Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg med på tråden her. Tror jeg må skaffe meg en hvit en med mindre det blir lansert en "iPhone- killer" av HTC før jeg får tak i en.

 

Hva kan jeg regne med billigste totalpris? Jobber selv på Elkjøp og vår butikk i Larvik skal være ganske tidlig ute med å få inn 4'ern.

 

Og en ting til: 3G og 3GS kan jo låses opp hos netcom iallefall gratis. Kan man det med 4'ern når den kommer? Slik at jeg f.eks kan bruke mitt one call abonnement, mens jeg bare betaler månedspris på et nytt nummer?

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

Kjekt om noen visste noen svar i mitt forrige innlegg. :)

 

En annen ting: kommer hvit versjon senere? I USA skal det jo komme i andre halvdel av juli. Kan vi da forvente at den kommer i hvit også til Norge samtidig med den sorte eller vente til august (++)?

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

noen som har hørt noe nytt om disse antenne/deknings problemene ?

har lurt på å kjøpe meg denne iphonen men blir litt skeptisk når jeg ser dekningen forsvinne på utallige videoer.

I tillegg er jeg venstrehendt og det ble sagt at det var "verst" for venstrehendte.

Denne artikkelen fra AnandTech går litt grundigere inn på temaet og kommer bl.a. med litt tallmateriale for å vise hvor stort signaltap man i verste fall kan ende opp med.

 

Forøvrig er det en generell "review" av iPhone 4; det er ikke bare antenner det snakkes om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...