Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)


Latias

Gruppe C  

113 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Green

Jonhson - King - Terry - A. Cole

Lennon - Gerrard - Lampard - Milner

Heskey - Rooney

 

...er laget i følge en brite jeg har på Facebook.

Hva er det med alle engelske managere og Emile Heskey? Svært middelmådig spiller som ikke har noe han skulle ha sagti dette selskapet. Likevel får han starte haugevis av landskamper. Når de i tillegg har Darren Bent hjemme så er det lov å stille spørsmål. Sier noe om Englands skrale spissituasjon ved siden av Rooney. Englands akilleshæl uten tvil, kanskje sammen med en uviss keepersituasjon.

Lenke til kommentar

England bekrefta:

Green, Johnson, King, Terry, A Cole, Lennon, Lampard, Gerrard, Milner, Heskey, Rooney.

 

USA bekrefta:

Howard, Cherundolo, DeMerit, Onyewu, Bocanegra, Donovan, Bradley, Clark, Dempsey, Altidore, Findley.

 

------

 

Litt overraskende at Spector ikke starter.

Lenke til kommentar

Green på keeperplassen var jo ventet etter at Capello sa at laget som starter kampen skulle spille minst 45 min. i siste kamp før VM, og James da satt på benken hele kampen. Hvis Capello ikke lekte med pressen så skulle det altså tilsi Green eller Hart, og da med en fordel Green siden Hart er urutinert. Men det var spennende hvem som ble valgt, og da traff jeg på managergamblingen min på Green. :)

 

Ser frem til kampen, er spent på hva England greier å koke opp, de er mildt sagt ustabile i mesterskap. Men håper på en England-seier, og ikke minst en morsom kamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Green i mål kan diskuteres, om han er eit godt valg gjenstår og sjå. James har vært både solid og ustabil denne sesongen. Kanskje det blir eit keeperbytte utover i turneringen?

Om ikke Green driter seg ut eller spiller langt under pari, er det nok han som står resten av kampene for England denne turneringen.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at folk er overraska over valget av Heskey. Det var akkurat som forventet. Heskey er ein meir komplett spelar ein Crouch og da tenker eg fysisk. Crouch kommer heilt sikkert til å få spele utover i turneringen.

Nå tenker jeg helst i forhold til Darren Bent, som scorte 21 mål mer enn Heskey denen sesongen, og det for et langt svakere lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...