Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Yup, imo virker det som Kurio er her av en av 3 grunner:

  1. Få fler innlegg
  2. Prøve å overbevise folk om at han er best. Bruker ord som "Scrubs" og "plat++" for å fremheve dette.
  3. Trolle.

Men jeg er jo også bare en vanlig forumbruker, en vanlig spiller med mine mål og interesser, så hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg er jo også bare en vanlig forumbruker, en vanlig spiller med mine mål og interesser, så hva vet jeg.

 

Du må huske på at "the night is dark and full of trolls" :green:

 

 

Personlig, så spiller jeg bare League of Legends for moro (ranked fame osv. bryr meg ikke)...og en av de tingene som er kun for lolz er at jeg kun unlocker/kjøper female champs. Har laget meg en liste over kjøp:

 

Champs:

 

1. Sivir (450 IP)

PAX Sivir (11.95 USD, Ebay)

2. Soraka (450 IP)

Celestine Soraka (975 RP)

3. Ahri (Damsels Causing Distress-bundle)

Foxfire Ahri (487 RP)

4. Diana (Damsels Causing Distress-bundle)

5. Lissandra (Damsels Causing Distress-bundle)

6. Syndra (Damsels Causing Distress-bundle)

Justicar Syndra (487 RP)

7. Zyra (Damsels Causing Distress-bundle)

Wildfire Zyra (675 RP)

8. Sejuani (487 RP)

Bear Cavalry Sejuani (975 RP)

9. Kayle (450 IP)

10. Ashe (450 IP)

11. Morgana (1350 IP)

Ghost Bride Morgana (975 RP)

12. Irelia (4800 IP)

13. Caitlyn (440 RP)

14. Leona (4400 IP)

Iron Solari Leona (487 RP)

15. Vayne (440 RP)

16. Anivia (3150 IP)

Blackfrost Anivia (1820 RP)

17. Fiora (487 RP)

18. Lux (3150 IP)

Steel Legion Lux (975 RP)

19. Tristana (Facebook)

Riot Girl Tristana (Facebook)

20. Lulu (487 RP)

21. Nidalee (3150 IP)

22. Nami (6300 IP)

23. Janna (1350 IP)

24. Sona (3150 IP)

25. Riven (440 RP)

 

Vayne/Fiora var bare waste, imho: dem passer ikke min spillestil, så jeg klarer ikke å spille dem skikkelig. :hm:

 

 

Runes:

 

Marks:

Armor: 9x - 1845 IP

Damage: 9x - 1845 IP

Attack Speed: 9x - 3690 IP

Magic Pen: 9x - 3690 IP

 

Seals:

Armor: 9x - 1845 IP

Gold per 10: 8x - 3280 IP

Mana regen: 9x - 1845 IP

 

Glyphs:

Scaling AP: 9x - 3690 IP

Scaling MR: 9x - 1845 IP

 

Quintessences:

Ability Power: 3x - 3075 IP

Damage: 3x - 3075 IP

Gold per 10: 3x - 1545 IP

Movement Speed: 3x - 6150 IP

 

Total: 37420 IP

 

 

7 Rune Page Bundle: 2600 RP

Damsels Causing Distress-bundle: 3656 RP

 

 

Edit:

La til spoiler-tags. :)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Etter en ukes pause prøvde jeg å spille litt i kveld, men sliter med connection issues.

Fikk først denne når jeg skulle logge inn "Connection Failure: Unable to connect to the PVP.net server." Googlet lit, fant først fram til denne siden, fulgte alle rådene (untatt "Make sure that Port 2099 is open" da jeg bor i studentbolig og deler nett/router med andre). Dette hjalp ikke. Googlet litt til og gjorde så dette;

 

Open "cmd.exe" and type in: "ipconfig /release" followed by "ipconfig /renew" and "ipconfig /flushdns"
Your LoL-Client has to be closed while doing the above.
Fixed it for me, try it out.

 

Da fikk jeg logget inn. Måtte trykke reconnect på chatten 4-5 ganger før jeg fikk logget inn. Fant meg så et game, men når jeg skulle connecte ble skjermen svart og jeg fikk en feilmelding. Reconnectet og kom inn på andre forsøk. Neste game skjedde det samme, men da fikk jeg ikke connectet i det hele tatt. Prøvde 5-6 ganger. Kjørte windows update (3 ikke-viktige updates) restartet pc-en og nå kommer jeg ikke inn igjen. Har LOLping og den melder konstant om at "Connection to the EUW-server has timed out".

 

Vet ikke om dette er relevant, men har i noen dager også hatt problemer med twitch.tv. Det tar vanvittig lang tid å connecte til streams, og ofte går det ikke i det hele tatt. Azubu og youtube bl.a. fungerer helt fint.

 

Noen råd anyone?

Lenke til kommentar

Etter en ukes pause prøvde jeg å spille litt i kveld, men sliter med connection issues.

 

Fikk først denne når jeg skulle logge inn "Connection Failure: Unable to connect to the PVP.net server." Googlet lit, fant først fram til denne siden, fulgte alle rådene (untatt "Make sure that Port 2099 is open" da jeg bor i studentbolig og deler nett/router med andre). Dette hjalp ikke. Googlet litt til og gjorde så dette;

 

Open "cmd.exe" and type in: "ipconfig /release" followed by "ipconfig /renew" and "ipconfig /flushdns"

Your LoL-Client has to be closed while doing the above.

Fixed it for me, try it out.

 

Da fikk jeg logget inn. Måtte trykke reconnect på chatten 4-5 ganger før jeg fikk logget inn. Fant meg så et game, men når jeg skulle connecte ble skjermen svart og jeg fikk en feilmelding. Reconnectet og kom inn på andre forsøk. Neste game skjedde det samme, men da fikk jeg ikke connectet i det hele tatt. Prøvde 5-6 ganger. Kjørte windows update (3 ikke-viktige updates) restartet pc-en og nå kommer jeg ikke inn igjen. Har LOLping og den melder konstant om at "Connection to the EUW-server has timed out".

 

Vet ikke om dette er relevant, men har i noen dager også hatt problemer med twitch.tv. Det tar vanvittig lang tid å connecte til streams, og ofte går det ikke i det hele tatt. Azubu og youtube bl.a. fungerer helt fint.

 

Noen råd anyone?

 

 

Når dette skjer:

 

Gå inn i cmd.

 

Skriv "ipconfig/flushdns"

 

Det burde hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har vurdert de samme selv :)

 

Fisherman fizz som har Urf iseg?

Jepp, Urf > alt annet

Fizz sine skins er egentlig noe kjedelige, da de kun er en reskin av selve characteren og lite er gjort med skills oln. pga. skillsette hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

 

Det er seriøst det dummeste jeg har lest.

Athene er kun berømt fordi SivHD promoterer han?

Du burde sjekke Athene sin youtube-kanal.

Yup, Athene har vært kjent leenge før lol var i beta. Husker jeg så mye på han når han skulle samle penger til et godt formål. Han fikk inn 1 million dollar. Ja, 1 million dollar.

Athene har gjort MYE bra for communitiet, og han har jobbet med kontrakter til progamers og streamers mye, f.eks twitch sin kontrakt om subscribemode.

Det at han er som han er, det er kun markedsføring. Noen hater han, noen elsker han, men alle vet hvem han er.

#1 pala in the world.

 

EDIT: Link til en av de mange artikklene om akuratt dette.

 

Butthurt hvor?

Han siterte strengt talt bare en typisk Athene kommentar.

Han siterte Athene-kommentarer, men til hva? Han sier ingen ting som er konstruktivt til det han har fått som svar, og det virker ikke som om han skjønner at han har feil heller. Dette er en typisk respons som trollere gir når de ikke har noe bedre å si.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Yup, Athene har vært kjent leenge før lol var i beta. Husker jeg så mye på han når han skulle samle penger til et godt formål. Han fikk inn 1 million dollar. Ja, 1 million dollar.

Athene har gjort MYE bra for communitiet, og han har jobbet med kontrakter til progamers og streamers mye, f.eks twitch sin kontrakt om subscribemode.

Det at han er som han er, det er kun markedsføring. Noen hater han, noen elsker han, men alle vet hvem han er.

#1 pala in the world.

 

EDIT: Link til en av de mange artikklene om akuratt dette.

 

Han siterte Athene-kommentarer, men til hva? Han sier ingen ting som er konstruktivt til det han har fått som svar, og det virker ikke som om han skjønner at han har feil heller. Dette er en typisk respons som trollere gir når de ikke har noe bedre å si.

 

+1 Athene va i norsk media før en stund siden.

Er selv en athene armyer, pls dont kill me

 

http://www.aftenposten.no/kultur/Dataspill-redder-liv-6841884.html

 

http://www.gamereactor.no/blog/Torento/36461/

 

Nytt prosjekt:

http://gamingforgood.net/

i dag har han en fin operasjon der om du donerer til veldedighet så får du poeng tilsvarende summen du donerte som man kan bruke til steam games + at donasjonen din blir 8 dobblet via USAID.gov.

Hele prosjektet er profittløs der twitch tar ad revenue fra streamen til athene for og betale paypal fees/bandwith sånn at hele donasjonen din går til savethechildren som blir støttet av bill gates.

 

Tilting/Rageing:

Har selv hatt et stort problem med tilting (nå et lite problem) når jeg spiller top, mer enn noen annen lane pågrunn av at man er alene og at lanen er så lang. Men i det siste så har jeg klart å kunne kontrollere dette bedre, 1 av 20 games har jeg gått i negativ score med en spesifikk champ, når jeg først taper lane, 0.2 eller verst va vel 0.4 før 20 min, så kom jeg tilbake 4.4 og mest 10.4. samtidig som at csen min kun er 65-75 etter 10 min men etter 35-40 min så er den på lav 300 tallet og har 50-150 mer cs enn motstanderen. Uansett om jeg taper tidlig så har jeg noe å falle tilbake på mekanisk.

 

 

Kontrollere Amygdala:

Mange har problemet meg inkludert, alt går bra i lanen, man får en dårlig engage taper snevert, dette skjer 1-2 gang til kanskje og plutselig så bryr man seg ikke lengre om noe som helst, all logisk tankegang blir kastet ut vinduet og nå er det tilting som skjer. Men hvordan kan jeg få kontroll på dette?

http://www.youtube.com/watch?v=eFLodml7xJc

 

 

Det å kunne kontrollere hjernen til å jobbe for deg enn mot seg er noe alle burde prøve og øve på.

http://www.youtube.com/watch?v=jnN_lAF2Fbg

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Fra aftenposten.no: "En av verdens beste dataspillere spiller nå for barna på Afrikas horn"

 

Haha. Har han noen gang spilt kompetetivt?

haha nei alt er en act, vi som er fans bruker å bare flire av sånt, marketing spiel. alle andre blir sint og flamer forums.

 

Mer theory crafter/strategi/clever use of game mechanics aka 40 stykk mobtag team xD

  • World record for the most hands of poker played in 1 month (1 Million)
  • First in the world to beat Deity in Civ V.
  • World's best Dexter in Ultima Online
  • Four separate World of Warcraft speed-leveling world-records, and the world's first level 80 and 85.
  • First Starcraft II player to beat 4 insane AI
  • Top ranked in the hardest WoW battleground in the world
  • World's first level 60 in Diablo III
  • Only gamer to ever beat every boss on Diablo III inferno blindfolded.
Lenke til kommentar

hehe vanskelig å ikke være god når man er top 1% av alle spillere, men nja, han spiller mer en ryze vs hug the tower farm the minion enn 1v1s, til han er fed + gp10 quints og Gp10 items har han full build 30-35 min inn.

 

Ellers er det lite interesant med hvordan han spiller.

 

How to play league med Korean supah Stars! Subbed edition

 

Top:

 

 

Mid:

 

 

Jungle:

 

 

Support:

 

 

AD carry

 

 

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...