Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clienten er grunnen til at jeg stikker til DotA2 øyeblikket det blir sluppet. Det er ufattelig synd at Riot, som har høyt potensiale med spillet sitt, bare driter i det åpenbare problemet med den støgge klumpen av Adobe Air-kodet makkverk alle må lide seg gjennom før de får spilt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men den er vel fortsatt basert på adobe air? Trodde det bare var selve patcheren som var ny, men om du har en link til previews eller noe så hadde det vært sweet. Men som sagt så tror jeg bare det er patcheren og ikke hele launcheren.

 

Formaterte PC-en for 2 dager tilbake og når jeg installerte LoL på nytt så fikk jeg den nye launcheren.

Lenke til kommentar

Den ny launcheren skal i følge rykter også fjerne all støtte for custom skins.

 

Jeg tror jeg skal begynne å levle en haug med kontoer til lv5, ikke for meg selv, men for AtheneArmy. Athene champion hadde vært epic.

Hvorfor gidde å støtte det trollet?

 

Fordi han har greid å bevise at nesten hele LoL communitiet ikke vet hva et troll er engang.

Lenke til kommentar

Fy faen det er fett og spille Morgana med sinnssykt mye Spellvamp. Overlevde hele tiden med shield - Q - W og en ulti. Heala meg selv for rundt 500 på cage og AOE'en ticka for 50-200. Skulle gått an og se hvor mye liv man har fått av spellvamp/lifesteal.

 

Athene er jo jævlig rå da. Så fett og se folk rage over han.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...