Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ts er en person.

Jeg kan også dra fram en pedofil eller 20 for den saks skyld fra nyheter som ikke er fullt så fine...

Jeg kan dra frem en heterofil eller 20 for den saks skyld fra nyhetene som ikke er fullt så fine...

 

Endrer forsatt ikke faktumet at alle pedofile ikke er som ts? Gjør det?

 

Din tankegang går jo ut på; siden det allerede fins faenskap i verden er det like greit å legge på mer?

Lenke til kommentar

Så den dagen du blir voldtatt av ei dundre på 170 kilo, så hater du alle heterofile?

Akkurat her saken kommer, jeg er i mer enn nok stand til å forsvare meg mot slikt, noe et barn ikke er.

Det er alltid noen som er sterkere og større enn deg. Det er alltid noen du ikke er i stand til å forsvare deg mot, og kan bli voldtatt av. Men du ville vel ikke generalisert heterofile menn på grunn av det, ville du vel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Uansett begår man der den samma gamla feilen som alle gjør. Barn blir definert som "puberteten er ikke over", fordi... det har blitt bestemt, hvorfor? Nei, ingen bestemt grunn. Bortsett fra at da kan man si at folk som liker dem som har kommet i puberteten, er pedofile. Men det er dem faktisk ikke, de er hebefile. Og de er det veldig mange av. Ikke at det er så veldig viktig. Før så definerte man jo pedofile som homofile i tillegg, så den generelle forståelsen av det hele har jo alltid vært dysfunksjonell.

 

Postet av anonym: 871ff9fa08a8aea4db78c0339727341f

Lenke til kommentar

Mente ordet, ikke definisjonen. Ephebofili var det adre ordet for hebofili(kanskje det første er engelsk?)

 

Nei.

Innen dette, snakker vi om pedofili (ikke kommet i puberteten), hebofili (akkurat kommet i puberteten), og ephebofili (nesten ferdig med puberteten).

 

Media, og egentlig alle andre, blander da spesielt hebofili sammen med pedofili. Noe som, øh, irriterer meg.

 

Postet av anonym: 871ff9fa08a8aea4db78c0339727341f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
vil nå si at hebefili er nok å veldig normalt, igjen, hvis du er en frisk mann.

 

Problemet med å definere hebefili som normalt, er at tiltrekningen går ikke på alder, men på inntruffet pubertet.

 

Hvis man da tar et skritt tilbake og betrakter alder, blir det nok litt overlapp med pedofili, noe som ikke på langt nær i samme grad inntreffer med ephebophili.

 

Postet av anonym: 871ff9fa08a8aea4db78c0339727341f

Lenke til kommentar

Ephebofili, nesten ferdig med puberteten? er det virkelig en diagnose, H*n der er faen meg Ephebofili, latterlig, hvis det der stemmer så er det sykt, hør bare på det her --> nesten ferdig med puberteten? :wallbash:

 

Skulle ikke forundre meg om dem mener det er unormalt. :sick:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...