Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Hvordan er det å skrive SMS på denne? Har vurdert Pro-versjonen, men er litt skeptisk til tastaturet på den.. Har skrevet på større touch-telefoner, og syns det er helt greit, men blir ikke skjermen på denne litt i minste laget til det?

Jeg synes det funker helt fint. Litt uvant å ikke føle tastene under fingeren, men du får en liten vibrasjon for hvert trykk. Ordlistefunksjonen er helt topp, og det er veldig lett å bytte mellom bokstaver, sifre og smileys.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

netcom.no har X10 mini til totalpris 1549 med supertalk

 

Det abn blir du da låst til i et år, Netcom låser ikke opp sine abn...

 

 

 

 

joda, netcom låser nå opp helt gratis

 

Ikke i følge Netcom selv telefonen er låst i 12 mnd var beskjeden jeg fikk i dag. Skulle den låses opp før avtaleperioden må man betale bruddgebyr.. Fint om du kan dokumentere det motsatte isåfall så skal jeg snakke med Netcom igjen i morgen.

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=239602

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Noen som har denne mobilen og fått testet ut blåtann? Jeg får hverken sende eller motta via blåtann. Skal jeg sende er det ikke valg for blåtann og det går heller ikke å motta på den. Noen som har samme problem/har en løsning på dette?

 

 

Blåtann fungerer dårlig på min også.. ble bedre etter at jeg lastet ned "Bluetooth File Transfer" fra Market, men syns fortsatt det kunne vært bedre!

 

 

Meget godt fornøyd med telefonen! Og blir sikkert bare bedre når jeg har hatt den en stund og får innstalert litt programmer og tilpasset den bedre etter mine behov..

 

Forresten sykt hvordan en så liten tass kan lage så mye lyd, hehe!

Lenke til kommentar

Da mottok jeg min fra Elkjøp:) Og den er nice, litt "Billig" følelse over den.. Men en fin mobil nr 2 etter iPhone. Noen som har klistret på den ekstra skjermbeskyttelsen som fulgte med?

Jepp. Den er ikke så glatt som skjermen, men responsen er lik. Mistet fonen i asfalten rett etterpå, tror jeg skal beholde den til den er skrapt vekk...
Lenke til kommentar

Netcom selger X10 Mini til 1kr med ab på 129 per mnd, så total pris for mobilen blir rundt 1500kr på ett år

 

Vel nå har head settet en verdi på 400,- og det ville jeg ha så da blir det nesten et fett, eller faktisk drøye 20,- i min favør :thumbup:

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar

Har et spørsmål som sikkert noen vet svaret på. Jeg har en iPhone som jeg bruker (synkroniserer med macbook) også har jeg kjøpt denne Sony Ericsson X10Mini som jeg har ved siden av med tvillingkort.

 

Hvilken måte er enklest å få kontaktene fra min iPhone til SE X10 Mini?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål som sikkert noen vet svaret på. Jeg har en iPhone som jeg bruker (synkroniserer med macbook) også har jeg kjøpt denne Sony Ericsson X10Mini som jeg har ved siden av med tvillingkort.

 

Hvilken måte er enklest å få kontaktene fra min iPhone til SE X10 Mini?

 

Takker for svar.

 

Åpne adressebok på macen din og eksporter alle kontaktene til en vCard-fil som du importerer til gmail kontakter. Funker fint!

Lenke til kommentar

Har et spørsmål som sikkert noen vet svaret på. Jeg har en iPhone som jeg bruker (synkroniserer med macbook) også har jeg kjøpt denne Sony Ericsson X10Mini som jeg har ved siden av med tvillingkort.

 

Hvilken måte er enklest å få kontaktene fra min iPhone til SE X10 Mini?

 

Takker for svar.

 

Åpne adressebok på macen din og eksporter alle kontaktene til en vCard-fil som du importerer til gmail kontakter. Funker fint!

 

 

Ok. Men da kommer et par spørsmål til. Eksportere alle kontaktene til en vCard fil vil si? Må jeg også opprette en Gmail konto? Og hvordan får jeg kontaktene da fra Gmail kontoen og til SE X10 mini'en?

Lenke til kommentar

Hvis telefonene ikke er opperatørlåst, eller eventuellt låst til samme opperatør, så kan du vel bare overføre kontaktene direkte via sim?

 

EDIT: Gmail synkroniserer du bare direkte med x10 minien

 

 

Er ikke mulig å eksportere kontaktene på iphone direkte til sim, bare omvendt.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål som sikkert noen vet svaret på. Jeg har en iPhone som jeg bruker (synkroniserer med macbook) også har jeg kjøpt denne Sony Ericsson X10Mini som jeg har ved siden av med tvillingkort.

 

Hvilken måte er enklest å få kontaktene fra min iPhone til SE X10 Mini?

 

Takker for svar.

 

Åpne adressebok på macen din og eksporter alle kontaktene til en vCard-fil som du importerer til gmail kontakter. Funker fint!

 

 

Ok. Men da kommer et par spørsmål til. Eksportere alle kontaktene til en vCard fil vil si? Må jeg også opprette en Gmail konto? Og hvordan får jeg kontaktene da fra Gmail kontoen og til SE X10 mini'en?

 

Adressebok > Arkiv > Eksporter... > Eksporter vCard

Gmail > Kontakter > importer

 

Dette får du da inn neste gang du sync'er telefonen din. Dette er så vidt jeg vet den beste måten å gjøre dette på. Som nenvt gikk også jeg fra iPhone til X10 mini og bruker mac.

 

Kan vel nevne for deg at om du ikke har google-konto, får du fint lite utbytte av Android (googles operatørsystem)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...