Gå til innhold

Kalte meg jævla same.. hva skal jeg gjøre?


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Ja den drittsekken som kaller meg same da kliket jeg fulstendig og han sprang unna så fik ikke tak i han men vis jeg hadde fåt det så :realmad::evil:

 

Lol, seriøst? eller?

Ja seriøst!. Han og slo meg, og plustelig akuratt som et sjokk Så sa jeg "NÅ ER DET FAEN MEG NOK" så satte jeg pc i fra meg og skule slå til han men han stakk :!:

Endret av Man of war 1945
Lenke til kommentar

Ja den drittsekken som kaller meg same da kliket jeg fulstendig og han sprang unna så fik ikke tak i han men vis jeg hadde fåt det så :realmad::evil:

 

Lol, seriøst? eller?

Ja seriøst!. Han og slo meg, og plustelig akuratt som et sjokk Så sa jeg "NÅ ER DET FAEN MEG NOK" så satte jeg pc i fra meg og skule slå til han men han stakk laugh.gif

 

Så du er en av personene som er sitert eller er det ene annen mens det skjedde med deg også???

Lenke til kommentar

Ja, den drittsekken som kaller meg same! da Jeg klikket jeg fullstendig, og han sprang unna... Så jeg fikk ikke tak i han denne gangen, men hvis jeg hadde fått det,:realmad::evil:

 

:dremel:

 

beklager, men denne kan jeg bare ikke la ligge...

Blir gal av så mange feil...

 

 

 

Haha, hadde ikke brydd meg jeg, er du lærer eller noe? Du bryr deg så mye :p

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...