Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye launcheren/patcheren funker foreløpig bare med us serveren? Eller mente du bare at muligheten for å bytte mellom us og eu er blitt fjernet i den nye launcheren/patcheren, noe som betyr at man må ha to installasjoner av spillet om man vil spille på begge serverne?

 

Og hvor lasta du ned den nye launcheren/patcheren fra?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har dere noen gang prøvd Heroes of Newerth (HoN)?

 

HoN er et spill for spesifike spillere, folk med skikkelig konkuranse instinkt. HoN ligner LoL på mange måter. Har selv spilt både LoL og HoN og ville anbefalt HoN over LoL.

 

HoN er mindre nybegynnervennlig i forhold til LoL - litt mer kompetetivt. I HoN er man avhengig av at alle på laget gjør noe. I HoN har vi helter med spesifike roller.

Vi har support som skal plassere wards, initiators som skal starte teamfights og carries som utgjør mesteparten av skaden lategame.

 

Jeg har erfart at i LoL er alle heroes 'carries', jeg kan med hånden på hjertet si at (jeg mener) HoN er bedre enn LoL.

 

www.heroesofnewerth.com

Lenke til kommentar

Har dere noen gang prøvd Heroes of Newerth (HoN)?

 

HoN er et spill for spesifike spillere, folk med skikkelig konkuranse instinkt. HoN ligner LoL på mange måter. Har selv spilt både LoL og HoN og ville anbefalt HoN over LoL.

 

HoN er mindre nybegynnervennlig i forhold til LoL - litt mer kompetetivt. I HoN er man avhengig av at alle på laget gjør noe. I HoN har vi helter med spesifike roller.

Vi har support som skal plassere wards, initiators som skal starte teamfights og carries som utgjør mesteparten av skaden lategame.

 

Jeg har erfart at i LoL er alle heroes 'carries', jeg kan med hånden på hjertet si at (jeg mener) HoN er bedre enn LoL.

 

www.heroesofnewerth.com

 

Jeg mener at dette er et bra innlegg, men jeg advarer deg, folk som spiller LoL har en tendens til å klikke helt når de ser slike poster. Det er noe med det at folk ikke klarer å spille mer enn ett spill av samme sjanger. Bare skru på flameshield så skal du nok greie deg fint, men jeg ser for meg en del rage videre i tråden.

 

Du har på en måte litt feil og litt rett når du sier at alle LoL helter er carries. Alle helter scaler mot lategame, dette er noe LoL har gjort for å jevne ut rollene og sørge for at alle heltene utgjør en stor del av spillet hele tiden. Dette skaper en mindre tydelig rolledeling. Likevel er det fortsatt noen helter som må bøye seg for carries, babysitte de i lane og warde så å si hele gamet.

 

Det jeg misliker mest med LoL er relatert til hele F2P greia. Jeg har følelsen av at jeg ikke kan spille de heltene jeg vil spille til enhver tid. For det første blir jeg nødt til å grinde opp en haug med poeng for i det hele tatt få helter, og jeg føler at jeg kun kan spille helter jeg har gode runes til. Jeg føler at når laget mitt mangler en phsyical DPS at vi ikke kommer til å få den helten siden jeg ikke har runes til å spille en slik helt. Det jeg liker med HoN er at jeg betalte 180 kroner og har hatt tilgang til alle heltene siden den gang.

Lenke til kommentar

Det blir feil å si at folk som spiller lol har en tendens til å klikke helt, dette går begge veier. For hver gang jeg har sett lol blitt nevnt i hon tråden har folk klikket - som hvem som er verst er umulig å si. Ellers er det vel kanskje det minst fiendtlige reklame innlegget av hon i denne tråden jeg har sett, men jeg synes forsatt det blir helt bakmål, og med en del faktafeil. Og sjansen for at folk ikke har hørt om hon viss de spiller lol og er aktive her inne er jo minimal.

 

Jeg spiller begge og trives med det. Det jeg likte best med lol(i starten) er at det er gratis, og det skal ikke mye grinding til for å få et par helter du kan ha permanent + runer. Eller du kan gjøre som hon, å kjøpe spillet og få en hel hau av ting. Spillet er lagt opp med lvls og runes tilgjengelig at du ikke kan bruke penger for å bli nevneverdig sterkere enn andre. Men det blir jo en smaksak for hver enkelt.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Dette pleier jeg og linke til i disse diskusjonene. Der har folka bak spillet selv forklart hvorfor de har gjort hva de har gjort.

 

Hele teksten du har lagt ut om HON i forhold til LoL er full av feil og henger ikke på greip i forhold til min spillopplevelse i LoL. Greia med LoL er at man må ha prøvd ranked/lvl 30 kamper føre man kan si sin mening om hvordan spillets "heroes" eller champions oppfører seg.

Lenke til kommentar

Dette pleier jeg og linke til i disse diskusjonene. Der har folka bak spillet selv forklart hvorfor de har gjort hva de har gjort.

 

Hele teksten du har lagt ut om HON i forhold til LoL er full av feil og henger ikke på greip i forhold til min spillopplevelse i LoL. Greia med LoL er at man må ha prøvd ranked/lvl 30 kamper føre man kan si sin mening om hvordan spillets "heroes" eller champions oppfører seg.

 

This. Opplevelsen med å spille sammen med folk som faktisk bryr seg om å vinne, og at lagene er ganske gjevne, er noen av de store forskjellene på ranked og normal. Normal er imo helt på trynet. Du mixes sammen med folk som instalocker sin fav. champ, slik at du selv på ta tank/support eller annet som kreves på laget ditt. Thi de andre på laget består av 3 AP carries og 1 AD carry er man rett og slett dødsdømt, uavhengig om motstanderlaget har lavere ELO hvis de har et godt sammensatt lag.

I ranked føler man faktisk at det er morsomt å spille - man samarbeider med teammates, caller SS, ganker hvis nødvendig og er mye mer seriøse og vennlige mot hverandre.

Lenke til kommentar

Har dere noen gang prøvd Heroes of Newerth (HoN)?

 

HoN er et spill for spesifike spillere, folk med skikkelig konkuranse instinkt. HoN ligner LoL på mange måter. Har selv spilt både LoL og HoN og ville anbefalt HoN over LoL.

 

HoN er mindre nybegynnervennlig i forhold til LoL - litt mer kompetetivt. I HoN er man avhengig av at alle på laget gjør noe. I HoN har vi helter med spesifike roller.

Vi har support som skal plassere wards, initiators som skal starte teamfights og carries som utgjør mesteparten av skaden lategame.

 

Jeg har erfart at i LoL er alle heroes 'carries', jeg kan med hånden på hjertet si at (jeg mener) HoN er bedre enn LoL.

 

www.heroesofnewerth.com

 

Ingen bryr seg, dette er LoL-tråden. HoN kan du prate om i HoN-tråden.

Lenke til kommentar

Akkurat det er litt plagsomt. Jeg har 110ish wins og nærmer meg 70 loss, så jeg har altså spilt en god del

 

Ville nå påsta at det er ganske lite spilt jeg. Med mindre du har betalt for XP boost hele veien er du ikke level 30 engang.

Ja, det er jo poenget. De 190~ kampene (Var visst 78 loss :p) tilsvarer omtrent 126 timer spilt, eller 4 dager in game spilling. Å kreve at man skal bruke mer enn 4 dager spilt på å i det hele tatt komme i gang er jo absurd.

 

Dersom man har venner så kan man jo spille med dem da så slipper man sånt tøys og tull.

 

Men nå er ikke de pålogget hele tiden heller :>

Ja, merkelig med det der.

Lenke til kommentar

Har dere noen gang prøvd Heroes of Newerth (HoN)?

 

HoN er et spill for spesifike spillere, folk med skikkelig konkuranse instinkt. HoN ligner LoL på mange måter. Har selv spilt både LoL og HoN og ville anbefalt HoN over LoL.

 

HoN er mindre nybegynnervennlig i forhold til LoL - litt mer kompetetivt. I HoN er man avhengig av at alle på laget gjør noe. I HoN har vi helter med spesifike roller.

Vi har support som skal plassere wards, initiators som skal starte teamfights og carries som utgjør mesteparten av skaden lategame.

 

Jeg har erfart at i LoL er alle heroes 'carries', jeg kan med hånden på hjertet si at (jeg mener) HoN er bedre enn LoL.

 

www.heroesofnewerth.com

 

Ingen bryr seg, dette er LoL-tråden. HoN kan du prate om i HoN-tråden.

 

Jeg leste noe nytt noe i teksten hans. Uthevet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...