Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (5 minutter siden):

Helsprøtt at ikke City får straffe. Kan ikke bli så mye klarere. Hvor er VAR? 

Og en veldig god førsteomgang av Newcastle som noe ufortjent ligger under mot Spurs.

VAR er jo tidens vits, virker jo nesten som de har gitt opp, VAR gjør jo ingenting lenger! 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Straffe fem minutter på overtid til Burnley!

Mål! 1-1 og nytt poengtap for Wolves. Gavepakke til Sheffield United som vil gå forbi og opp på EL-plass med seier over Leicester i morgen.

Burnley går også forbi Arsenal, som nå ligger på 10. plass før kveldens kamp.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Sexylubb1 said:

Hvilken situasjon? 

Situasjonen der han spiller for en klubb som mest sannsynlig mister Champions League igjen. Han er 26 år og jeg vil tippe han ønsker å vinne de gjeveste troféene med den kvaliteten han har. Han har jo lite å vise til slik det er nå. Det må jo være litt usikkerhet om han blir?

 

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (22 minutter siden):

Situasjonen der han spiller for en klubb som mest sannsynlig mister Champions League igjen. Han er 26 år og jeg vil tippe han ønsker å vinne de gjeveste troféene med den kvaliteten han har. Han har jo lite å vise til slik det er nå. Det må jo være litt usikkerhet om han blir?

 

Tviler jeg sterkt på. Å ansette Mourinho er jo en slags statement fra klubben. Med mindre han misliker Mourinho ser jeg ikke hvorfor han ikke skal gi ham en sjanse. 

Og hvem skulle kjøpe ham? Real Madrid? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...