Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Eden Hazard to reveal which club he'll be joining this afternoon. Stay with #SSN for full details when his destination is revealed.

 

Ali H. AlThani ‏@AliBinHamad_

RT @TransferNewsCen: Hazard will announce his decision on his future over Twitter at 4PM English time. -J

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, jeg er så lei dette maset nå at jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor Eden skal. Jeg gleder meg bare til dette tøvet er over.

 

Uansett hvem han går til så vil han ha et heidundrende press på seg selv. Med dette hysteriet som har vært så skulle man tro det var Messi x100 det var snakk om. Her snakker vi 20 mål i debutsesongen som krav.

Lenke til kommentar

Latterlig. Har bare et ord. Latterlig.

 

100% enig.

Han er selvfølgelig et kjempetalent og blir en storsignering dit han kommer, og sannsynligvis en attraksjon i PL. Men etter alt sirkuset som har vært de siste ukene (som han virker å være en stor del av selv) kommer det til å gosse meg som faen hvis han flopper.

Lenke til kommentar

Så hvem bør Hazard velge? Manchester City spiller vel 4-2-3-1 og har allerede Silva og Aguero til å kle posisjonen Hazard er ute etter. Kan ende opp på benken eller i en annen posisjon enn den han ønsker å spille.

 

Chelsea har spilt 4-3-3 før RDM og har ikke hatt en 10-errolle i laget. Etter at RDM tok over har de vel spilt 4-2-3-1 de også og har Mata i den rollen. Skal Mata settes på kant? I tillegg har man ikke peiling på hvem som kommer til å være manager der neste sesong så alt snakk om spilletid og posisjon blir hypotetisk.

 

I United vil han kunne få rollen til Rooney hvis Rooney flyttes opp som midtspiss. Drømmerollen til Hazard og sannsynligvis mye spilletid.

 

Er det spilletid og posisjon det viktigste for ham fremstår United for meg som det beste valget. Sportslig sett (sjanse til å vinne) setter jeg Manchesterlagene likt mens Chelsea ligger litt bak, så det logiske valget ville vært United.

 

Synspunkter?

Lenke til kommentar

Nja. Jeg tror egentlig ikke det blir nevneverdige forskjeller i lønn mellom de tre klubbene. Manchester City og Chelsea har ikke råd til å pøse ut penger slik de har gjort om de skal kunne oppfylle kravene til FFP og det virker som det begynner å gå opp for de nå.

 

Men jeg kan selvsagt ta feil =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...