Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Hvilken rolle mainer du? Om du har spilt i flere sesonger, hvilken elo var du da? Mid atm (Er rimelig decent med alle rollene) - Spilt siden januar 2012 (2 seasons) - ligger på rundt 1250 elo.
Hvilket nivå vil du si du er på nå? Vil tro jeg klarer meg bra i silver :) aner egentlig ikke siden jeg spiller lite ranked!
Har du mikrofon? ja
Alder? 17 (18 i des.)
Spilletider? Hverdager: 17:00-21:00 Helger: 12:00- varier veldig
Målet ditt med en clan? Bli så god som mulig, komme opp i høyere div. og møtes på sosiale treff (T.G etc..)
Forventingene til clanen? Medlemene i clanen bør være ganske moden, selv om god humor er greit. Bør kunne være fleksibel til å ta mange forskjellige roller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takler virkelig ikke den fyren, troll eller ei, får lyst å rive av meg ørene hver gang han åpner kjeften.

 

Han er bare kjent siden Siv HD promoterer han. Dessuten er han en veldig dårlig spiller som har null taktikk.

Han har bare en morsom stream og gjør mye for veldedighet.

 

Han tjener penger på den videoen f.eks, så sier seg selv at han skal bare lage styr og dritt.

Lenke til kommentar

Har også litt lyst til å begynne å spille i ranked team jeg og, de jeg spilte med tidligere har slutta med LoL, så spiller for det meste alene når jeg spiller for tiden.

 

Får nesten ikke spilt lengre, siden jeg har startet som lærling, og er borte fra mandag til torsdag uten mobildekning/internett, og helgene fremover går for det meste med til turer av forskjellige slag.

Etter jeg kom til gull har jeg vunnet 2 av 3 kamper, men går for det meste i normals, siden jeg ikke har så mye tid å spille, og at PCen fryser noen sekunder i blant, ganke irriterende, og har faktisk tapt meg noen kamper. Nytter ikke akkurat å skrive det i LoL chat, selv tror jeg sjelden på personer som skylder på lag/pc for sine dårlige prestasjoner. Blir nok å sende PCen på service, så da blir det enda mindre tid til LoL. :hm:

 

Kan ikke skryte av å ha vært noen god Irelia spiller. Prøvde henne en stund i starten av S3, da AS var ganske svakt. Synes Irelia er veldig lett å få mye farm med, men jeg er veldig dårlig til å balansere farming og trading med henne.

Når det kommer til mot AP top, ville jeg ut i fra buildet ditt mest sannsynligvis startet Boots+Pots, Cutlass, Wits End og derifra bygd ut i fra hvordan det gikk i for laget ditt.

 

Lurer på om Olaf kommer til å bli fikset igjen, men jeg tviler. Ut i fra det jeg har sett de tenker om changes på ham virker det som om mye vil gjøre ham ganske forskjellig i fra det som egentlig er Olaf. Siden det som oftest er 1-2 BotRK på hvert lag, ville Olaf egentlig vært ganske bra slik han var på IPL5, med litt lengre cooldown på W og kanskje litt tweaks på tallene på Ragnarok ville han kunne være helt grei, ikke for sterk og kanskje ikke ha blant de laveste Win ratioene i spillet.

 

Har spilt to runder Hecarim i top lane, går ganske bra. Er decent level 1 hvor man kan aa+q(+aa) for ganske bra harass. Spilte mot Pantheon et game, en lane man burde vinne. Starter han pots for sustain er ikke Q'en like sterk, og man kan ca trade likt, starter han longsword vil du tape trades men du kan outsustaine ham i både health og mana. Har et luksusproblem når jeg skal velge skins, digger både headless og arcade, så det blir vel annen hver.

 

Galio er veldig sterk nå hvis de har en på laget som gjør litt magic damage, Spirit Visage er litt for gold efficient akkurat nå, og er et fantastisk item for Galio. For han blir det 400 hp, 55 mr, 20% cdr, 20 (24) hp/5, 20 % increased healing og til slutt 27,5 ap.

 

Sist men ikke minst, Summer-ers Rift skinsa er ikke de første skinsa med samme tema som blir sluppet samtidig. Om du ikke regner holiday skins så ble Steel Legion Garen og Lux begge sluppet 1. Februar. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Spørs på hvilket nivå du spiller, men i bronze, silver og mulig i gold, så er Leona en fantastisk support.

Du kan CC-chaine og nesten garantere ADC'en din et kill om han er semivåken.
Hun er ikke så vanskelig å mestre heller, det vanskeligste er å utnytte passiven til det fylle.

Hun er også effektiv til å locke ned et priotert target helt i teamfights.

 

Viktigste med Leona å gi beskjed til ADC at du spiller aggressivt, sånn at han er forberedt når du går inn.

Lenke til kommentar
Kan ikke skryte av å ha vært noen god Irelia spiller. Prøvde henne en stund i starten av S3, da AS var ganske svakt. Synes Irelia er veldig lett å få mye farm med, men jeg er veldig dårlig til å balansere farming og trading med henne.

Når det kommer til mot AP top, ville jeg ut i fra buildet ditt mest sannsynligvis startet Boots+Pots, Cutlass, Wits End og derifra bygd ut i fra hvordan det gikk i for laget ditt.

 

Var denne til meg? :)

Jeg har egentlig droppet boots som start-item uansett champ...som Irelia, ene er at jeg starter med og bruker E som evt. escape, pluss at jeg gav meg selv 3x MS-quintessences (hovedsaklig for økt "stickyness" ved pursuits, særlig nå som Trinity Force er reworked - økte cd på Ruined Kings active gjorde dem også, svina :thumbdown: ).

 

 

siden folk nekter å spille support, blir jeg å spille det nesten hver kamp nå.

i den anledning har jeg tenkt å prøve å mestre litt forskjellige champs og ikke bare min nydelige blitz.

forslag til andre?

sitter å vurderer fiddle, nami og soraka.

 

o.O

Jeg elsker å være support - men det er ikke alle som har "tålmodighet" til det...særlig mage/healer-support er min favoritt, som Nami, Janna, Soraka og Sona (jeg har også Lulu).

Skal jeg nevne favoritten av de overnevnte, så må det bli Nami - men du må være god på skillshots, da hennes Aqua Prison er en make/break-skill i starten imo. :)

 

Leona, som nevnt, er en support-tank (hun er en skikkelig "stunner", og da mener jeg ikke utseende... :roll: ). Lux kan også spilles som support-mage, men hun har for mye CC til å kunne gi sikker farm til ADC (imho) - samme med Zyra.

Andre du kan kikke på er Thresh - jeg har ikke spillt ham selv, men jeg har respekt for ham hvis spilleren er skilled...han kan være en skikkelig pita(!), med sine slows og shield.

 

Fiddle er mid-mage i starten...men en skikkelig disruptor (fear/silence) etterhvert - og jeg hater ham, nettopp fordi han er så jævlig å spille mot! :yucky:

Lenke til kommentar

Har også litt lyst til å begynne å spille i ranked team jeg og, de jeg spilte med tidligere har slutta med LoL, så spiller for det meste alene når jeg spiller for tiden.

 

Får nesten ikke spilt lengre, siden jeg har startet som lærling, og er borte fra mandag til torsdag uten mobildekning/internett, og helgene fremover går for det meste med til turer av forskjellige slag.

Etter jeg kom til gull har jeg vunnet 2 av 3 kamper, men går for det meste i normals, siden jeg ikke har så mye tid å spille, og at PCen fryser noen sekunder i blant, ganke irriterende, og har faktisk tapt meg noen kamper. Nytter ikke akkurat å skrive det i LoL chat, selv tror jeg sjelden på personer som skylder på lag/pc for sine dårlige prestasjoner. Blir nok å sende PCen på service, så da blir det enda mindre tid til LoL. :hm:

 

Kan ikke skryte av å ha vært noen god Irelia spiller. Prøvde henne en stund i starten av S3, da AS var ganske svakt. Synes Irelia er veldig lett å få mye farm med, men jeg er veldig dårlig til å balansere farming og trading med henne.

Når det kommer til mot AP top, ville jeg ut i fra buildet ditt mest sannsynligvis startet Boots+Pots, Cutlass, Wits End og derifra bygd ut i fra hvordan det gikk i for laget ditt.

 

Lurer på om Olaf kommer til å bli fikset igjen, men jeg tviler. Ut i fra det jeg har sett de tenker om changes på ham virker det som om mye vil gjøre ham ganske forskjellig i fra det som egentlig er Olaf. Siden det som oftest er 1-2 BotRK på hvert lag, ville Olaf egentlig vært ganske bra slik han var på IPL5, med litt lengre cooldown på W og kanskje litt tweaks på tallene på Ragnarok ville han kunne være helt grei, ikke for sterk og kanskje ikke ha blant de laveste Win ratioene i spillet.

 

Har spilt to runder Hecarim i top lane, går ganske bra. Er decent level 1 hvor man kan aa+q(+aa) for ganske bra harass. Spilte mot Pantheon et game, en lane man burde vinne. Starter han pots for sustain er ikke Q'en like sterk, og man kan ca trade likt, starter han longsword vil du tape trades men du kan outsustaine ham i både health og mana. Har et luksusproblem når jeg skal velge skins, digger både headless og arcade, så det blir vel annen hver.

 

Galio er veldig sterk nå hvis de har en på laget som gjør litt magic damage, Spirit Visage er litt for gold efficient akkurat nå, og er et fantastisk item for Galio. For han blir det 400 hp, 55 mr, 20% cdr, 20 (24) hp/5, 20 % increased healing og til slutt 27,5 ap.

 

Sist men ikke minst, Summer-ers Rift skinsa er ikke de første skinsa med samme tema som blir sluppet samtidig. Om du ikke regner holiday skins så ble Steel Legion Garen og Lux begge sluppet 1. Februar. :)

 

Vi kan godt ta et game sammen iblant hvis du vil! Jeg har også nylig startet som lærling, og får bare spilt litt.

 

Så hvis du er interesert, si ifra.

Lenke til kommentar

heisann folkens, jeg leste på en tråd på lol forumene om folk som driver på å hjelper (adopterer) nye spillerer for å gi de en liten boost i gameplay, og tenkte selv at jeg kunne tenkt meg å gjøre dette, så jeg skriver her for å høre om det er noe folk er interesert i? i tillegg så hadde det vært kjekt med flere "foreldre" som vil bli med på dette her :)

om du vil bli adoptert, så kan jeg vel hjelpe folk som levler opp, eller er i bronze. (har allerede hjulpet et par folk fra bronze3 til silver.

 

dette er ikke snakk om å booste eller noe sånnt, det er å hjelpe til med playstyle, noen tips og litt spilling mot hverandre for å vise hvordan en skal gjøre det.

Jeg er ikke noe pro player i det hele tatt, men liker å hjelpe folk som trenger en knuff.. jeg spiller atm i Silver1 (spiller nesten bare mot gold4 og oppover for en tullete grunn (teite mmr :/ )

 

så om du er interesert i å bli adoptert, eller adoptere, gi meg en lyd. EUW Pervy Potato

Endret av Pervy Potato
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Veldig flott i en dårlig rank. På høyere elo er hun såpass vanskelig å spille, krever ekestremt mye. Snakker da om Plat ++.

Du har en ufordragelig holdning i måten du skriver på, prøv å ikke framstill deg selv som så ekstremt mye bedre enn alle andre. Det er kanskje ikke det du mener, men det er slik det kommer fram. Ikke ment som noe personangrep, beklager hvis det oppfattes slik. Det er noe som kommer fram jevnt over i postene dine forøvrig. Første posten din så kalte du brukerne her inne scrubs, og refererte til plat som "plæt". Det er rimelig unødvendig, og virker hovent. Men nok om det.

 

Uansett så har du et poeng her. Low elo er hun grei nok, fordi folk forventer ikke flash ult plays etc.

 

Men i høyere nivå kan det fort bli verre ja, ettersom at det er veldig lett å chaine henne slik at hun aldri får ulta. I tillegg er en dårlig sona ult en død sona som oftest, og ja, det krever mye teamplay for at det skal fungere på høyere nivå. Bronze er det jo mulig å faktisk carrye et game med ap sona -.-

 

Edit: Likte den fadderideen til en oppi her. Jeg er silver player selv, og kan godt hjelpe andre, eller få hjelp selv hvis noen føler seg tålmodige. Jeg spiller ofte, og du kan gjerne adde meg bare for fungames :) Kongekrabba euW

Endret av fiskerdigg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har en ufordragelig holdning i måten du skriver på, prøv å ikke framstill deg selv som så ekstremt mye bedre enn alle andre. Det er kanskje ikke det du mener, men det er slik det kommer fram. Ikke ment som noe personangrep, beklager hvis det oppfattes slik. Det er noe som kommer fram jevnt over i postene dine forøvrig. Første posten din så kalte du brukerne her inne scrubs, og refererte til plat som "plæt". Det er rimelig unødvendig, og virker hovent. Men nok om det.

 

Uansett så har du et poeng her. Low elo er hun grei nok, fordi folk forventer ikke flash ult plays etc.

 

Men i høyere nivå kan det fort bli verre ja, ettersom at det er veldig lett å chaine henne slik at hun aldri får ulta. I tillegg er en dårlig sona ult en død sona som oftest, og ja, det krever mye teamplay for at det skal fungere på høyere nivå. Bronze er det jo mulig å faktisk carrye et game med ap sona -.-

 

Edit: Likte den fadderideen til en oppi her. Jeg er silver player selv, og kan godt hjelpe andre, eller få hjelp selv hvis noen føler seg tålmodige. Jeg spiller ofte, og du kan gjerne adde meg bare for fungames :) Kongekrabba euW

Hva snakker du om? Du trenger da ikke å bli sur fordi man sa at hun er vanskelig på høyere elo og det finnes ekstremt mange erstatninger for henne. Jeg vil anbefale for den som vil climbe å spille på East, deretter transfere tilbake til West, men du mister litt. Men det vil uansett være mye lettere å climbe for den som ønsker å booste seg fra høyere elo til høy elo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

 

Veldig flott i en dårlig rank. På høyere elo er hun såpass vanskelig å spille, krever ekestremt mye. Snakker da om Plat ++.

Jeg er i plat.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...