Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begrepet er imidlertid blitt vannet ut og man har mange flere "pedofile" i dag da man også kan bli stemplet som pedofil for å like fullt kjønnsmodne jenter under 16, noe som forøvrig faller helt naturlig for alle menn med en normal kjønnsdrift. Det er vært helt normalt å gifte seg og få barn i denne alderen helt opptil moderne tid i vesten og i mange deler av verden er det fortsatt hverdagslig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Begrepet er imidlertid blitt vannet ut og man har mange flere "pedofile" i dag da man også kan bli stemplet som pedofil for å like fullt kjønnsmodne jenter under 16, noe som forøvrig faller helt naturlig for alle menn med en normal kjønnsdrift. Det er vært helt normalt å gifte seg og få barn i denne alderen helt opptil moderne tid i vesten og i mange deler av verden er det fortsatt hverdagslig.

Om man liker ungdommer som har kommet en bit inn i puberteten/ er ferdig med den, så er man hebefil.

Lenke til kommentar

Begrepet er imidlertid blitt vannet ut og man har mange flere "pedofile" i dag da man også kan bli stemplet som pedofil for å like fullt kjønnsmodne jenter under 16, noe som forøvrig faller helt naturlig for alle menn med en normal kjønnsdrift. Det er vært helt normalt å gifte seg og få barn i denne alderen helt opptil moderne tid i vesten og i mange deler av verden er det fortsatt hverdagslig.

Om man liker ungdommer som har kommet en bit inn i puberteten/ er ferdig med den, så er man hebefil.

Kun hvis man bare liker slike. Dersom man også tiltrekkes av voksne kvinner, er man ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En Robinsonekspedisjon-deltaker ble nylig avslørt å ha blitt dømt for pedofili for fem år siden. Selv om han har sonet straffen for fem år siden, ble han kastet ut av Robinsonekspedisjonen da det ble kjent. Hva synes dere om det, er det riktig at man aldri skal kunne bli hvitvasket om man en gang i sitt liv har vært dømt for pedofili?

 

 

Jeg tenker at man trodde man kunne se sånt på folk og at jeg er skuffa over at folk ikke spiller med åpne kort. Men mest av alt skjønner jeg ikke hvorfor folk melder seg på i et sånt program om man går rundt med en sånn hemmelighet.

 

Jeg går ikke rundt og sier at jeg er dømt for pedofili, det er noe jeg helst vil glemme, sier han.

 

Mer på www.vg.no

 

Postet av anonym: 0356f80a12ebec76653d21096989b064

 

Postet av anonym: 0356f80a12ebec76653d21096989b064

Lenke til kommentar

 

Kan vel være litt kjipt for de han har forbrutt seg mot å se han bli kjendis og få heder og ære i beste Se og Hør stil regner jeg med.

 

Akkurat det der tror jeg er litt i overkant av hvor mye man skal tenke på ofrene.

Får han ikke lov til å ha et bedre liv etterpå?

Joa, enig med deg der, men du vet vel hvordan Norge fungerer, og hvilke enorme oppslag dette ville fått i flere uker sammenhengende i alle landets aviser dersom han feks skulle vinne?

Lenke til kommentar

Tviler på det hadde stått "eks-pedofildømt vant Robinson".

 

Om avisene hadde moral så hadde de latt det være.

 

Det hadde nok kommet fram, og ville faktisk ødelagt like mye for vinneren. Vinner du Robinson er du direkte kvalifisert som kjendis, ville blitt ubehagelig for han selv at han da ble kjendis-pedofil.

 

At mediene hadde skrevet om dette er høyst sannsylig.

Lenke til kommentar

Mao han er dømt for overgrep mot barn, ikke pedofili.

 

Men det er idiotisk at han blir kastet ut og mobbet i etterkant av en fengselsstraff. Han har vært i fengsel, og har sagt han vil legge det bak seg. Hva mer kan man spørre? Det er jo slik det norske lovsystemet fungerer.

 

Idiotisk? Han har begått et overgrep. Da må han faen meg tåle og bli sladdet fra tv og "mobbet" i etterkant. Det er det minste vi kan gjøre mot personer som begår overgrep.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...