CellularDude Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 iOS 5.0.1 ute. Go fetch. You got it. Will do Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> Slå av mobildata. Har litt problemer med å synce telefonen med Spotify, noen ganger går det fint, andre ganger står det stille. Var nå 3G jeg spurte om, ikke mobildata?? Endret 10. november 2011 av Runar waits for alice Unødvendig sitering. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Hva er fiksene i 5.0.1? Endret 10. november 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 iOS 5.0.1 ute. Go fetch. You got it. Will do Laster ned as I speak. Trådløst. Greit å slippe iTunes. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Spennende. Spent på om den forbedrer batteritid nevneverdig. Etter 13 timer standby og nesten 3 timer bruk er min 4S nede på 66%. Er ikkje det ganske mye batteribruk i forhold til kor mye den er brukt? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 iOS 5.0.1 ute. Go fetch. You got it. Will do Laster ned as I speak. Trådløst. Greit å slippe iTunes. Arggg! Går fortsatt ikke an å slå av 3G Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Et lite Monty Python-øyeblikk her. –Are there tigers in Africa? –Sorry, I can't find things in Africa. Can you be more specific? On-topic: å legge inn møter i kalenderen er så kjapt med Siri at jeg faktisk gidder å gjøre det. Samme gjelder reminders. Har funnet 4-5 områder der Siri virkelig har noe for seg. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 endelig iphones Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 iOS 5.0.1-programvareoppdatering Oppdateringen inneholder forbedringer og andre problemløsninger, blant annet disse: • Løser problemer som påvirker batteribrukstiden • Legger til fleroppgavebevegelser for føste versjon av iPad • Løser problemer med Dokumenter i nettskyen • Gir bedre stemmegjenkjenning for australsk-engelsk for diktering Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Greit at den kom i dag da. Fikk hentelapp på telefonen min i dag også så da er oppdateringen klar for meg i morgen. SIdenote: Apple/TNT brukte 1,5 dag på å frakte telefonen fra Nederland til døra mi. Da jeg ikke var hjemme tok posten over og brukte ytterligere tre dager. Postkontoret er 300 meter unna. Panne, type lav. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg har et lite problem. Jeg aktiverte iCloud på iPhonen, og da forsvant alle kontaktene mine, jeg kan logge på icloud på macbooken min for å se de, men de er forsvunnet fra kontakter på iPhonen. Dette er ganske teit. Noen som har en løsning? EDIT: [LØST] Måtte slå kontakter i iCloud av og på igjen, så fungerte det fint. Endret 10. november 2011 av MSL Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Skru på 'Push' under 'Fetch new data'. Da henter telefonen alt på iCloud. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Idag ble iphonen aktivert! Jeg har nå gått ti dager med en overprisa ipod touch i lomma Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 iOS 5.0.1-programvareoppdatering Oppdateringen inneholder forbedringer og andre problemløsninger, blant annet disse: • Løser problemer som påvirker batteribrukstiden • Legger til fleroppgavebevegelser for føste versjon av iPad • Løser problemer med Dokumenter i nettskyen • Gir bedre stemmegjenkjenning for australsk-engelsk for diktering Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Noen som kan fortelle meg hva som er den beste måten å starte mitt nye 4S-liv? Leser at det ikke anbefales å bare gjenopprette fra en backup fra min nåværende 3GS over til 4S'en, da det kan dra med seg gammelt rot. Lurer derfor på hvordan jeg skal Få med meg programmene mine (over 250stk) osv. Kan jeg bare starte telefonen, taste inn iCloud passordet og laste ned hvert program derfra? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 gjerne tips om hva som er enkleste overgangen fra 4 til 4S også så har vi det arkivert i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Kom godt ut av det etter at iPhonen ble stjålet i USA i sommer. Fikk 4400 igjen i forsikring, og blir trukket ca. 2400,- av lønna for den nye telefonen Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Det høres jo i alle fall ut som en enkel overgang Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Som jeg skrev istad har mobilen blitt aktivert idag, men jeg kommer meg ikke på nett over mobilnettet? Opsettet fra tele2 er korrekt, så vet noen hva som kan være galt? Det som kommer opp er "Kunne ikke aktivere mobildatanettverk". 4s med nyeste versjon av ios5. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Så forpult typisk. Min iPhone 4S er dead on arrival. Prøver å resette den via iTunes og DFU mode, men til og med det funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå