Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Idiotisk? Han har begått et overgrep. Da må han faen meg tåle og bli sladdet fra tv og "mobbet" i etterkant. Det er det minste vi kan gjøre mot personer som begår overgrep.

Så om du begår et lovbrudd og soner din straff, skal vi få lov til å mobbe deg i all tid, selv etter du har sonet straffen din?

 

Det er ikke slik det fungerer i samfunnet. Etter han har sonet straffen sin, er han fri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke snakk om hva man er stand til eller ei. Det er slik det norske straffesystemet fungerer. Når man er løslatt, har man fått straffen sin for handlingene han har begått. Det gjør det forbudt for andre å drive mobbing i etterkant av straffen.

 

Det Norske straffsystemet er jo helt idiotisk.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10082187

 

Jada straffsystemet virker bedre enn noen gang.

Lenke til kommentar

Fyren var ikke løslatt, bare så du vet.

 

Og Norges straffesystem er blant verdens beste, tro det eller ei.

 

Da regner jeg med at du er den første som vill ønske han velkommen ut igjen når han har sonet straffen sin. Da har han jo tross alt sonet ferdig sin straff og alt er bra igjen :roll: :roll:

Endret av captain obvious
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg ønske han velkommen? Jeg bryr meg jo ikke om fyren. Jeg bryr meg heller ikke om nesten hele Norges befolkning. Om jeg kom over fyren, og det ble et tema, hvor han hadde nevnt at han sonet straff for overgrep, så hadde jeg ikke begynt å mobbe og angripe fyren.

 

Holdningen din er at selv om han har sonet straffen sin, så skal han mobbes og plages. Mao, uansett hva han gjør, vil ikke fremtiden hans bli noe bedre. Så hvorfor skal han da jobbe for å bli et bedre menneske på tross av sine feil tidligere i livet, hvis han bare blir mobbet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg ønske han velkommen? Jeg bryr meg jo ikke om fyren. Jeg bryr meg heller ikke om nesten hele Norges befolkning. Om jeg kom over fyren, og det ble et tema, hvor han hadde nevnt at han sonet straff for overgrep, så hadde jeg ikke begynt å mobbe og angripe fyren.

 

Holdningen din er at selv om han har sonet straffen sin, så skal han mobbes og plages. Mao, uansett hva han gjør, vil ikke fremtiden hans bli noe bedre. Så hvorfor skal han da jobbe for å bli et bedre menneske på tross av sine feil tidligere i livet, hvis han bare blir mobbet?

 

Holdningen min er at personer som er tidligere dømt for overgrep ikke har noe og gjøre på TV.

 

Det er ikke første gangen en tidligere straffedømt blir sladdet fra tv

Lenke til kommentar

Idiotisk? Han har begått et overgrep. Da må han faen meg tåle og bli sladdet fra tv og "mobbet" i etterkant. Det er det minste vi kan gjøre mot personer som begår overgrep.

Så om du begår et lovbrudd og soner din straff, skal vi få lov til å mobbe deg i all tid, selv etter du har sonet straffen din?

 

Det er ikke slik det fungerer i samfunnet. Etter han har sonet straffen sin, er han fri.

 

Poenget er at seksuelle overgrep ikke er det samme som å naske i lokalbutikken. Noen har blitt skadet. Fysisk.

 

Denne personen må dø eller sitte inne resten av livet. Inntil reglene blir slik synes jeg det er naturlig at det blir meldt i fra til umiddelbare naboer dersom en pedofil flytter inn i nabolaget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Idiotisk? Han har begått et overgrep. Da må han faen meg tåle og bli sladdet fra tv og "mobbet" i etterkant. Det er det minste vi kan gjøre mot personer som begår overgrep.

Så om du begår et lovbrudd og soner din straff, skal vi få lov til å mobbe deg i all tid, selv etter du har sonet straffen din?

 

Det er ikke slik det fungerer i samfunnet. Etter han har sonet straffen sin, er han fri.

 

Poenget er at seksuelle overgrep ikke er det samme som å naske i lokalbutikken. Noen har blitt skadet. Fysisk.

 

Denne personen må dø eller sitte inne resten av livet. Inntil reglene blir slik synes jeg det er naturlig at det blir meldt i fra til umiddelbare naboer dersom en pedofil flytter inn i nabolaget.

 

Takk skall du ha.

 

 

"Det gjør vondt i magen når jeg tenker på hvordan barna og de pårørende ville hatt det hvis han hadde kommet på skjermen som en helt"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Poenget er at seksuelle overgrep ikke er det samme som å naske i lokalbutikken. Noen har blitt skadet. Fysisk.

 

Denne personen må dø eller sitte inne resten av livet. Inntil reglene blir slik synes jeg det er naturlig at det blir meldt i fra til umiddelbare naboer dersom en pedofil flytter inn i nabolaget.

Hva med drap eller lemlestelse grunnet;

 

Bildrap i påvirka tilstand (meds eller annet) eller det å sovne bak rattet ?

Hva med leger som gjør tabber under operasjon?

 

Dødstraff eller bura inn for alltid her også ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

For offeret spiller det mindre rolle hvorvidt det er intensjon i bildet eller ikke. Jeg synes forøvrig at idioti er en enda dårligere grunn til å skade andre enn hva seksualdrift er.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Jeg ser at du ikke er utøver seksuelle handlinger som er straffbare

og jeg har prøvd å sette meg inn i din situasjon.

 

Men jeg klarer visst ikke.

Jeg syns det er synd at man ikke har et hjelpeapparat for pedofile, jeg har full forståelse for

alle de vonde følelsene du må sitte med, men jeg tenker at man er pedofil fordi man lengter etter noe

man hadde eller følte som barn og barna er de som vekker den følelsen.

 

Mennesket skal ha sperrer mot å seksualisere et barn og når det også handler om følelser,

finner jeg nok denne menneskeliggjøringen av dette feil.

 

 

Kanskje er jeg uvitende og fordomsfull, selv etter å ha lest uttallige sider,

da beklager jeg. Jeg sitter ikke på min høye hest, men noe skriker i meg at dette ikke

kan rettferdiggjøres.

 

Du er tøff som står fram slik, men kristisk sett på det, kommer du også i kontakt med

andre pedofile ved å veksle epost- adresser og alle er ikke like reflekterende som deg,

noen ønsker kontakt for å ha en plass å diskutere seksualitet og det fikk de kanskje nå?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er også pedofil, og ble veldig glad for å se at så mange klarte å være åpensinnete. Ser at TS ikke har postet på en stund, men hvis noen vet hvordan jeg kan kontakte ham hadde jeg satt pris på det.

 

Jeg er forresten også åpen for spørsmål hvis noen er interessert.

 

edit: Hadde visst glemt å skrive ferdig posten.

Endret av pedo_18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...