Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår så jeg den mest partiske dømmingen jeg har sett på lenge i Chelsea sitt favør, og idag ser jeg den dummeste og mest amatørmessige dømmingen jeg har sett på lenge.

 

Nå må du gi deg. Mest partiske dømmingen? Det var da likt begge veier. Du må snart forstå at fotball er en fysisk sport at dommeren ikke skal blåse for hver jævla takling/duell. Det er så kjedelig å se på kamper hvor dommeren stopper kampen i hytt og pine fordi det andre laget sutrer og klager på alt av taklinger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ekkelt at du som er Utd supporter heier på City.

Ekkelt at du som er Utd supporter ikke tenker på hva som er best for oss.

 

Vi tar ikke igjen City uansett. Men om Southampton skulle plukke opp poeng her og fortsette slik så tar de faktisk poeng mot gode lag som vi selv sliter med. 3. plass > 4. plass. Om noen jekker ned Southampton før vi møter dem så er det bra for oss. Selvtilliten dems er skyhøy for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Nå må du gi deg. Mest partiske dømmingen? Det var da likt begge veier. Du må snart forstå at fotball er en fysisk sport at dommeren ikke skal blåse for hver jævla takling/duell. Det er så kjedelig å se på kamper hvor dommeren stopper kampen i hytt og pine fordi det andre laget sutrer og klager på alt av taklinger.

 

Dommeren ble bedre i andreomgang, men i førsteomgang ble alt dømt i Chelsesa sitt favør og han nektet å gi frispark til Sunderland. Tydelig partisk dømming i førsteomgang. Jeg tenker ikke på Costa situasjonene.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

 

Nå må du gi deg. Mest partiske dømmingen? Det var da likt begge veier. Du må snart forstå at fotball er en fysisk sport at dommeren ikke skal blåse for hver jævla takling/duell. Det er så kjedelig å se på kamper hvor dommeren stopper kampen i hytt og pine fordi det andre laget sutrer og klager på alt av taklinger.

 

Dommeren ble bedre i andreomgang, men i førsteomgang ble alt dømt i Chelsesa sitt favør og han nektet å gi frispark til Sunderland. Tydelig partisk dømming i førsteomgang.

 

 

Beviser mitt poeng. I andre omgang var det omtrent ikke noe spill. Det var frispark, frispark, frispark og mer frispark. Andre omgangen var drit kjedelig. Jeg sier ikke at dommeren har all skyld, men det var mange taklinger som var fair (fra begge lag) som dommeren heller valgte å blåse på. Det drepte kampen totalt.

Lenke til kommentar

Dommeren lot 50/50 duellen gå ja.

 

Ifølge Stats Zone (som bruker Opta tror jeg) så fikk Chelsea og Sunderland 5 frispark hver. At du mener Sunderland skulle hatt flere eller Chelsea færre kan så være. Poenget mitt er bare at dommeren begynte å blåse på alt og stoppet spillet mye bedre i andre omgang.

 

http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755428/team-stats/8/4_FOULS_01#tabs-wrapper-anchor

Lenke til kommentar

Dommeren lot 50/50 duellen gå ja.

 

Ifølge Stats Zone (som bruker Opta tror jeg) så fikk Chelsea og Sunderland 5 frispark hver. At du mener Sunderland skulle hatt flere eller Chelsea færre kan så være. Poenget mitt er bare at dommeren begynte å blåse på alt og stoppet spillet mye bedre i andre omgang.

 

http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755428/team-stats/8/4_FOULS_01#tabs-wrapper-anchor

 

Jeg snakker om førsteomgangen, for hundrede gang. Jeg vet at han skjerpet seg i andre, men første var han soleklart partisk.

Lenke til kommentar

 

Ekkelt at du som er Utd supporter heier på City.

 

Vi tar ikke igjen City uansett. Men om Southampton skulle plukke opp poeng her og fortsette slik så tar de faktisk poeng mot gode lag som vi selv sliter med. 3. plass > 4. plass. Om noen jekker ned Southampton før vi møter dem så er det bra for oss. Selvtilliten dems er skyhøy for øyeblikket.

 

 

Tar igjen? Vi ligger 3 poeng bak City om Southampton greier uavgjort her, og vi har vært søppel i år.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...