Gå til innhold

PS3 bråker som en jumbojet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette "15 blades" er det kun for den gamle Phat?

Har selv en 120GB slim, og den bråker faktiskt mer enn 360'n. Den har en irriterende "ule" lyd som setter i gang ett par min etter jeg har slått den på, og den gir seg ikke før jeg skrur den av. Vært slik siden dagen jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Har en US 60GB, som er vesentlig meir høglytt enn for noen år siden. Det frister å åpne den for å fjerne ulumskhetene må eg si :innocent:

 

Er bare å gjøre det. Se i gjennom noen how to open your ps3 videoer på youtube å sett i gang Fikk rensket ut mye dritt når jeg gjorde det for ca 6 måneder siden.

Lenke til kommentar

Dette "15 blades" er det kun for den gamle Phat?

Har selv en 120GB slim, og den bråker faktiskt mer enn 360'n. Den har en irriterende "ule" lyd som setter i gang ett par min etter jeg har slått den på, og den gir seg ikke før jeg skrur den av. Vært slik siden dagen jeg kjøpte den.

Ja, slim har 17 blader.

Lenke til kommentar

Har en US 60GB, som er vesentlig meir høglytt enn for noen år siden. Det frister å åpne den for å fjerne ulumskhetene må eg si :innocent:

 

Er bare å gjøre det. Se i gjennom noen how to open your ps3 videoer på youtube å sett i gang Fikk rensket ut mye dritt når jeg gjorde det for ca 6 måneder siden.

 

Fikset biffen dagen etter det innlegget faktisk :p Var forsåvidt en smal sak egentlig. Fikk fjernet en del raks fra viften og kjøleribben bla.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har lagt merke til at dette skjer bare om sommeren, eller når det er varmt inne.

Dvs ca. 25-26 grader. (Dette er hvertfall tilfelle med min PS3)

 

Om vinteren kan jeg spille mange timer i strekk uten at viften avgir uutholdelig støy.

Ved uutholdelig støy mener jeg akkurat samme vifte-lyd som når du gjør den kjente "vifte-testen". Du kan se den ->

<-
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg har en 60gb ps3 som stoppet pga ylod. Jeg sendte den inn til Komplett og fikk en erstatning etter laaang tid.

Den jeg fikk tilbake fungerer jo som den skal men vifta støyer så mye at jeg ikke gidder å slå den på en gang. Det er ikke noen ulyder, bare høy lyd siden vifta går på max.

Reklamasjonstiden er gått ut så det er ikke noe mer å hente her heller.

 

Hvor mye lyd er det fra en ny ps3 slim?

 

Jeg har vært inne på tanken å kjøpe ny og selge den gamle til noen som er flinkere enn meg til å fikse sånne ting selv.

 

Hvor mye kan jeg forvente å få for den gamle maskinen?

Den fungerer 100% men bare støyer masse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...