Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Why?

 

Fergie:

Oh Bebè, I Be Stuck To You,

Like Glue Bebè,Wanna Spend It All On You,

Bebè, My Room Is The G Spot,

Call Me Mr. Flintstone,

I Can Make Your Bed Rock Girl

I-I-I I Can Make Your Bed Rock

I-I-I I Can Make Your Bed Rock Girl

I-I-I I Can Make Your Bed Rock

I-I-I I Can Make Your Bed Rock

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ha80ZaecGkQ

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

PL sesongen begynner for meg i mårra ettermiddag. Da er det footy vorspiel med en likesinned til langt på natt, noen timer med søvn, varm frokost, pils og kampene er i gang. Noen få timer igjen med vent...

 

Jeg er så fotballgal at det er trist. Finnes ikke noe annet i verden jeg brenner like hardt for. Jeg blir hyper av glede bare av tanken på at Bolton skal til dyst mot Fulham.

 

8min igjen på klokka mi til den er 24 og Fredag er igang. Vi skulle hatt en countdown tråd :p

Endret av Goldwing MacLeach
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kommer helt ann på om arten er sjelden eller ikke. Skal jeg laste opp noen bilder jeg tok her forrige uke? Jeg og et par til kjørte ned til Hornborga i Svergie for å ta bilder av Svartterne.

Lemme see! Mitt beste ornitologiske øyeblikk var da jeg spotta en spurvehauk i ett tre på Torshov for 2 år siden. Stod rundt en time/halvannen og ringte alle jeg kjente for å komme med et kamera, mens jeg hadde fuglen i sikte.

Lenke til kommentar

PL sesongen begynner for meg i mårra ettermiddag. Da er det footy vorspiel med en likesinned til langt på natt, noen timer med søvn, varm frokost, pils og kampene er i gang. Noen få timer igjen med vent...

 

Høres gøy ut. Er forbanna klar nå selv, har ikke lyst til å sove eller gjøre noe som helst egentlig, vil bare at kampene skal komme på skjermen. Spørs om jeg ikke begynner på en serie nå. Noen som vet om Mentalist er verdt å se? Har Breaking Bad liggende også.

 

OT: Game, hva skjer med heftig avatarbytting om dagen. Synes det veksler mellom Kermit og Keane for hver gang jeg ser deg.

 

Edit: Du heter jo ikke Game lenger heller.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Mye bedre å kjøpe på Elkjøp/Expert så har du mottaker på noen *knips*.

De selger ikke kabel dekodere da.

Aha... :(

 

TV2 Premier League er oppe og går på Viasataboet mitt. Bedre bildekvalitet enn via canal digital sin hd-boks på kabeltv =).

 

Gleder meg, folkens :D

Tviler... Hvorfor skulle det være bedre bildekvalitet på Viasat vs canal digital eller noen andre? Med mindre du har gått over fra Scart til HDMI, ny TV eller feil innstillinger på den gamle. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...