Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tredje West Ham charge fra FA.

 

Får jeg lov til å spille "FA er mot West Ham" kortet nå?

 

Ikke før dere får pengebot for å hvile spillere som er helt utkjørt og som ikke klarer å spille.

 

Noe toppklubbene gjør hele tiden.....

 

Hva med en streik? Alle klubbene streiker til FA letter på reglene. Da hadde man kommet igjennom tenker jeg

Lenke til kommentar

Noe toppklubbene gjør hele tiden.....

 

Denne var hintet på Wolves som fikk pengebot på United, en kamp der man brukte 5 spillere som senere i sesongen var faste.

 

Blackpool fikk jo også denne straffen.

 

Mens Arsenal slapp når de hvilte 10 spillere mot Wigan.

 

FA er shit, ikke at det er noe nytt.

Lenke til kommentar

Noe toppklubbene gjør hele tiden.....

 

Denne var hintet på Wolves som fikk pengebot på United, en kamp der man brukte 5 spillere som senere i sesongen var faste.

 

Blackpool fikk jo også denne straffen.

 

Mens Arsenal slapp når de hvilte 10 spillere mot Wigan.

 

FA er shit, ikke at det er noe nytt.

 

Jepp, jeg vet. Wolves med flere har fått bot for noe toppklubbene gjør hele tiden.

Lenke til kommentar

Da missforsto jeg det litt :)

 

Ikke at det gjør at Wolves rykker ned, men det er ganske idiotisk at man får straff for det, spesielt når man må registerer en tropp på 25 mann før sesongen. Kunne heller fått straffe for å sette sporten i vanry med å stille med Stephen Ward og resten av tidens dårligste backrekke.

Lenke til kommentar

Skulle til å dra fram det samme. Neil Warnock var blant de fremste forkjemperne for at West Ham skulle få poengtrekk og dermed rykke ned. Grunnen til dette var at Tevez var tredjepartseid, som siden har blitt ulovlig. Nå kan opprykket ryke p.g.a akkurat det samme.

 

Jeg liker QPR, men hadde syntes det hadde vært litt morsomt om Warnock skulle få tilbake med samme mynt. "I just want justice" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...