Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blackpool får føle på Premier League for et år, før det er strake vegen ned igjen. De blir rett og slett for små mot de resterende lagene. Ser ikke bort i far at de tangerer Derby sin svake sesong.

 

West Bromwich kan overraske både positivt og negativt. Blir spennende å se.

 

Newcastle rykker garantert ikke ned. Jeg har stor tro på at de holder seg i PL og mer enn det. Det i fjor var et arbeidsuhell. De vet hva PL innebærer og jeg regner med de er med og kjemper om en 10. plass. Selv om de starter på verst tenkelig vis på Old Trafford - sikkert med litt for mye baklengs - tror jeg de blir "overraskelsen" i årets sesong, selv om det er feil å si det om en såpass veletablert klubb.

Endret av aunmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk om vi ikke hadde hatt VM da. Tre strake måneder uten noe som helst ordentlig fotball. DET hadde vært ille!

 

Jeg har alltids Vålerenga ;)

 

Gleder meg ganske mye til PL starter nå, merker det på kroppen. Spesielt siden jeg ikke trenger å grue meg til skolen begynner igjen ved siden av :p Samtidig går Aston Villa-West Ham på hovedkanalen i første runde. Har ikke helt bestemt hvordan TV-ordning jeg skal ha enda, da det står om TV gjennom Telenor Fiber med basispakke, Canal Digital Premium og PL-pakke, eller om jeg skal gå for det bedre, men mer usikre alternativet med SkySports(noen tips Latias?).

Lenke til kommentar

Tenk om vi ikke hadde hatt VM da. Tre strake måneder uten noe som helst ordentlig fotball. DET hadde vært ille!

 

Jeg har alltids Vålerenga ;)

Jeg sa ordentlig fotball. TL er ikke det.

 

Gleder meg ganske mye til PL starter nå, merker det på kroppen. Spesielt siden jeg ikke trenger å grue meg til skolen begynner igjen ved siden av :p Samtidig går Aston Villa-West Ham på hovedkanalen i første runde. Har ikke helt bestemt hvordan TV-ordning jeg skal ha enda, da det står om TV gjennom Telenor Fiber med basispakke, Canal Digital Premium og PL-pakke, eller om jeg skal gå for det bedre, men mer usikre alternativet med SkySports(noen tips Latias?).

Sky Sports anbefales ikke om du har tenkt å følge et så lite lag som West Ham. Sky har ikke rettighetene til hovedrunden (lørdager kl. 16), og det er jo nettopp på dette tidspunktet at WH og andre mindre lag spiller mesteparten av sine kamper på. Hva som er best av VD og Telenor, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ok, så gjennom oppsettet til Sky. Er mange andre ting jeg skulle ha lyst til å se derfra dog, og har noen Man Utd supportere i huset i tillegg. Er ikke sikker på hvor mye West Ham som kommer til å bli sendt på norsk tv heller. Men takk for tipset. Blir nok Telenor Basis + Canal Digital Premium + PL-pakke. Da blir det PL, La Liga, Serie A, Eredivisie, Allsvenskan, MLS, EM-kvalikk, Carling Cup, NBA, Wimbledon og ATP-turneringer.

 

Tror forresten ikke at Rosenborg og kanskje Vålerenga er så forferdelig mye dårligere enn f.eks Blackpool o.l. Samtidig ser man jo fotball for spenning og flotte mål, som det faktisk er en del av i TL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...