Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Spørsmål angående multitasking på iPhone4.

 

På min nåværende telefon med Android pleier jeg å bruke Endomondo (treningsassistent med GPS) samtidig som jeg lytter til musikk.

 

Vil det være mulig å kjøre flere slike programmer samtidig på nye iPhone 4, eller er det begrensninger her? F.eks. i antallet programmer som kan kjøre av gangen.

 

Beklager om dette har blitt besvart tidligere.

Jeg bruker treningsprogrammet RunKeeper Pro på min iPhone 3GS med iOS4 samtidig som jeg spiller av musikk med Spotify.

Begge to går helt fint i bakgrunnen samtidig som jeg sender SMS...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ukjent. Alt er bare rykter.

 

Hvor lang tid skal det ta før et nytt simkort blir aktivert? Ringte telenor og fikk det ordet for ca 1.5 time siden.

 

EDIT: Tenkte ikke at jeg måtte synce telefonen med iTunes. Når jeg putta inn kabelen så stå det at telefonen var unlocked. Kom opp Telenor 3G. \o/ Syncer all data nå.

 

Bilder som lovet. Twitter og FlightControl.

 

IMG_0417.PNG

 

IMG_0418.PNG

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Lekt litt med iMovie nå. Virker ikke helt som om det er det helt store når man holder telefonen i 'portrait' men i 'landscape' virker det å være relativt bra. Kommer ikke over hvor sylskarp skjermen er. Kommer det en iPad med en slik skjerm er jeg fucked. :whistle:

 

Eliminate:Gun Range er forøvrig ganske gøy. Responsen er meget bra når man beveger på seg.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Lekt litt med iMovie nå. Virker ikke helt som om det er det helt store når man holder telefonen i 'portrait' men i 'landscape' virker det å være relativt bra. Kommer ikke over hvor sylskarp skjermen er. Kommer det en iPad med en slik skjerm er jeg fucked. :whistle:

Tror ikke du trenger å frykte det ettersom oppløsningen da måtte vært 2530x1896 for å matche pikseltettheten, noe som er større oppløsning enn på 27" iMac. Vi får heller håpe på full HD oppløsning.

Lenke til kommentar

Kommer det en iPad med en slik skjerm er jeg fucked. :whistle:

Tror ikke du trenger å frykte det ettersom oppløsningen da måtte vært 2530x1896 for å matche pikseltettheten, noe som er større oppløsning enn på 27" iMac.

Ja, og så?

Først lager man et lite LCD-display med høy pixeltetthet, så lager man et som er litt større - som en iPad, f.eks. -, og så en dag kommer det en 27" iMac med samme pixeltetthet.

 

Jeg tipper det kommer en iPad med "Retina"-display neste år. (Og kaanskje widescreen.)

Lenke til kommentar

Vet dere om en "løpe program" ala Runkeeper som kan kjøres i bakgrunnen (iOS 4)

 

 

 

 

Raptor' date=' 6. juli 2010 - 15:33' timestamp='1278423223' post='15901145']

Spørsmål angående multitasking på iPhone4.

 

På min nåværende telefon med Android pleier jeg å bruke Endomondo (treningsassistent med GPS) samtidig som jeg lytter til musikk.

 

Vil det være mulig å kjøre flere slike programmer samtidig på nye iPhone 4, eller er det begrensninger her? F.eks. i antallet programmer som kan kjøre av gangen.

 

Beklager om dette har blitt besvart tidligere.

Jeg bruker treningsprogrammet RunKeeper Pro på min iPhone 3GS med iOS4 samtidig som jeg spiller av musikk med Spotify.

Begge to går helt fint i bakgrunnen samtidig som jeg sender SMS...

Lenke til kommentar

Kommer det en iPad med en slik skjerm er jeg fucked. :whistle:

Tror ikke du trenger å frykte det ettersom oppløsningen da måtte vært 2530x1896 for å matche pikseltettheten, noe som er større oppløsning enn på 27" iMac.

Ja, og så?

Først lager man et lite LCD-display med høy pixeltetthet, så lager man et som er litt større - som en iPad, f.eks. -, og så en dag kommer det en 27" iMac med samme pixeltetthet.

 

Jeg tipper det kommer en iPad med "Retina"-display neste år. (Og kaanskje widescreen.)

Så du tipper det kommer en iPad med 2530x1896(det må være så mye for å være "retina"-display til neste år)? Det tipper ikke jeg :)

 

Og by the way, for at en iMac 27" skulle hatt tilsvarende PPI som en iPhone 4 måtte oppløsningen vært 7680x4320. Don't see that either happening anytime soon...

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Jeg er en enkel sjel. Så når Telenor ringte idag og ville ha meg på ventelisten for iPhone 4 så sa jeg ja. Om jeg faktisk kjøper vil vise seg. Jeg har nettopp installert Pac-man på min 3GS, så egentlig trenger jeg ikke mer i livet. :love:

 

IBM viste en prototype på en 300ppi skjerm for en halv mannsalder siden. Men i den avstanden folk normalt sitter fra en desktop skjerm har det ingen hensikt. En mobil derimot trykker man gjerne nesten opp i ansiktet, og da blir oppløsningen viktigere.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke satt meg opp på noe venteliste. Får jeg fortsatt tak i telefonen om jeg kommer først i køen når forhandlerene her i byen får den? Vet ikke helt hvordan det funker når de får den i butikk osv, kjøpte min iPhone "1G" i USA rett etter den kom ut, og har greid meg fint med den :) Vil ha den raskest mulig etter den er kommet..

Lenke til kommentar

Hvordan er det med ventelistene da?

 

La oss si at en butikk får inn 20 iPhones(bare et eksempel). Det ligger 20 stykk i kø dagen før den kommer ut. Det står 20 andre personer på ventelisten. Da må altså alle de 20 på ventelisten vente på neste leveranse? Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...