Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var visst noe med at jeg ikke gjorde noe når Jax med halv helse ble forfulgt av 2 bots...som om hvis jeg hadde kastet en boomerang hadde gjort så mye uansett. :/

 

"Jai prate veldi bra norge, jai bodd i norsk i 5 år!" Stort sett er det polakker, tsjekkere og grekere som nekter å snakke engelsk...jeg trodde disse hadde egne servere nå, jeg.

Men en fordel er det: jeg ble en gang forklart hva "kurwa" betydde, da det er et ord jeg har sett blitt brukt mye.

 

 

Og sånn ordner man edits med smileys: man fjerner smiley'ene og legger dem til igjen (kronglete...).

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nye patchen er flott. Må bare finne ut hvilket skin som skal kjøpes, er så mange tøffe. :D

Jeg kjøper alle, har nesten samtlige av de som mains i de respektive lanesa. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Leter etter et 5v5 ranked team.

 

Ganske ny i ranked, men har spilt veldig mye normal osv..

 

Har både en bruker i lvl 30 på West og East, så om det er noen her som har et team; skrik ut :)

Hvilken rolle mainer du? Om du har spilt i flere sesonger, hvilken elo var du da?

Hvilket nivå vil du si du er på nå?

Har du mikrofon?

Alder?

Spilletider?

Målet ditt med en clan?

Forventingene til clanen?

Lenke til kommentar

Så er pool party-skin'ene ute...? Jeg patchet nettopp, men ser ikke snurten av dem (heller ikke den nye til Janna).

Alt jeg fant var Arcade Hecarim (eh, wtf!?), Riot Blitzcrank og Riot Graves.

 

Hva Riot graves angår, så er visst den å få på Gamescom...og er det ikke der vi har noen skribenter nå, som kan raske med seg noen gratis koder? ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe LOL gamer akkurat men har tenkt mye på det da enn del venner av meg spiller det men har så langt holdt meg unna for jeg vet, når jeg begynner med noe nytt så blir jeg sittende med det i lang lang tid :) (akkurat som dayz nå) men kom over denne vidoen til athene:

 

http://www.youtube.com/watch?v=BK-MRbE9gX4&feature=c4-overview-vl&list=PLgWzsPQLwtK-pH12LKEJ3d2E_aLP04iw1

 

Er det bra gjort å ha klart det på 2 weeks? Ja, det er troll video, men kunne du gjort det eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...