Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emils1s ord er lov!

 

Jeg ser din Emils1 og øker med Emil fra Lønneberget (hjåhjå!)

 

Men mindfucking høres veldig logisk ut (jeg trodde han hadde sagt rett ut at det ble Chelsea) med tanke på hvordan han har "oppført" seg tidligere, så det skulle ikke forbause meg om det snart kommer en tweet ala "Bøtt which øne øf zem? Dezizionz Dezizionz"..

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen har jeg sagt feil nå? Hazard skrev det selv på twitter. Har da på ingen måte påstått at det er 100 % korrekt, men rimelig idiotisk om han skriver det på fun.

 

Du har ikke sagt noe "feil", jeg bare dro en "Jeg holder Emils ord høyere uansett" osv osv, på ingen måte ment som et personlig angrep.

 

Edit: Samt at det er offisielt, det er det ikke :)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hva faen har jeg sagt feil nå? Hazard skrev det selv på twitter. Har da på ingen måte påstått at det er 100 % korrekt, men rimelig idiotisk om han skriver det på fun.

 

Du skrev det er offisielt, noe det ikke er.

 

Det er ikke offisielt før en eller begge klubbene bekrefter det.

 

Forøvrig så skal det bli spennende taktisk hva Chelsea gjør neste år. Mata, Marin og Hazard er vel alle mest i en sentral offensiv rolle. Kan gå mot en smal 4-2-3-1 som City har gjort.

Lenke til kommentar

Men hvorfor signere for en klubb som for øyeblikket ikke har en manager og dermed ikke kan garantere mye spilletid (som Hazard selv har sagt han er ute etter)?

Med mindre Roman har lovt Hazard at ved mangel på spilletid vil manageren sove med fiskene.

 

RdM er fortsatt i kontrakt med Chelsea...

Lenke til kommentar

Men hvorfor signere for en klubb som for øyeblikket ikke har en manager og dermed ikke kan garantere mye spilletid (som Hazard selv har sagt han er ute etter)?

Med mindre Roman har lovt Hazard at ved mangel på spilletid vil manageren sove med fiskene.

 

RdM er fortsatt i kontrakt med Chelsea...

 

Han er da vitterlig kun assisterende under Terry!

 

:p

 

Nei offisielt sett stemmer det vel, men det er vel ikke tatt en endelig beslutning?

Eller er jeg helt utafor?

Lenke til kommentar

Har vel noe med at fyren er hypet til de grader som en av verdens beste fotballspillere i sin posisjon samt har vært en FM-legende i mange år allerede.

 

Hvor mange her inne har faktisk sett ham spille en fotball? Vet det er mange her som følger med på fransk fotball, men tipper flertallet av de som hyper Hazard for tiden ikke har sett ham spille engang (jeg har ikke, hvertfall. Jeg ser ikke på fransk fotball)

Lenke til kommentar

Synes det er et snodig valg om det stemmer at han går til Chelsea. Signere for en klubb som har spilt 4-3-3 de siste årene (en formasjon som ikke er ideell for Hazard), men som egentlig ikke har peiling på hvordan de skal spille neste år, og som allerede har en spiller i hans posisjon (Mata). I tillegg havnet de 25 poeng bak de to Manchesterlagene og kan få store utfordringer fremover i forhold til FFP.

 

Manchester City hadde neppe veldig stort behov for spilleren, selv om han er et kjempetalent. Manchester United mener jeg vil komme mye bedre ut av det om de heller bruker pengene på Kagawa og en sentral midtbanespiller. Manchesterfansen bør derfor ikke være spesielt skuffet, selv om man alltid har lyst på gode spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...