Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes rart ut. Jeg fikk bekreftelse på mail en liten time etter jeg kjøpte den, pluss at jeg tror jeg har blitt trukket fra konto. Ring kundesenter i morgen hvis det er åpent, eller på mandag og hør.

Det er rart, ja. Uforståelige greier, litt Apple'ish mao :p

 

Men har jeg ikke blitt trukket fra kontoen min i morgen så bestiller jeg på nytt.

Lenke til kommentar

Ah.. Takk for svar..

 

Jeg satt igår og gikk frem og tilbake og var usikker på om jeg skulle kjøpe.. Det var 100+ i telenors butikk, men nå ser jeg den batchen er utsolgt.

Semi-angrer litt kanskje... Problemet er jeg vet ikke om den er verdt å erstatte med Xperia 10 som jeg har nå.. Alt dette Android vs iPhone opplegget lager smør av hjernen min.

Endret av coax
Lenke til kommentar

Hmm, vart litt skuffet når jeg ser at telefonen er nesten 600 kr dyrere på chess enn på apple.no men men...

 

Har et par spm:

 

*Noen som har bestilt fra chess som vet noe om telefonen har blitt sendt? Har fått bekreftelse på kjøpet men ikke en mail om at det er sendt, men er ikke sikker på om dette er noe vi får på chess sin web shop.

 

Jeg fikk min ordrebekreftelse kl 10.37, og mottok SMS fra Posten om at pakken var på vei kl 17.29. Men ingen mail fra Chess om at den er sendt, kun fra Posten.

 

hmm noen andre her som har kjøpt/bestilt mobilen på chess og har fått sms fra posten? stusser litt over hvorfor jeg ikke har fått noe melding om at pakken er sendt vist andre har fått det. spesielt siden jeg fikk min ordrebekreftelse før timestamp sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...