Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ble det bestemt? Kategorien kommer til å fylles opp til randen og bli uoversiktlig om alle kamptråder taes på et og samme sted. Det virker helt naturlig at cupkamper for de fire store taes i de respektive klubbkategorier, mens man diskuterer øvrige cupresultater i PL puben over en lav sko. Kamptråder for PL matcher (Eks Arsenal-Bolton, United-WBA) bør selvsagt postes her.

 

Kanskje greit å bli enig om hvordan vi gjør det før trådene opprettes? Jeg vet ikke. For min del kan vi bruke "hovedtrådene" til å diskutere cupkamper i også.

Lenke til kommentar

Jeg mener fortsatt at vi burde hatt en egen kategori for kamptråder. Hvis ikke er jeg redd for at kategorien vil bli fryktelig rotete.

 

Hvis denne kategorien ikke blir opprettet støtter jeg Games forslag om å ha ligakamper i PL-kategorien og cupkamper i klubbkategoriene. Men hvor skal vi da gjøre av cup-kamptrådene til de klubbene som ikke har egen kategori?

Lenke til kommentar

Tror du jeg opprettet diverse kamper dd.mm - dd.mm konseptet for moro skyld? ;) Her er et følgelig scenario; Det er FAC helg. I klubbkategoriene postes "Arsenal vs Bristol," mens det i PL-kategorien lages en FAC-Spesial "Diverse kamper" tråd. Det samme gjelder CC/CL/EL i midtuker ect.

 

Ellers kan vi ta det i en samle tråd som PL-puben. Man trenger ikke kamptråder for Spurs-AIK. Om noen galinger skulle opprette en tråd for sitt lag så er jo det helt greit, men malen bør være at mindre oppgjør taes i samle tråder.

 

Syntes nu jå.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Manchester City MÅ ha ryddesalg!

 

Den syke handlingen av spillere for Man City vil føre til at de må utelate 3-4 spillere fra 25 mannstroppen før PL sesongen ruller igang. De kan også løse dette ved å leie ut noen spillere i 6mnd eller 12 mnd slik de har gjort med Jo til Everton nå (for andre sommer på rad). Robinho er jo et problem, da få klubber i verden har råd til å kjøpe han eller låne (!) han.

 

Tror de vil utelate/selge 2 av disse spillerne:

Nedum Onuoha, Wayne Bridge, Stephen Ireland, Shaun Wright-Phillips, Kelvin Etuhu, Michael Johnson.

Samt 2 av disse angriperne:

Robinho, Felipe Caicedo, Roque Santa Cruz, Craig Bellamy.

 

Her burde jo flere PL managere kjenne sin besøkelsestid og hente noen bargains. Tipper Mark Hughes vil prøve seg på noen av "sine" spillere.

 

Håper Liverpool kunne hentet en offensiv spiller fra denne listen.

 

Her er troppen til City som er for stor:

 

Spillere med tall = over 21 år (max 25 stk) Spillere uten tall = U-21 Goalkeepers 1- Shay Given (IRL) 2- Joe Hart (ENG) 3- Stuart Taylor (ENG) Defenders 4- Aleksandar Kolarov (SERB) 5- Jerome Boateng (GER) 6- Joleon Lescott (ENG) 7- Wayne Bridge (ENG) 8- Micah Richards (ENG) 9- Kolo Toure (CIV) 10- Pablo Zabaleta (ARG) 11- Nedum Onuoha (ENG) Dedryck Boyata (BEL) Greg Cunningham (IRE) Javan Vidal (ENG) Shaleum Logan (ENG) Midfielders 12- Adam Johnson (ENG) 13- David Silva (ESP) 14- Gareth Barry (ENG) 15- Patrick Vieira (FRA) 16- Yaya Toure (CIV) 17- Nigel de Jong (NED) 18- Stephen Ireland (IRL) 19- Vincent Kompany (BEL) 20- Shaun Wright-Phillips (ENG) 21- Kelvin Etuhu (NGR) 22- Michael Johnson (ENG) Strikers 23- Emmanuel Adebayor (TGO) 24- Craig Bellamy (WAL) 25- Felipe Caicedo (ECU) 26- Roque Santa Cruz (PRY) 27- Carlos Tevez (ARG) 28- Robinho (BRA) Alex Tchuimeni-Nimely (ENG) 29- James Milner (mulig overgang) Med andre ord må 3-5 spillere fra denne listen selges eller utelates fra 25 manns troppen. Out on Loan: Jô (BRA)

 

Lenke til kommentar

Er ikkje akkurat dårlige navn som står på den listen...

 

Kjøper de Milner eller andre over 21 (Balotelli er 20år btw) så må flere selges.

 

For United sin del ser det ut til at Owen Heargraves og mulig Anderson blir utelatt fra 25 manns troppen.

 

Tottenham ser det ut til at J.Woodgate ikke får spille PL første halvdel av sesongen.

Lenke til kommentar

Ireland kommer neppe til å få mykje speletid i City. Spesielt etter at forsterkningene har entret Stadium of Light. Ireland kan vise seg å bli ein viktig spelar for Villa hvis dei henter han. I tillegg så er £28m veldig mykje å handle for. Villa kan få på plass ein veldig god erstatter for Milner og får muligens litt til overs som dei kan bruke på forsterkninger i andre ledd.

Lenke til kommentar

Hmm. Hvis Stevie blir, er jeg sikker på at han får mye spilletid i Europa League til å begynne med. Men han er kanskje ikke i startelleveren i PL i de første rundene, nei. Kan være lurt som du sier, for han selv, å gå til Villa - med tanke på hans egen karriere. Men Ireland har jo hjertet i Manchester da, så tror det skal en del til før han rører på seg. For jeg tror han vet at - hvis han jobber steinhardt de neste månedene, så kommer han seg inn i startelleveren med tiden. Vi får vente og se :)

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Spørsmålet blir vel om Mancini vil ha han i stallen istedet for om Ireland vil dra eller bli. Usikker på kva formasjon City kommer til å spele kommende sesong så blir vanskelig for meg å nevne ein mulig lagoppstilling.

 

EDIT: Er usikker på om det er rett valg av Milner å dra til City. Er det sikkert at han blir garantert ein plass i førsteelleveren til ein kvar tid? Hvis ikkje så bør han bli i Villa i minst 1 sesong. Han er fortsatt ung, og å gå til City på grunn av penger (hvis det er grunnen), så er det eit dårlig valg.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

 

EDIT: Er usikker på om det er rett valg av Milner å dra til City. Er det sikkert at han blir garantert ein plass i førsteelleveren til ein kvar tid? Hvis ikkje så bør han bli i Villa i minst 1 sesong. Han er fortsatt ung, og å gå til City på grunn av penger (hvis det er grunnen), så er det eit dårlig valg.

 

Folk må slutte å tro at spillere går til Man City bare pga penger. I Man City vil Milner få mye bedre forutsetninger til å kjempe om edelt metall en hos Aston Villa de neste 5-7 sesongene. Blir jo selvfølgelig "på grunn av penger" når Adebayor og John Terry (var veldig nære) signerer for Man City fra bedre klubber.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nettopp! Det gjelder ikke bare min City, men også Chelsea i 04-06 - og hvem vet, kanskje L'pool får slik omtale i fremtiden hvis mr. kinamann kommer til dere.

 

Mye av grunnen til at så mange klager på City hele tiden - kan jeg tenke meg er sjalusi.

Jeg måtte sette fra meg ølen nå. Sjalusi? På hva i hælvete? Seriøst? Setter talen min på holdt til du kommer med et svar.

Lenke til kommentar

hehe, finpuss ja. oh yeah ;) Er bare en vanlig gutt som prøver å beskytte klubben min så langt det lar seg gjøre.

 

Altså, det er klart en del av dere er sjalu på vår pengemakt. En del av toppklubbene har nærmest hatt enerett på å ha den beste økonomien i ligaen siden 90-tallet (dog noe av det skyldes jo igjen gode prestasjoner fra "bunnen av"). Nå når City har tatt over hele showet, og da blir klubbene sjalu.

 

Uansett, det jeg prøvde å si var egentlig at en del av dere som holder med topplagene i PL, nå er redde for hva City kan stelle i stand fremover. Denne frustrasjonen får de det gjelder ut ved å bl.a bable om at "alle spillerne som kommer til City, kommer pga. pengene". Ikke vet jeg, kan jo godt hende noen av spillerne kommer til oss litt pga. penger - men det vet ingen av oss noe om. Så det.

 

Håper på en fair-spilt sesong, hvor det beste laget vinner til slutt jeg :)

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...