Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bedre ting å gjøre enn å lete opp et halvt år gamle poster fra reddit, og "grafer og statistikk" som du sier. Athene vs the world er bare en uendelig og usaklig diskusjon som aldri vil ta slutt. For å konkludere, det er en VELDIG god grunn til at såpass mange misliker typen. Og den grunnen er ikke at alle som misliker han er "jelly haterz".

 

 

Tydelig at du virkelig hater Athene. Men om du skal slenge dritt og komme med beskyldninger om hvordan folk dogder for ham og slikt synes jeg at du bør gjøre litt research og hvertfall komme med bevis istedenfor å komme med beskyldninger uten noe som helst form for bevis. Å si at du har sett dette fra reddit sier ingenting med mindre du kan linke konkret til det.

 

Har selv aldri regelmessig sett videoer fra ham, eller subscribet til ham, så jeg sier ikke dette for å beskytte ham fordi jeg liker ham, men simpelten fordi det å slenge ut beskyldninger mot noen uten å komme med bevis er helt tåpelig og unødvendig.

Lenke til kommentar

hehe, Athene.. Gjør en sjekk på han før du forsvarer han. :)

 

Har aldri sagt at noen har dodget for han. Hvorfor skriker alle etter "bevis"? Alle som har sett på streamen til Athene vet nøyaktig hva jeg snakker om.

 

Jeg vet hvem han er og hva han gjør. Har sett en del videoer av ham (veldig få, men skjønner greia) og kan ikke si at jeg hater ham av den grunn. De videoene jeg har sett har vært greie, og ja han har en "trollete attitude", men tar folk det virkelig så seriøst?

 

Og å gjøre en sjekk, mener du da å lese hva andre skriver å danne seg en mening ut i fra det? Finnes lite bevis på det som blir sagt her og for meg virker det mer som deres meninger om han som person. Det jeg forsvarer er måten dette blir lagt frem på, nettopp det at en "angriper" en person uten å følge opp med konkrete bevis. Blir som å si XX fikk ELO boost, jeg leste det på ett forum.

 

Dette er ikke ment som å være et angrep på dere, men om en virkelig skal gå ut å beskylde folk så er det greit å ha noe bevis som en kan backe det opp med. Har du bevis på Athene holder på slik du/dere sier, så legg det frem og hvis ikke hold det for dere selv. Dette gjelder vel uansett hvem det måtte være.

Lenke til kommentar

Jeg tror store deler av League of Legends befolkninga tar Athene med ei klype salt for og si det sånn. Bevis er det vel mer enn nok av? Dann deg ei mening selv, tror neppe noen gidder og komme med "bevis" fordi de mener det de mener om Athene.

 

 

Nettopp det jeg sier, at folk må ha sin egen mening og det er neppe det som er tilfellet her. Om en ikke har bevis kan en spare seg for drittsnakket. Er det rart dette communitiet sliter, når en slenger dritt om alt og alle uten at en legger noe form for bevis på bordet?

Lenke til kommentar

Vel, han er ikke i nærheten av å være top 1% av alle spillere. Jeg vil si at han er høy gold/lav plat skillmessig. Han har blitt carried opp til diamond, det er det ingen tvil om. Da han spilte promotion til diamond fikk han "Athene-army" til å queue opp samtidig som han, slik at han fikk 3-4 av "sine" folk på det andre laget og som deretter tapte gamet med vilje. Fyren burde blitt permbannet. Likevel har han et item i spillet oppkalt etter seg. For all del, jeg liker det han gjør for charity, men fyren er uspiselig og et gigantisk troll som ikke fortjener oppmerksomhet eller å bli kalt en god spiller.

 

I call bullshit. Athene kom seg til diamond i Eu West uten stress. Og i sommer har han gått fra Silver V til Diamond V på 1 måned på EUNE i Solo Queue, var ikke EN KJEFT som carry han på Eune, alt var han. Har nemlig sett på alle streamene hans mens han jobet seg oppover.

 

Jævlig irriterende med kaklende sladrende høner som farer rundt med helt absurde påstander som ikke stemmer i det hele tatt.

 

Bevis på at nivået hans er høyere enn gold/plat? Her : http://www.lolking.net/summoner/eune/27514287

Lenke til kommentar

Hvordan er det dette med ranked virker? Nå står det at jeg har/er "Provisional: 2 of 10 games played"...vil jeg bli plassert i en divisjon basert på antall av de 10 rundene jeg vinner, eller er det et annet system jeg ikke forstår noe av ennå?

 

Min profil:

http://www.lolking.net/summoner/eune/37320309#profile

 

 

Edit:

Jeg leste igjennom denne:

http://beta.eune.leagueoflegends.com/en/competitive/ranked-leagues/

 

...men ble ikke egentlig noe klokere. :/

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

10 placement matcher, også havner du i Bronze/Silver/Gold alt ettersom hvor mange du har vunnet og hvor høy MMR du har. Er ikke så klok på systemet jeg heller, men jeg liker det ikke. Likte det andre systemet bedre. Failet i promotion igjen, den ene gangen jeg spiller ranked. Spilte to bra games, og ett elendig (Talon) game. Men men, havner der jeg hører hjemme til slutt om jeg gidder å spille ranked.

Lenke til kommentar

Hvilken liga du plasseres i styres av disse 10 matchene. Hvor du ender opp hen er ikke 100% bestemt av antall wins. Det kommer an på motstanderne du møter og hvordan du gjør det mot dem. For å ta et eksempel: Hvis du i første matchen møter 5 stk. som har en rating tilsvarende bronze 5 og du vinner denne matchen så får du et relativt lite antall "poeng". Derimot om du møter 5 stk. fra gold 1 så får du endel mer "poeng". Motstanden du møter reguleres utifra resultatene dine sånn at du hele tiden skal få relativt jevne kamper

 

Det ligger et rating system under denne ligastrukturen med bronze/silver/gold osv. som har sånn ca. peiling på hvor du ligger.

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...