Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kost meg med den lille tassen hele helga, og må jeg jeg er veldig fornøyd :)

Har erfaring med android, så visste hva jeg gikk til, men må si at denne faktisk fungerer bedre for meg enn htc'ene gjorde :) Var skeptisk til blåfargen i menyene, men den var finere enn det så ut til! Går knallbra å skrive på den, og er overrasket over at den reagerer akkurat der den skal på trykkingen, så selv små knapper treffes på første forsøk, det er knall! Aller mest knall er kameraet! At noe så lite kan ta såpass bra bilder (vel og merke i dagslys) er jo fantastisk :D Og lyden er goood!

 

Savner å få bilder fra facebook kontakter i lista over personer, ser den henter inn bilder fra google-kontoen. Har ikke funnet noen løsning på det der...

 

Har forresten også klistret på bekyttelsen, og er fornøyd med den, responsen er den samme :)

Lenke til kommentar

Fått hentet telefonen nå......

 

Flott liten sak, men absolutt IKKE anbefalt til å brukes som hovedmobil. HTC desire er diger og NYDELIG i forhold til X10mini som er blass og kjedelig......

 

 

1 (EN) widget pr vindu er også latterlig, greit nok skjermen ikke er den største. men et lite handcent widget ikon tar ikke mye plass på skjermen og da det blir mye tomrom rundt. det løste jeg enkelt med å bruke Helix Launcher (merk at det MÅ brukes donut version, som ikke ligger på markedplassen)

 

 

slenger med 2 bilder så dere ser forskjellen

post-13196-1275986403,7712_thumb.jpg

post-13196-1275986408,0853_thumb.jpg

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Minnekortproblemer

 

2GB minnekort er jo helt latterlig. Jeg kjøpte et 16GB, men da får jeg stadige feilmeldinger med "Minnekortet ble uventet fjernet" og deretter kopler minnekortet ut. Har prøvd to forskjellige (nye) kort, men det samme skjer. Det funker for øvrig greit med det medfølgende 2GB-kortet.

 

Noen som har en løsning evt forklaring på problemet?

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt denne mobilen, som en søt nr2 mobil til joggeturer og fest. Spesielt etter at jeg så den til 1549 (etter at abboet er nedbetalt) hos Expert. Men det er veldig viktig at den duger som musikkmobil. Både volummessig og lydkvalitetsmessig. Noen som vet hvordan denne er sammenlignet med HTC Desire?

 

Og regner med denne støtter MicroSDHC? :)

Lenke til kommentar

Huff jeg likte denne greit men så kommer min venninne med Samsung WAVE da var det ikke artig lenger :(

 

Alt var jo så mye bedre fra musikkspiller, skjermen +++++ var jo bare fra en annen verden og så flott på design også.

 

Jeg retunerer og kjøper meg WAVE det er jeg verdt syntes jeg selv :)

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt denne mobilen, som en søt nr2 mobil til joggeturer og fest. Spesielt etter at jeg så den til 1549 (etter at abboet er nedbetalt) hos Expert. Men det er veldig viktig at den duger som musikkmobil. Både volummessig og lydkvalitetsmessig. Noen som vet hvordan denne er sammenlignet med HTC Desire?

 

Og regner med denne støtter MicroSDHC? :)

 

 

lefdal har den til 999 kr nå

Lenke til kommentar

Huff jeg likte denne greit men så kommer min venninne med Samsung WAVE da var det ikke artig lenger :(

 

Alt var jo så mye bedre fra musikkspiller, skjermen +++++ var jo bare fra en annen verden og så flott på design også.

 

Jeg retunerer og kjøper meg WAVE det er jeg verdt syntes jeg selv :)

 

 

som skrevet før er X10 mini grei som en kose telefon...ikke noe annet

Lenke til kommentar

Kjøpte meg X10 Mini på onsdag(klarte ikke å vente på pro). Var skeptisk til størrelsen og batterilevetiden. Det eneste som har skuffet meg så langt er batterilevetiden. Ellers er det en fantastisk telefon :)

 

Dog hørte eg på en reklame på TV her om dagen hvor de kalte en X10 Mini for surfetelefon. Hallo, det går ann å surfe på den, men en så liten telefon kan ikke kalles "surfetelefon" :)

Lenke til kommentar
som skrevet før er X10 mini grei som en kose telefon...ikke noe annet

Utelukket at folk har forskjellige behov? :)

 

Eg må kunne skrive en e-post i nødstilfeller og kanskje sjekke ei nettside eller to ved behov. Ellers går det i lesing av e-poster, SMS'ing, ringing og påminnelser via kalenderen. Og der fungerer X10 Minien utmerket. Men, som nevnt så savner eg lenger batterilevetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...