Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fin den, Salah. Nærmer seg 20 mål i en dårlig sesong. Er bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket meg at hverken Alexander-Arnold eller Jones sang på nasjonalsangen. Blir vel ikke mindre populære blant fansen av det vil jeg tro.

Skrevet
Cappo skrev (16 minutter siden):

Hvorfor får Toney frispark der, men ikke Fabinho like før, som strengt talt var klarere forseelse?

Skjønte ikke den jeg heller.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kan forstå den, men Allison sitt gule er rart så mye Brentford drøyde tiden i 1.omg. engangshendelse fra Allison og direkte gult.  Tullete

Skrevet

Å gi gult for drøying av tid når en ligger under er vel ikkje vanlig, om ikkje liverpool var i en målforskjell-battle då. Merkelig å dra ut tida såpass mykje når en ligger under.

Skrevet

Bra for Liverpool, med United ute av form så kan det bli spennende om 4 plass. Merker meg også at United har også ganske dårlig målforskjell i forhold til Liverpool. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Golf'ern skrev (3 timer siden):

Chelsea vant en kamp(!)

Chelsea vinner de resterende kampene sine. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Brits gonna brit.

Skrevet

Den treffer jo lår?? Og kanskje så vidt opp i arm. Men arm er jo på vei ned og bak låret. Ballen hadde jo spretti helt annerledes om den traff arm?

Dommer enig 🥳

Skrevet (endret)

Riktig at det ikke blir straffe der ja. Men Arsenal får ikke til mye her… Sjeldent sett de slite såpass med å trille ball innad i laget denne sesongen, Newcastle svært aggressive i åpningen.

Edit: Men Ødegaard da..! Gøy.

Endret av blured
Gjest Slettet-VAlQQL
Skrevet

Dårlig mål å slippe inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...