Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å markere SMS som "ulest"? :)

 

Jeg har en stygg uvane med å lese SMS, vente med å svare og så glemme hele greia. På den forrige mobilen min var jeg flink til å markere usvarte SMS som ulest, men finner ingen slik funksjon nå (Bruker forøvrig Handcent)...

Lenke til kommentar

Hvordan "låser" man skjermen slik at slipper at det så lett skjer endringer i oppsettet i menyene?

Dette lurer jeg også på. Ofte når man tar tlf når den er opplåst og man holder den slik at fingrene er borti skjermen forandrer den på oppsettet. Har meldinger/tlf.bok/kamera/anrop på hovedskjermen og disse forsvinner/forandres til stadighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor får ikke jeg til å motta MMS med Handcent? Der står "download", og jeg trykker på download...men meldingen blir ikke lastet ned. Så jeg må inn på Meldinger for å laste ned bildet. Jeg vet jeg har lest andre med samme problemet, men kan ikke huska hva som var problemet/løsningen. Har det med operatør å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor får ikke jeg til å motta MMS med Handcent? Der står "download", og jeg trykker på download...men meldingen blir ikke lastet ned. Så jeg må inn på Meldinger for å laste ned bildet. Jeg vet jeg har lest andre med samme problemet, men kan ikke huska hva som var problemet/løsningen. Har det med operatør å gjøre?

 

Jeg fant ut att om jeg laster ned mms innstillinger mens mobilen er stilt inn på å bruke 2G nett så virker ikke disse i 3G nett..og omvendt..

Så har du innstallert mms innstillinger i anna nett enn du bruker så innstaller de på nytt.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å trykke på den knappen på "toppen" av telefonen som gjør slik at telefonen sovner mens man er i en samtale? Har gjort dette et par ganger og da får jeg ikke avsluttet samtalen og må skru av telefonen!!! Problemet er at skjermen blir svart med en gang slik at jeg ikke rekker å avslutte samtalen når jeg vekker telefonen igjen.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg etter updaten til Android 2.1 er funksjonen der man kun holder på skjermen i 1 sek for å flytte/slette widgets eller programmer på programmenyen. Er det noen mulighet å deaktivere dette, eller finne en app som gjør det? Før måtte man vel trykke på menyknappen og deretter velge "endre ikon/modul", noe som gjorde det veldig mye vanskeligere å slette apps og widgets uten å mene det. Har brent meg på det en del ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg etter updaten til Android 2.1 er funksjonen der man kun holder på skjermen i 1 sek for å flytte/slette widgets eller programmer på programmenyen. Er det noen mulighet å deaktivere dette, eller finne en app som gjør det? Før måtte man vel trykke på menyknappen og deretter velge "endre ikon/modul", noe som gjorde det veldig mye vanskeligere å slette apps og widgets uten å mene det. Har brent meg på det en del ganger.

 

Som vi også lurte på:

 

Hvordan "låser" man skjermen slik at slipper at det så lett skjer endringer i oppsettet i menyene?

Dette lurer jeg også på. Ofte når man tar tlf når den er opplåst og man holder den slik at fingrene er borti skjermen forandrer den på oppsettet. Har meldinger/tlf.bok/kamera/anrop på hovedskjermen og disse forsvinner/forandres til stadighet.

 

Må jo være mulig å deaktivere.

Lenke til kommentar

fyfaen for en dritt telefon ass. har hatt telefonen noen måneder og opdatert til 2.1 . men det i det uka eller noe har jeg ikke fått motatt mms og de siste dagene ikke sms helller så tok den til bake til fabrikk instillinger og da funka det men nå har jeg ingen kontakter og synke med gmail hjelper ikke og naar jeg synker med face så tar den jo med mange uten telefon nr og noen uten noen ting ogsaa. ligger navn paa de melingene som kom inn naa som var send for flere dager siaa. fuck sony eicsonn

Lenke til kommentar

fyfaen for en dritt telefon ass. har hatt telefonen noen måneder og opdatert til 2.1 . men det i det uka eller noe har jeg ikke fått motatt mms og de siste dagene ikke sms helller så tok den til bake til fabrikk instillinger og da funka det men nå har jeg ingen kontakter og synke med gmail hjelper ikke og naar jeg synker med face så tar den jo med mange uten telefon nr og noen uten noen ting ogsaa. ligger navn paa de melingene som kom inn naa som var send for flere dager siaa. fuck sony eicsonn

Jeg hadde også problemer med å motta SMS (sikkert MMS også), så jeg måtte gjenopprette fabrikkinstillinger jeg også. Å synke Facebook-kontaktene er jo smart det, men da kunne den latt være å legge inn de som ikke har oppført noe nr på profilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...