Gå til innhold

Velstelte kvinnehender - spørsmål til gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hender er faktisk noe av det første jeg ser etter på kvinner. Jeg liker de rene, pene og myke, men liker også at det synes at de brukes til noe fornuftig. Jenter som tør og bli skitne på henda er bra - så lenge de greier å ta vare på de.

Heldigvis er jeg sammen med ei jente med fantastisk vakre hender. :)

Mine hender on the other hand (see what i did there?!) er en annen sak. Neglebåndene er ikke spesielt pene, har en hau av arr (bad-ass!) og pga. tvangstanker jeg har med å gni henda mine med fingrene har jeg ganske hard hud en del steder i håndflaten.

Og for å gjøre det verre har jeg hypermobile ledd, så fingrene mine er sjeldent rette, noe som ofte legges merke til før noe annet.

Morsomt at du tar opp dette, for det er noe som er veldig viktig (og det tror jeg de aller fleste synes), men ofte glemt.

 

Hva synes folk om negler på gutter - klipt så langt inn som det lar seg gjøre, eller litt lengde på de?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er så veldig viktig. Jeg liker jenter som bruker hendene og som er aktive. Jeg liker heller ikke spesielt lange negler, og om det er litt skitt under en av neglene er ikke det all verden heller.

Men det kommer selvsagt an på. Hvis jenten har pyntet seg og stelt seg ellers på kroppen burde neglene være rene og stelt og helst klipt.

Ellers så er det umulig å definere en perfekt hånd. Den må stå i stil med resten av kroppen.

Lenke til kommentar

Velstelte kvinnehender har jeg absolutt ingen ting i mot.

 

Derimot - Noe jeg hater er å se gutter med lange og møkkete negler. Kjenner et par som klipper neglene sine med 3-4 ukers mellomrom, så de har jo nesten like lange negler som en jente. Ikke pent. :nei:

 

Selv så klipper jeg de så langt inn som det går. Da får man heller ikke noe merkbart skitt under neglene, selvom du gjør møkkete arbeid.

Lenke til kommentar

Velstelte kvinnehender har jeg absolutt ingen ting i mot.

Derimot - Noe jeg hater er å se gutter med lange og møkkete negler. Kjenner et par som klipper neglene sine med 3-4 ukers mellomrom, så de har jo nesten like lange negler som en jente. Ikke pent. :nei:

 

Selv så klipper jeg de så langt inn som det går. Da får man heller ikke noe merkbart skitt under neglene, selvom du gjør møkkete arbeid.

THIS

Noe av det mest uhygiene jeg ser er ustelte negler med masse møkk under. Lite behagelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

istockphoto_6842038-beautiful-woman-hand.jpg

Pene hender. Dog, er ikke glad i løsnegler som det ser ut som om det er på bildet (shoot me if i'm wrong). Bedre å ta godt vare på sine egne negler.

 

Dette er derimot litt turn-off: (nasty bilde!)

 

anorexia_hand-46yo+woman+%231.jpg

 

Hun kunne lett blitt bedre med løsnegler tenker jeg.

 

Edit: La til spoiler for svake sjeler :p

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg spiller gitar og trener parkour.

 

Jeg trenger bittelitt negler for å spille gitar, og den daglige parkourtreningen gjør at jeg får skitt under neglene.

Men likevel er de nesten helt rene og blanke hele tida da. Bare ikke rett etter treningene. :hmm:

 

Det ser mest av alt ut som arbeidshender, noe jeg liker å se at andre folk har også.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Jeg selv legger merke til slike detaljer på menn, om det er drit under neglene, eller om de er "oppspiste". Det er nedtur.

Legg fra deg p-pillene, det er de som har gjort at du får lyst på femi-menn istedet for skikkelige mannfolk.

Det er da ingenting som er femi ved å ta vare på hendene sine. Det handler jo minst like mye om hygiene. Selvfølgelig, er du ute og jobber så er du ute og jobber. Men skal du spise eller i selskap er det en annen sak.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, det er femi. De fleste menn bryr seg ikke om fuktighetskremer, neglefiler ol. Sånt er for kvinnfolk, det er derfor de har veske for å bære alt pynte-dallet sitt. En saks er alt man trenger når det er på tide å klippe neglene.

Endret av WarpX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fuktighetskremer kan jo være et nød for mange. Er en i klassen min som sliter veldig med tørre hender, så de føles som sandpapir viss han ikke bruker fuktighetskrem.

 

Men tenker mest på å klippe neglene sine. Det er ikke så mye arbeid, og ser ikke problemet med å klippe neglene en gang i uka.

 

Ikke viss du klipper ordentlig, Noburu. Prøv å få med hele neglen i et klipp. Ikke klipp neglen din i flere steg, da blir neglene skarpe.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Ikke viss du klipper ordentlig, Noburu. Prøv å få med hele neglen i et klipp. Ikke klipp neglen din i flere steg, da blir neglene skarpe.

 

Det feiler alltid, men det er ikke der de blir skarpe; det er ved kantene der jeg har klippet, altså langs hele neglen (så det kunne sikkert blitt løst ved å vinke saksen annerledes eller noe, men det feiler også hver bidige gang), men det tar ikke spesielt lang tid å file det, så jeg bryr meg ikke ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...