Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Forlan var uten tvil egentlig et godt kjøp, siden spiller og pris var veldig bra, men han var ganske dårlig for Man Utd over lang tid. Likevel synes jeg 70 millioner kroner for en da ukjent Uruguayananer er litt drøyt å ha på en flopp-liste. Da finnes det bedre alternativer fra Man Utd som f.eks nevnte Owen Hargeraves.

 

Aquilani vil jeg si at det er for tidlig å stemple som en flopp. Finnes sikkert mange lignende tilfeller der en spiller har vært dårlig i sitt første år, men virkelig tatt seg opp og blitt en god spiller ved en senere anledning. Det er enda ikke for seint for Aquilani, men om han fortsetter slik er han helt klart en kandidat til listen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aquilani er ikke på listen...

 

Jeg registrerte det, men poenget var at han var nevnt i kommentarene. og har også blitt stemplet som flopp tidligere, det var en generell statement fra min side.

 

Edit: Har vist bommet litt med flopp ordet jeg også, men et elendig kjøp er vell strengt tatt en flopp? Øye som ser osv..

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hjelpe meg City. Har no så mange stjernespelarar i stallen at Bellamy muligens ikkje vil komme til å kome med i 25-mannstroppen til denne sesongen. Likar ikkje fyren i det heile tatt, men at han har kvalitetar som fotballspelar er det vanskelig å kome forbi.

 

Det seier jo også noko om innkjøpspolitikken til City når såpass etablerte spelarar må utelatast frå troppen og det spørs om til og med sjeikane etterkvart må forstå at det ikkje lenger nyttar å ha alle spelarar i verda i klubben.

Lenke til kommentar

Jeg ser du prøver så godt du kan, men nok engang rekker du ikke helt opp kjære Daniel. MacAllister er regnet som en "kulthelt" blant Liverpool supporterne, noe du sikkert ikke viste, mens Djemba-Djemba naturligvis ikke er har rang blant United fansen. Poenget mitt, som du overraksende ser ut til å ha tatt, er at det skal lite til for å oppnå heltestatus i LFC. Ergo my buddybud, du taper og jeg scorer poeng - igjen. Begynner å bli leit å se deg steke i ditt eget fett, så jeg tror jeg må finne meg en ny og mer verdig "motstander." Noen som har lyst til å leke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting i mot at spillere som ikke er superstjerner får legende status. De blir legender for at de ikke springer rundt å sutrer hele dagen, men spiller med hjerte utenpå drakta og blør for den. Ikke bare i et par kamper hver sessong, men hele jævla sessongen gjennom, år etter år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg ser du prøver så godt du kan, men nok engang rekker du ikke helt opp kjære Daniel. MacAllister er regnet som en "kulthelt" blant Liverpool supporterne, noe du sikkert ikke viste, mens Djemba-Djemba naturligvis ikke er har rang blant United fansen. Poenget mitt, som du overraksende ser ut til å ha tatt, er at det skal lite til for å oppnå heltestatus i LFC. Ergo my buddybud, du taper og jeg scorer poeng - igjen. Begynner å bli leit å se deg steke i ditt eget fett, så jeg tror jeg må finne meg en ny og mer verdig "motstander." Noen som har lyst til å leke?

Forskjell på kulthelt og legende.(imo)

Å kalle MacAllister legende blir feil, og er ikke mange som gjør det heller.

Kulthelt kan han derimot betegnels som.

Å få status som ''kulthelt'' skal skremmende lite til, uannsett innen sjanger, Alt fra sport, musikk og film

 

PS: vennligst, get over yourself.

PSS: Om du faktisk prester å diskutere sak og ikke person så hadde det vært yppelig. Dog jeg dagdrømmer nok nå

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...