Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alistar er en god tank/support. Han har knockup og charge/knockback. Dette disabler det andre laget og kan redde teammates som blir jaktet ned. Ammumu og Galio har en fin AOE disable ulti. Cho'Gath har knockup og AOE silence.

 

Alle disse abilitiene er en form for tanking abilities. Jeg kan sikkert nevne ganske mange til, men ikke nå i farta. Hittil @Anders så har jeg sett du nevne 1 champion fra HoN. Ikke at jeg gidder en oppramsing av HoN champions her da.

 

For å lage et poeng. Ikke gidd og snakk om noe du faktisk ikke har peiling om. Du bare driter deg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok litt mer OT enn kun trolling denne gangen :p

 

Har noen prøvd ut Rumble? Er han verdt å prøve? Jeg har en del IP points men jeg kan snart bruke tier 3 runes så jeg vet ikke om det er verdt det.

 

Rumble er absolutt verdt å prøve. Han er utrolig god spesielt earlygame, og får gitt en haug med damage hvis en satser på firstblood. Lategame er han også rimelig morsom å spille, med en epic slow, awesome shield+speed og massiv damage med Q og ulti. Han er definitivt verdt IP'en.

 

 

 

edit: dat rage

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Synes Maokai er en ganske god tank tåler mye, knallgod farmer og zone kontroll ulti som hjelper hele teamet or gjør dmg i slutten root og knock up comboen er ganske bra for å få noen teamkills eneste som er minus at du må ha clarity og beveger seg sakte i early game.

Lenke til kommentar

Joda, men da vil jeg anse det som kun 2 tanks i LoL, og ikke tonnevis og alle kan bygge "tank" som jeg hører så altfor ofte.

 

Galio, Singed, Cho, Shen, Amumu, Nunu, Alistar og Rammus bare for å nevne noen. Ville slengt Malphite inn også, da jeg har sett noen spille han veldig godt som tank.

 

Så har du flere som kan spilles veldig tankis men med noe mer skade enn det man forventer av en ordentlig tank.

 

Taric, Blitzcrank, Dr. Mundo, Garen, Mordekaiser, Nasus, Poppy, Trundle og Udyr.

 

Så det er plentig hvis man bare leter litt. Både tanks med stuns/taunts/silence/knockback/knockup/slow etc og offtanks med stun/slow/silence/knockup og andre support lignende skills.

Lenke til kommentar

Fittefaen jeg klikker på Riot snart. Hver jævla game får jeg enten høy ping fra forpulte US servere eller konstant freezelag gjennom hele jævla gamet. Sikkert tapt 20-30 kamper på grunn av detta faenskapet. Mulig å kunne fikse ting så det fungerer når de tjener så ryggsvetta krøller seg.

Lenke til kommentar

Joda, men da vil jeg anse det som kun 2 tanks i LoL, og ikke tonnevis og alle kan bygge "tank" som jeg hører så altfor ofte.

 

Hvis du mener man må ha taunt for å være tank viser det bare hvor ufattelig lite spillforståelse du har.

 

Ikke lat som om du er overrasket over dette. Definisjonen av tank brukt i RPG spill har lenge verdt evnen til å trekke aggro.

 

Tank er fortsatt en dum benevnelse som ikke har sin plass i LoL. Evnen til å ta mye skade sier veldig lite om rollen til en champion. Det er sånne ting som gjør folk tror at det ikke gjør så stor forskjell om de picker Amumu eller Shen som "tank".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...