Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har peiling på nederlandsk fotball? Ser at Zakaria Bakkali har begynt å florer i ryktespaltene igjen, og er linket til flere engelske klubber.

 

Hvordan er talentet / potensialet hans nå? Har det stagnert eller er det enda vanvittig høyt? Hva er ståa med PSV. Det sies at han er helt ute i kulden etter at han ikke ville signere ny kontrakt. Han ble vist plassert på U-laget, men han har nektet å trene med dem - vet ikke hva han gjør nå da.

Lenke til kommentar

Fourfourtwo med kåring av verdens 100 beste fotballspillere. Di Maria på niende, slått av bare Costa i PL.

 

United har forøvrig 7 spillere med i kåringen deres. Har ikke sjekket for andre klubber.

 

Di Maria (9), Falcao (39), RVP (45), Rooney (49), Blind (65), Mata (78) og De Gea (82).

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at Costa har vært bedre enn Aguero det siste året, rent målmessig i alle fall. Aguero er på 16.

 

Legger ikke så mye i disse listene, men syns de er litt festlige. Det er litt objektivitet blandet med en god porsjon subjektivitet.

 

Tipper Costa er så høyt fordi han var med på laget som spilte CL finale. Aguero komme ikke videre fra CL heller. Tipper sånne ting spiller inn når de skal kåre. Costa var enormt viktig for AM i fjor.

 

Jeg stusser litt over at en oppskrytt Bale er på 5. plass, mens Hazard nr. 26. Lahm er til og med foran Messi. Nei, den listen der er kjøpt og betalt av Real Madrid. Korrupt.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er jo du som alltid forsvarer spillere som spiller dritt med dårlig form, så hvis rvp ikke skal få ha dårlig form så er jo det litt spesielt.

 

Rvp har definitivt noe på listen å gjøre når formen er bra.

 

Det er ikke snakk om dårlig form. Han begynner å bli gammel, og det er tydelig at han aldri kommer til å bli så god som han var.

Lenke til kommentar

Bale har scoret i, og avgjort, to av tre cupfinaler i 2014 (CL, Copa del Rey og SC). Han har hatt et fantastisk år etter et skadeplaget 2013.

 

Er vi ikke ferdig med dette "Bale er oppskrytt"-snakket snart? Han er helt klart blant de ti-tjue beste spillerne i verden. At noen plasserer han på topp-5 på en subjektiv liste synes jeg er forståelig.

 

Uten sammenligning for øvrig er jeg enig i at Hazard kunne vært rangert litt høyere men jeg antar at trofeer har en viss betydning her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...