. Men fy faen, City har jo vært mange hakk verre. To seire på fem kamper i ligaen, tap i CL, tap i COC i kveld. Fellesnevneren for alle sju kampene har vært at de har tatt ledelsen, men senere rotet den bort. Dermed også null clean sheets, noe som er skremmende for en manager som satset mye på 1-0 seire da han først kom til klubben. Defensivt har de vært katastrofale. Vet at det fortsatt er ganske tidlig i sesongen, men i fjor avga de ikke så mange poeng før i desember. De har virket tannløse hver eneste gang jeg har sett dem. Ja, jeg har sett United ha denne typen sesongstart utallige ganger, men vi har bevist at vi likevel er med å regne i toppen når våren kommer. Var forrige sesong en one-off, eller greier City å etablere seg i toppen?

 

Om jeg husker rett så tapte ikke City før 12 desember på Stamford Bridge. Så de har virkelig åpnet på værst mulig måte. Kjenner det nærmeste ikke igjen. Den fotballen de spilte i aksjon fjor er helt fraværende. Det at de også presterer å tape 4-2 på hjemmebane mot Villa er nesten smått uvirkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...