Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Vel, han er ikke i nærheten av å være top 1% av alle spillere. Jeg vil si at han er høy gold/lav plat skillmessig. Han har blitt carried opp til diamond, det er det ingen tvil om. Da han spilte promotion til diamond fikk han "Athene-army" til å queue opp samtidig som han, slik at han fikk 3-4 av "sine" folk på det andre laget og som deretter tapte gamet med vilje. Fyren burde blitt permbannet. Likevel har han et item i spillet oppkalt etter seg. For all del, jeg liker det han gjør for charity, men fyren er uspiselig og et gigantisk troll som ikke fortjener oppmerksomhet eller å bli kalt en god spiller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, han er ikke i nærheten av å være top 1% av alle spillere. Jeg vil si at han er høy gold/lav plat skillmessig. Han har blitt carried opp til diamond, det er det ingen tvil om. Da han spilte promotion til diamond fikk han "Athene-army" til å queue opp samtidig som han, slik at han fikk 3-4 av "sine" folk på det andre laget og som deretter tapte gamet med vilje. Fyren burde blitt permbannet. Likevel har han et item i spillet oppkalt etter seg. For all del, jeg liker det han gjør for charity, men fyren er uspiselig og et gigantisk troll som ikke fortjener oppmerksomhet eller å bli kalt en god spiller.

 

 

Vær så snill og ikke snakk om noe som du har lest på nett forums.

Prøv å skill mellom personlige fordommer mot en fiksjonell karakter og statistisk fakta

 

Nr 1: Plat III før han duo qet til diamond, +1 som Q snipet, dette er ikke ulovlig og finnes heller ingen bevis, ellers hadde han blitt bannet av riot. http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1b7i9c/post_about_athene_abusing_ranked_elo_system_closed/ til og med denne reddit tråden som fikk første side ble konkludert at det fantes ingen bevis. Som blizzard ville si, Clever use of game mechanics.

Nr 2: Han Ble Diamond V på EUNE på 1 uke i sommer med ryze only, http://www.lolking.net/summoner/eune/27514287#history

 

Top 1%

http://www.nerfplz.com/2013/03/distribution-of-ranked-players-on-na.html

Desverre så er det sånn at athene er top 1% av alle spillere, like it or not.

 

The real athene

http://www.youtube.com/watch?v=MhYucgByUps

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Ble lagt ut rimelig overveldende bevis på Reddit om at diamond promotion var staget av Athene fanboys. Det første han gjorde da han kom til diamond 5 var å trolle ved å kun spille Teemo og Shaco support, og gikk type 0-15 i hvert eneste game. Dette pågikk i minst 50 games, og han tapte sikkert 49 av dem. Du er sikkert ikke klar over det, siden du tydeligvis digger Athene, men videoene han legger ut er ren propaganda. Jeg var selv fan av Athene da han startet å spille Lol igjen og så masse på streamen hans, så dette er ikke fordommer eller bare noe jeg har hørt.

 

Han er top RANGERT top 1% av alle spillere. Bare fordi man er i diamond, uavhengig av hvordan man har kommet seg dit, betyr det ikke at man faktisk er top 1% skillmessig. Han kan spille EN av 114 champions og han kan kun spille en posisjon. Han har elendige mechanics, han klarer seg ikke uten blue (har du sett hvor hardt han feeder hvis han ikke får blue tidlig?). Likevel blir han forgudet av enkelte fordi han holder på med charity. Folk presterer faktisk å kalle han en god spiller. Det er ganske utrolig. Han oppfører seg til tider som en liten unge, og legger gjevnlig ut videoer på youtube av typen "you mad jelly haterz".

Endret av SPRCO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, han er ikke i nærheten av å være top 1% av alle spillere. Jeg vil si at han er høy gold/lav plat skillmessig. Han har blitt carried opp til diamond, det er det ingen tvil om.

 

Her er problemet.

Han spilte opp en ny bruker til diamond, solo Q og streamet hvert game.

 

Jeg er ikke en Athene-fanboy, men flaminga av Athene kommer fra LoL forumet osv. sin ekstreme circlejerk.

Endret av Predicted
Lenke til kommentar

Han spilte opp en ny konto til diamond på EUNE. Stor forskjell. Sier ikke at han er direkte dårlig, men han hadde ikke klart seg så godt i platinum dersom han ikke hadde vært kjendis og fått spille mid hvert eneste game. Hadde han vært en "vanlig" person, så måtte han som alle andre spille flere roller enn den han er spesialisert på. På kontoen han fikk til diamond på EUNE spilte han Ryze i samtlige games (over 100). Hadde for eksempel jeg fått spille mainen min i samtlige games, ville jeg garantert klatret 3-4 divisjoner uten problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble lagt ut rimelig overveldende bevis på Reddit om at diamond promotion var staget av Athene fanboys. Det første han gjorde da han kom til diamond 5 var å trolle ved å kun spille Teemo og Shaco support, og gikk type 0-15 i hvert eneste game. Dette pågikk i minst 50 games, og han tapte sikkert 49 av dem. Du er sikkert ikke klar over det, siden du tydeligvis digger Athene, men videoene han legger ut er ren propaganda. Jeg var selv fan av Athene da han startet å spille Lol igjen og så masse på streamen hans, så dette er ikke fordommer eller bare noe jeg har hørt.

 

Han er top RANGERT top 1% av alle spillere. Bare fordi man er i diamond, uavhengig av hvordan man har kommet seg dit, betyr det ikke at man faktisk er top 1% skillmessig. Han kan spille EN av 114 champions og han kan kun spille en posisjon. Han har elendige mechanics, han klarer seg ikke uten blue (har du sett hvor hardt han feeder hvis han ikke får blue tidlig?). Likevel blir han forgudet av enkelte fordi han holder på med charity. Folk presterer faktisk å kalle han en god spiller. Det er ganske utrolig. Han oppfører seg til tider som en liten unge, og legger gjevnlig ut videoer på youtube av typen "you mad jelly haterz".

 

1: ingen bevis igjen, finner du noe fra riot? official statement? nei. jeg skal finne deg det eneste som har kommet fra riot. http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=11015167#post11015167

2: circumstantial evidence vs direct evidence er det du snakker om, finnes ingen direkte desverre ellers hadde han blitt bannet.

3: nei det visste jeg, ser jo på statsan og følgte med på streamen, var morsomt så ble det litt vel mye, så? hva har det å gjøre med noe som helst? happy elf Atheemo

4: alt du har sakt til nå er fordommer og er noe du har lest på forums, ikke fakta.

5: God spiller ja til en viss grad.. god ryze? ja.. god league of legends spiller, nei. Igjen forutinntatte forestillinger om meg fordi jeg faktisk forsvarer noen som har blitt misforstått.

Han spilte opp en ny konto til diamond på EUNE. Stor forskjell. Sier ikke at han er direkte dårlig, men han hadde ikke klart seg så godt i platinum dersom han ikke hadde vært kjendis og fått spille mid hvert eneste game. Hadde han vært en "vanlig" person, så måtte han som alle andre spille flere roller enn den han er spesialisert på. På kontoen han fikk til diamond på EUNE spilte han Ryze i samtlige games (over 100). Hadde for eksempel jeg fått spille mainen min i samtlige games, ville jeg garantert klatret 3-4 divisjoner uten problemer.

Nei desverre så dodger han hver eneste gang han ikke fikk mid både på EUW og EUNE, på Eune så fikk han 2 divisjon hopp i platinium fordi han fant ut at Lp har ingenting med saken å gjøre, hele divisjon systemet er bare en forkledning, alt som betyr noe er mmr.

 

Så athene dodget og dodget, til og med i serie matchene sine, hvorfor? fordi han visste at senere ville han få et hopp. Det skjedde fra Plat V til III og fra III til I. http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1jaecn/athene_hits_platinium_i_in_1_week_jumps_2/ + finnes Vods.

 

hahaha du tror ikke athene får mer hat enn noen andre? mest hatet personen i league, du som har sett når han spiller, du burde jo vite dette. så mye hat har jeg aldri sett.

 

Du vil basere det på skill? ehh.. er derfor vi har elo, hvordan skal vi kunne finne ut hvem som er bedre? bare flaks kanskje? xD

 

Nei gidder ikke å diskutere dette med deg om du ikke kommer med noe faktuelt til diskusjonen, blir bare kjedelig å måtte finne feilene dine i hver eneste post fordi du ikke har noe solid og komme med. I motsettning til deg så kommer jeg ``locked and loaded`` med fine grafer og statestikk, alt jeg hører bare vås i retur.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Har bedre ting å gjøre enn å lete opp et halvt år gamle poster fra reddit, og "grafer og statistikk" som du sier. Athene vs the world er bare en uendelig og usaklig diskusjon som aldri vil ta slutt. For å konkludere, det er en VELDIG god grunn til at såpass mange misliker typen. Og den grunnen er ikke at alle som misliker han er "jelly haterz".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enlighten me, please...hvem/hva er "Athene" og "SivHD"? For meg, så virker det som det nå er halv-annen side med raging over noe jeg ikke aner hva er...

Siv HD er en kjent streamer som suger. Athene er en kjent streamer som suger enda mer. Athene ble carria av sin "army" opp til et mye høyere nivå enn han er verdig. Rett og slett forferdelig.

 

Uansett så er Siv HD vesentlig bedre og er utrolig morsom. Han klarer seg med plays, med f.eks LB. Athene er ikke så veldig morsom heller og man klarer faen ikke den gebrokkne engelsken hans.

 

Athene kan bare spille Ryze, rett og slett. Huff.

Endret av Kurio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overasker meg at det ikke snakkes noe om LCS, tiebreaker og playoffs.

Må si jeg var skuffet over EG som ikke klarte å komme seg til S3 finals, men men. Har vært en stor omvelting for de mtp playstyle og jeg syns de har klart seg bra til tross.

Men må si jeg likte meget godt kampen de hadde mot Gambit Gaming i tiebreaker, hvor Froggen og Krepo bytter posisjon. Ikke minst det at Krepo nå har bedre stats på Anivia, Froggens beste champ :D

 

Er glad for at Lemondogs klarte seg så bra i sommer split, vi har jo tross alt en nordmann på det laget.

 

 

Lenke til kommentar

Litt kjedelig at ikke EG klarte å kvalifisere seg ja. De har noen skikkelige kjipe kamper, men de beste er ekstremt underholdende. Laget er vel dog rett og slett ikke bra nok. Har f.eks irritert meg over hvor mange Sona-ults Krepo klarer å bomme totalt på.

 

Hyggelig med nukeduck, men helt ærlig bryr jeg meg ikke særlig om nasjonalitet.

 

Gleder meg til worlds. Blir spennende å se om Korea knuser EU og NA slik alle forventer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...