Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)


Latias

Gruppe C  

113 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen.

Nå tenker jeg helst i forhold til Darren Bent, som scorte 21 mål mer enn Heskey denen sesongen, og det for et langt svakere lag.

At Bent ikkje er tatt ut er forbi min forståelse også. Ein av dei beste spissene i PL og det med eit Sunderland lag bak seg.

Lenke til kommentar

Denne halvtimen går nok sakte. Få match nå.

Ser Norges kvalikkamp til håndball-VM (TV2) mens jeg venter. Tida går fortere på denne måten. :p

 

Skjønner ikke hva Heskey gjør på banen i en VM-kamp. Fyren er ikke fast på sitt klubblag engang, hvorfor starter han i VM? Hadde foretrukket Agbonlahor i troppen i stedet for denne gamlingen. Ellers er laget som forventet. Blir spennende med Green i mål.

Lenke til kommentar

Tror ikke resultatet i dag spiller så stor rolle, med mindre noen av lagene taper stort. England kan bli litt shaky om de ikke klarer bedre enn uavgjort, men tror de skal vinne gruppa med mindre de taper her.

 

Har store forventninger til England. Kanskje litt for store. USA er alltid gode i VM og kommer seg som regel til neste runde.

Lenke til kommentar

Gleder meg faktisk til å se Rooney spille i dag. Nå som det ikke er United som spiller trenger jeg ikke å hate ham like intenst som jeg vanligvis gjør. :p

Samme kan sies om Lampard og Stevie G egentlig. :p Holder med England i VM, men har ingenting til overs for JT. Han kan gjerne skade seg for min del.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva Heskey gjør på banen i en VM-kamp. Fyren er ikke fast på sitt klubblag engang, hvorfor starter han i VM? Hadde foretrukket Agbonlahor i troppen i stedet for denne gamlingen. Ellers er laget som forventet. Blir spennende med Green i mål.

 

 

 

Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen.

 

Akkurat. Det er sånn Capello vil kjøre, så det får bare være nå. Har dere som er sååå imot at han spiller sett statistikken? Husker ikke helt men tror det er noe sånt - Rooney scoret 10 siste kampene med Heskey og 2 uten Heskey (på like mange kapmer). Han er perfekt for spisspartner til Rooney, det er akkurat det Darren Bent IKKE er. Simple. (Jermaine Defoe er litt bedre men ikke sterk nok)

 

COME ON ENGLAND, COME ON YOU THREE LIONS, COME ON WAAZZZZZZZZZZAAAAAAA!!!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...