Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg nesten klikker akkurat nå. En idiot av en Nocturne skal "Reporte" meg fordi jeg ikke enganga 2 tanker med Akali. Er så jævlig lame at noen folk skal leike pro's når de ikke vet hva deres egen champion klarer og gjøre i damage. Og faen så irritert jeg blir over folk som rusher inn etter 1 person med halvt HP når de vet at de andre fiendene er i nærheten. Faen ikke rart i at random kamper er 2% win og 98% tap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg nesten klikker akkurat nå. En idiot av en Nocturne skal "Reporte" meg fordi jeg ikke enganga 2 tanker med Akali. Er så jævlig lame at noen folk skal leike pro's når de ikke vet hva deres egen champion klarer og gjøre i damage. Og faen så irritert jeg blir over folk som rusher inn etter 1 person med halvt HP når de vet at de andre fiendene er i nærheten. Faen ikke rart i at random kamper er 2% win og 98% tap.

helt enig. Kjørte nettopp med 4 teammates så vi fikk en random. Den randome ble selvsagt en Olaf som hadde dødd 13 ganger før han ble level 10 :nei:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg nesten klikker akkurat nå. En idiot av en Nocturne skal "Reporte" meg fordi jeg ikke enganga 2 tanker med Akali. Er så jævlig lame at noen folk skal leike pro's når de ikke vet hva deres egen champion klarer og gjøre i damage. Og faen så irritert jeg blir over folk som rusher inn etter 1 person med halvt HP når de vet at de andre fiendene er i nærheten. Faen ikke rart i at random kamper er 2% win og 98% tap.

helt enig. Kjørte nettopp med 4 teammates så vi fikk en random. Den randome ble selvsagt en Olaf som hadde dødd 13 ganger før han ble level 10 :nei:

Kjenner til den ja. Her om dagen var det en Jax som startet kampen ved å annonsere at han var dritpro og sånn...trenger jeg å fortelle resten? :p

Lenke til kommentar

Herregud så lei jeg er av folk som absolutt ikke vil inrette championvalget etter laget, men vil i stedet for bruke yndlingschampionen sin. I hele dag har jeg måttet ta andre champions enn det jeg planla, bare fordi noen egoistiske idioter absolutt skal locke inn det de har lyst på. Virker som de ikke bryr seg om å vinne, men heller ha det gøy selv og ødelegge for de 4 andre på laget.

Lenke til kommentar

Herregud så lei jeg er av folk som absolutt ikke vil inrette championvalget etter laget, men vil i stedet for bruke yndlingschampionen sin. I hele dag har jeg måttet ta andre champions enn det jeg planla, bare fordi noen egoistiske idioter absolutt skal locke inn det de har lyst på. Virker som de ikke bryr seg om å vinne, men heller ha det gøy selv og ødelegge for de 4 andre på laget.

 

Noe av det meste irriterende jeg vet om det der.. ihvertfall når de locker inn etter 1 sek, også sier dem "someone pick a tank!!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud så lei jeg er av folk som absolutt ikke vil inrette championvalget etter laget, men vil i stedet for bruke yndlingschampionen sin. I hele dag har jeg måttet ta andre champions enn det jeg planla, bare fordi noen egoistiske idioter absolutt skal locke inn det de har lyst på. Virker som de ikke bryr seg om å vinne, men heller ha det gøy selv og ødelegge for de 4 andre på laget.

 

Noe av det meste irriterende jeg vet om det der.. ihvertfall når de locker inn etter 1 sek, også sier dem "someone pick a tank!!"

spessielt når du spiller med 3 andre og han som skulle tanke tar ashe elns

Lenke til kommentar

Hadde den mest irriterendes buggen igår, så ut som en av Championene hadde så å si 0 HP, og han ene sto atmed et tårn. Så jeg kjørte på med immunity med Poppy og tenkte at dette ville bli et lett kill. Men han ville jo ikke dø! Fikk det til med 60 hp igjen..

 

Viste seg at han hadde fullt liv (Xin Zhao) .. og den buggen fortsette hele bretttet, så jeg måtte eventuellt trykke på han for å få frem hvor mye liv han hadde igjen.

Lenke til kommentar

Hadde den mest irriterendes buggen igår, så ut som en av Championene hadde så å si 0 HP, og han ene sto atmed et tårn. Så jeg kjørte på med immunity med Poppy og tenkte at dette ville bli et lett kill. Men han ville jo ikke dø! Fikk det til med 60 hp igjen..

 

Viste seg at han hadde fullt liv (Xin Zhao) .. og den buggen fortsette hele bretttet, så jeg måtte eventuellt trykke på han for å få frem hvor mye liv han hadde igjen.

 

skjedde ett par ganger igår med meg ihvertfall. Spilte DPS Jarvan og så kommer en malphite med bare 4 bars igjen (450hp), bruker ulti på han og treffer han ett par ganger med skills og whatnot og så ser jeg plutselig at livet går fra 450 til 2300...

Lenke til kommentar

Noe som har peiling på hvorfor jeg ikke får startet LoL?

 

Får opp dette... " unable to launch language modul [launcher.lang-.dll] " og når jeg skal slette det og laste det ned på nytt, så får jeg det bare på fransk :p

 

Det viser seg at det er vanlig for folk å få installasjonen på fransk. Bare fullfør installasjonen, men husk å sette språk til "anglais" (engelsk). Burde ordne seg til slutt.

 

Du kan ellers prøve å maile support om problemet ditt (selv om de etter min erfaring er nokså treige).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...