Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

noen på 3vs3 som ønsker å være med på ranked? Ny lag, 2 av 2 vinn foreløpig. Ønsker gjerne en over gold. Vi var på Diamond 3 forrige sesong.

 

Vi spiller nå, så ønsker en spiller som kan spille nå med oss.

Endret av lesles
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heisann. 

 

Jeg er en low Gold spiller som etterhvert har blitt veldig så tålmodig ingame, kan ikke forstå hvordan:) Kanskje pågrunn av alder(30) :ninja:  Jeg vil gjerne finne noen og spille med, min personlige mening er at lol blir veldig fort kjedelig alene.

 

Anyways, eg har opprettet en gruppe som heter Nordiske krefter som eg tenkte kunne ver et samlingssted hvis du ville queue opp med noen som kanskje snakker samme språk. Samme om du ville spille det nye dynamic queue, normal eller bare ta et aram. 

 

Har vel 6-7 medlemmer nå som da er venner av meg eller som jeg har blitt kjent med via League of legends. Alle norske. 

 

Hvis du vil joine gruppen så er det bare og adde meg.  

Ign - kurtnilsen  eller ign: lagemat.  Så skal eg få deg inn i gruppen:)  

Lenke til kommentar

 

Hei, hadde nettopp en merkelig aram runde.

Vi ble ikke dominert men vi tapte til slutt.

Sjekket dmg done statsa og dere ser selv galskapen...

Må være en bug, ellers så skulle de vell vunnet lenge før.

 

Crazy aram.png

En bug kan man si ja, har med at når Yoricks klone dør tar det 100k damage eller noe slikt.

 

Så hvis du står ved klonen hans når den dør så dør du garantert?

Lenke til kommentar

 

 

Hei, hadde nettopp en merkelig aram runde.

Vi ble ikke dominert men vi tapte til slutt.

Sjekket dmg done statsa og dere ser selv galskapen...

Må være en bug, ellers så skulle de vell vunnet lenge før.

 

Crazy aram.png

En bug kan man si ja, har med at når Yoricks klone dør tar det 100k damage eller noe slikt.

 

Så hvis du står ved klonen hans når den dør så dør du garantert?

 

 

Nei, har forstått det slik at klonen selv tar 100k dmg når den dør. Altså ikke noe ala Kog'maw. 

Lenke til kommentar

Heisann. 

 

Jeg er en low Gold spiller som etterhvert har blitt veldig så tålmodig ingame, kan ikke forstå hvordan:) Kanskje pågrunn av alder(30) :ninja:  Jeg vil gjerne finne noen og spille med, min personlige mening er at lol blir veldig fort kjedelig alene.

 

Anyways, eg har opprettet en gruppe som heter Nordiske krefter som eg tenkte kunne ver et samlingssted hvis du ville queue opp med noen som kanskje snakker samme språk. Samme om du ville spille det nye dynamic queue, normal eller bare ta et aram. 

 

Har vel 6-7 medlemmer nå som da er venner av meg eller som jeg har blitt kjent med via League of legends. Alle norske. 

 

Hvis du vil joine gruppen så er det bare og adde meg.  

Ign - kurtnilsen  eller ign: lagemat.  Så skal eg få deg inn i gruppen:)  

 

Triks å nevne hvilken region dere spiller på ;)

Lenke til kommentar

Midseason har knapt nok begynt før et av de store lagene gjør forandringer i spillerstallen.

TSM holder tryout for support og Yellowstar vil forlate TSM.

Kom vel egentlig ikke som noe stort sjokk. For selv om TSM har tatt seg veldig opp i sluttspillet, så har Yellowstar allerede flere måneder tilbake uttrykket et ønske om å tilbake til EU da han savner det.

 

TSM har jo en importslot å bruke, så her kan det komme inn omtrent hva som helst.

En av de heteste kandidatene er Picaboo som for tiden er free agent.

Lenke til kommentar

Wehey!

Harru gode tall til oss?

Oddzen er på lave 2.0 for at han kommer tilbake til Fnatic. 100 at han blir i TSM, 30 at han går til Vitality. 300 at han blir top laner i Edg. Grunnen til lave oddz hos fnatic er at Kley eller hva han heter, bringer langt fra det samme til laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...