Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til en god beskyttelsesfilm for skjermen? Ser de har noen til noen hundrelapper på Clas Olshon, men regner med det er en god del billigere å bestille på nett. Den på butikken så ut til å være "lifetime warranty" på, så regner med det er bedre å kjøpe én sånn enn en tipakning til 2 dollar hos Deal Extreme, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC

Flere som har lagt merke til at de eldste meldingene fra en bestemt person slettes fra iPhonen?

 

Noen spm:

LED-varsling hos meg fungerer bare sånn av og til, flere som opplever det?

Og vibratoren min har sluttet å virke, iPhone 4, akkurat ett år gammel, går det på garanti?

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Flere som har lagt merke til at de eldste meldingene fra en bestemt person slettes fra iPhonen?

 

Noen spm:

LED-varsling hos meg fungerer bare sånn av og til, flere som opplever det?

Og vibratoren min har sluttet å virke, iPhone 4, akkurat ett år gammel, går det på garanti?

 

Har i utgangspunktet 1 års garanti på iPhone.

Men 4 års reklamasjonsrett. Så er bare å reklamere!

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Har i utgangspunktet 1 års garanti på iPhone.

Men 4 års reklamasjonsrett. Så er bare å reklamere!

 

Ok? Hva gjør apple isåfall da, gir meg ny telefon?

 

Apple bytter nok telefonen din i en swap-enhet, altså en ny telefon der de bruker noen av delene fra den gamle ettersom eg har forstått.

For Apple reparerer ikkje telefoner.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en god beskyttelsesfilm for skjermen? Ser de har noen til noen hundrelapper på Clas Olshon, men regner med det er en god del billigere å bestille på nett. Den på butikken så ut til å være "lifetime warranty" på, så regner med det er bedre å kjøpe én sånn enn en tipakning til 2 dollar hos Deal Extreme, eller?

Kjøp Invisible Shield.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en god beskyttelsesfilm for skjermen? Ser de har noen til noen hundrelapper på Clas Olshon, men regner med det er en god del billigere å bestille på nett. Den på butikken så ut til å være "lifetime warranty" på, så regner med det er bedre å kjøpe én sånn enn en tipakning til 2 dollar hos Deal Extreme, eller?

Kjøp Invisible Shield.

 

Ja, den bruker jeg på min iPhone 4S, og det funker flott. En annen film, som er noenlunde samme utførelse, er Copter.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke Invisible Shield i det hele tatt. Skjermen blir nesten som seig gummi, men smaken er som baken. Jeg trives i hvertfall mye bedre med beskyttelsesfilmene til SGP. En helt annen bruksopplevelse av IPhonen.

 

Jeg er helt enig, vil ikke anbefale Invisible Shield at all :thumbdown:

Bruker selv SGP ultra crystall eller hva de heter, mye bedre. Da IS gir den effekten du beskriver, pluss at selve skjermtittingen blir mye dårligere IMO. Ting blir liksom litt "uklart". Men med SGP filmen er det nesten som å ikke ha på beskyttelse i det hele tatt :cool:

 

Edit:

Eneste som er mye bedre med IS er at den faktisk tåler sykt mye. Fikk vel ingen riper i den i perioden jeg hadde den. Mens SGP sin får mye fortere merker, riper og hakk. Men selve tlf forblir fortsatt beskyttet da :)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

På min iPhone 4 fungerer det hvertfall.

ok takk. Har du oppdatert til 5.0.1?

 

oppdatert til 5.01 ja

 

Oppdaterte også, men nå oppfører iPhonen seg som om den er uregistrert.Kommer ikke inn på noen menyer og får bare opp skjermen med beskjed om å koble til iTunes, og når jeg gjør det får jeg beskjed om å gjenopprette "ukjent iPhone". Kan problemet være Sim-kortet fra One Call?Og hvis det er det vil det vel ikke være noen hensikt i å gjenopprette?

Lenke til kommentar

Her folkens;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392633&view=findpost&p=18575500

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392633&view=findpost&p=18576896

 

Som jeg sa tidligere i denne tråden så er det visst noen som mener iPhone i HVIT ikke blir helt bra for gutter/menn ja, fordi det generelt er "gay"..

 

:/ :dontgetit::ohmy::hmm:

 

EDIT:

Men liker svaret fra en annen da;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392633&view=findpost&p=18576930

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...