Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Drama på gang i LCS for tiden.

H2K og TSM i mer eller mindre full krangel angående signeringen av Svenskeren. Svenskeren er tydeligvis TSM spiller etter mye om og men, men H2K beskylder både TSM for poaching og Svenskeren for kontraktsbrudd.

 

En annen litt morsom ting er at TSM visstnok skal stille med et once in a lifetime (eller som Reginal selv sier; "..roster for JUST and ONLY IEM.) lag for IEM San Jose, 21. - 22. November.

Blir spennende å se neste helg. :)

 

 

Et par ranked spørsmål på slutten. Når en spiller i de 2 månende som er offseason, stemmer det at det påvirker MMR'en din for placement matchene for Season 6?

Trodde MMR'en ble resatt jeg? Eller ble den resatt nå rett etter at sesongen ble avsluttet?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Planen med Svenskeren var vel å få han midlertidig med på IEM, men etter kvart som saken utvikla seg fekk han tilbud som starting jungler. 

 

Forøvrig: http://www.twitlonger.com/show/n_1snrbo6

http://www.twitlonger.com/show/n_1snr861

 

Syns Regi brukar meir på å forklare kva som skjedde, medan Richard meir prøvar å unnskylde det som har skjedd. Teit sak uansett, unødvendig at det skal vera slike tilstandar. 

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg tror litt mer på Reginald enn Richard. Noe med hvor mye og detaljert informasjon han legger frem.

 

Virker jo egentlig litt som at H2K bedriver litt skitten spill her da når de etter avtalene mellom TSM og H2K plutselig tilbyr Svenskeren en haug med penger for kun å signere med H2K.

 

Litt drøyt å beskylde TSM for poaching når Reginald gjør alt rett og kontakter Riot først for å høre om Svenskeren er under kontrakt med noen, hvorpå han får et svar om at det er han ikke.

 

Men ja, mye styr.. Men pussig nok fryktelig artig! :p

LoL sillyseason has begun! :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg skal være enig i at du med de nye masteriene ikke kan tilpasse masteries like godt til spesifikke champs som før.

De er i dag veldig mye mer generelle.

 

Men jeg liker de nye itemene og sånn da.

Selv om det er litt kjedelig fordi Graves er permabanned hver jævla game jeg har spilt på den nye patchen.

Og blir den ikke bannet, så er det som regel en som dodger med en gang han er locked in. :p

 

Derimot så liker jeg ikke at de har fjernet Avrice Blade. Jeg pleide ofte å bruke den i greed builds for å få mest mulig gold fortest mulig.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ser ut som det er flere lag som har meldt forfall til IEM.

 

Fnatic trakk seg og er erstattet med Unicorns of Love. Ingen skjønte først hvorfor, men det kan altså se ut som at Fnatic ikke kan stille et lag da det ryktes at både Huni og Reignover har signert for et NA LCS lag. Ryktene skal også ha det til at de mest sannsynligvis har signert for enten Immortals (tidligere Team 8) eller det uannonserte laget som skal ha kjøpt opp Gravity eller i det minste Gravity sin LCS spot.

 

EDG er det seneste laget til å trekke seg. Blir erstattet av OMG mest sannsynligvis.

 

Blir uansett veldig spennende å se IEM nå til helgen, 21. - 22.. Anbefaler alle som er interessert og har mulighet til i å ta en titt.

Streames på Twitch tror jeg, andre IEM har i hvert fall gjort det. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Team Coast sin plass blei jo kjøpt opp av NRG, som har full roster. :p (Impact, Moon, GankedByMom, Altec, KonKwon)

 

Einaste som kan bli interessant, er korleis Moon kjem til å spela. TiP og Gravity har eg ikkje fått med meg noko, så er meir spent på dei. 

 

Oh! Kva syns folk om Bunnyfufu og Rush til C9? Eg blei kjempenøgd når bunny var confirmed, trur absolutt han kan vera den som erstatte Hai etterkvart. 

Lenke til kommentar

Gravity skal være solgt i følge eieren, men ingenting er bekreftet.

 

TiP er til salgs.

 

Team 8 er som sagt blitt kjøpt opp og omdøpt Immortals.

 

Team Coast er kjøpt opp og omdøpt NRG Esports.

 

TSM, C9, Dignitas, Liquid og NRG har ferdige og bekreftede rosters.

 

Renegades og CLG mangler ADC. Eller i hvert fall ikke bekreftet at noen har signert enda.

 

Gravity, TiP og Immortals har vel ingen bekreftede spillere i det hele tatt.

 

BunnyFuFu er vel så og si det eneste valget C9 hadde. De er avhengig av en shotcaller som kan ta over for Hai.

Er litt usikker på Rush. Vet ikke helt hva C9 trenger, men det er nok mulig at Rush passer inn og gjør at C9 kan være et triple threat team.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...