Gå til innhold

Velstelte kvinnehender - spørsmål til gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dry+hands.jpg

Jada, tørre hender er sexy!

 

Hvis man må ha fuktighetskrem for å unngå det der ville jeg ha endret livsstil med en gang.

 

Det er ikke naturlig at det er sånn, hendene bør kunne fungere utmerket i sin naturlige form uten noe form for kremer.

Naturligvis, jeg selv bruker sjeldent fuktigskrem, men det bildet er jo faktisk et ganske vanlig syn på vinteren.

Lenke til kommentar

 

Jada, tørre hender er sexy!

 

Hvis man må ha fuktighetskrem for å unngå det der ville jeg ha endret livsstil med en gang.

 

Det er ikke naturlig at det er sånn, hendene bør kunne fungere utmerket i sin naturlige form uten noe form for kremer.

Naturligvis, jeg selv bruker sjeldent fuktigskrem, men det bildet er jo faktisk et ganske vanlig syn på vinteren.

Lenke til kommentar

I dag bruker man såpe gjerne flere ganger om dagen og hudens naturlige fuktighet(fettlag) vaskes bort så jeg ser ikke helt problemet med å tilføre ekstra fuktighet dersom huden trenger det. Har ingenting med maskulinitet/femininitet. :roll:

 

On topic: På jenter liker jeg slanke rene hender som er "passe fuktige", dvs. ikke klamme og ikke tørre. Også foretrekker jeg naturlige negler, som ikke ser helt forferdelige ut, men for å være ærlig så er det ikke sååå viktig.

Lenke til kommentar

Jo, det er femi. De fleste menn bryr seg ikke om fuktighetskremer, neglefiler ol. Sånt er for kvinnfolk, det er derfor de har veske for å bære alt pynte-dallet sitt. En saks er alt man trenger når det er på tide å klippe neglene.

Smører du ikke hendene dine med fuktighetskrem om de er tørre?

Det gjør jeg hvert fall.

 

Men on topic så ja, jeg syns det er viktig at hendene til damer er rene og pene.

De er ikke must med nyklippete negler og neglelakk, men de bør være rene uten sørgerenner.

Lenke til kommentar

joda syns jente/kvinne hender skal være glatte og velstelte, nå er ikke jeg av typen som freaker ut om hun ikke har überstellte negler og greier men at den ikke er som en tørr kvist å holde i er greit :)

 

syns også at sånn negllakk hvor den delen av neglen som liksom er utenfor fingern er hvit og den andre biten bare liksom lakkert.

 

men ikke det viktigste som er, selv om jeg freaker ut av vorter og spesielt på hender!

Lenke til kommentar

Velstelte og slanke kvinnehender med tilhørende lange negler er særs vakkert. Hendene er noe av det første jeg legger merke til hos det motsatte kjønn.

 

Så holder vi oss til trådens emne, og ikke etiske spørsmål og svar om mannens bruk av fuktighetskrem. :)

Lenke til kommentar

Du som gutt, bryr du deg om velstelte kvinnehender? Eller kunne du ikke brydd deg mindre om det?

 

Jeg selv legger merke til slike detaljer på menn, om det er drit under neglene, eller om de er "oppspiste". Det er nedtur.

 

Bryr meg ikke all verdens. Er vel ikke det er ser på først når jeg treffer ei jente. Men det betyr noe ja, kan helt ærlig si at jeg ikke liker jenter med veldig mandige hender....

Lenke til kommentar

Du som gutt, bryr du deg om velstelte kvinnehender? Eller kunne du ikke brydd deg mindre om det?

 

Jeg selv legger merke til slike detaljer på menn, om det er drit under neglene, eller om de er "oppspiste". Det er nedtur.

 

nesj, hadde ikke brydd meg i det hele tatt. så lenge de blir stelt av og til slike at rensligheten holder seg innen rimelighetens grense så er det ingen problem.

 

så du kan ikke ha type som har en dirty job altså? eller en som har lite å gjøre når han ser på film eller leser og ikke gidder å bruke saksa?

 

hadde du slått opp med meg (eksempel) pga noe slikt ja da hadde det aldri vært mye håp i fra starten av og jeg hadde egentlig bare vært glad for å få deg ut av livet mitt.

 

dritt under neglene er så sinnsykt normalt at man kan ikek få sakt det engang

 

spise negler kan jeg forstå i enkelte tilfeller

 

men neglene blir stelt i dusjen uansett og man dusjer jo hver dag/annenhver dag uansett så det er jo ingenting å frykte

Lenke til kommentar

Jeg liker velstelte hender blant kvinner, dog er neglelakk og lengde ikke et must så lenge de klippes eller files forholdsvis greit.

 

Når det gjelder min egen del så klipper jeg de bare rimelig kort med neglsaks selv og passer på og holde de rene, det verste jeg vet er oppspiste negler.

Lenke til kommentar

Du, fail-male. Det finnes da en mellom ting mellom ustelte hender og manikyr/pedikyr (hvilke av dem er til beina? aner ikke). Det handler om hygiene og at hendene dine ikke skal se helt rævkjørte ut. Selv jobber jeg i to forskjellige yrker der det er viktig at jeg har presentable hender samtidig som det ene yrket gjør at jeg blir skitten/"sårete" på hendene. (I tillegg til at jeg er klønete med kniv((no emo)) og har ett par arr på knokene er)

 

On topic: Mange jenter hadde kommet ett godt stykke med litt fuktighetskrem og neglefil, men at de er "perfekte" er ikke noe jeg setter høyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...