Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett på det bildet av TV'en der, er det noen som har mere funnet ut at bildene som var vist av Apple på Keynoten dem hadde var mere skrytebilder?

 

Bildene som er tatt av iPhone 4 er jo fullt av støy. Har dere sett hvor elendig bildene blir når man tar et bilde i mørkere omgivelser?.

 

Selv min gamle XPERIA X1 med 3.2 mpix kamera har mindre støy på bildene.

 

Her kan du se et bilde jeg tok en gang på min XPERIA X1.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Om du ikke vet at Apple er hatet i massevis i dag på grunn av måten dem skryter av siden produkter osv, da tror jeg du er på en annen planet.

Det kan så være at head_hunter befinner seg på en annen planet, men du befinner deg i feil tråd. Som forumveileder ber jeg deg slutte å spre dårlig stemning og Apple-hat i denne tråden. Du har flere andre tråder som passer bedre til det formålet, og du står også fritt til å opprette egne tråder.

Lenke til kommentar

Her er et bilde som i mine øyner er et bra bilde.

Iphone

Bilde

 

xperia

Bilde

Ja og med dette så kan man si at XPERIA X1 tar ca like gode bilder selv om oppløsningen på iPhone 4 er litt større på bildene. Men det vil ikke si noe at XPERIA X1 er noe bedre telefon av den grunn.

 

Jeg bare påpekte at bildene som iPhone 4 tar ikke er så bra som Apple skulle ha bildene til å være.

Lenke til kommentar

Finn et bilde som apple har vist i full oppløsning da.

Da kan du heller si meg hvorfor Apple ikke har vist et bile tatt med iPhone 4 i full oppløsning da?. Jeg tror dem har gjort det av den årsak at dem ville ha tabbet seg helt ut om dem hadde vist et bilde tatt med iPhone 4 i full oppløsning. Jeg kan tro det når jeg ser bilder tatt av iPhone 4 nå som kommer ut på nettet.

 

Bildene er jo langt i fra å være så bra som Apple skulle ha dem til å være.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Å få priser på iPhone i Norge vil nok ta sin tid. De brukte lang tid sist gang også. Nå tror jeg personlig at prisene forblir de samme, med tanke på at Netcom har senket prisen på 3GS. Det eneste som de eventuelt forhandler om, må være om telefonen kan selges uten abb. og hva den i så tilfelle skal koste.

Sist gang måtte vi vente til 31. Juli før vi fikkiphone i Norge, må sikkert vente like lenge.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg personlig at prisene forblir de samme, med tanke på at Netcom har senket prisen på 3GS.

 

Har Netcom virkelig senktet prisene?

 

Fra Bestillingsbekreftelse fra nettbutikk på min bestilling 310709

Telefontype: Apple NYE iPhone 3GS 32 GB Black, kr 2549.00

Ditt abonnement heter: NetCom iTalk Small

Totalpris 12 mnd: kr 7337.00

 

Tilsvarende bestilling i dag ville kostet

iPhone 3GS 32GB Black Med NetCom iTalk Small 2599,-

Minste totalpris i 12 måneder og telefon koster til sammen kr. 7375

 

Er det noen som husker hva 3GS 32GB kostet hos Telenor ved lansering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...