Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Er reneste terapien for meg å poste screenshots av offensive chats... :green:

 

Ny dag, nytt bot-game:

 

 

 

 

Jeg har ett spørsmål: er det sannsynlig at Lissandra klarer å solo'e Blitzcrank og Ashe?

 

Jeg har noen fine frames her, også fra et bot-game, hvor hensikten bare var å hjelpe til:

Jeg har hentet 3 frames fra Fraps-opptaket som viser sammenehengende chat-log - jeg er premade med Master Yi.

 

 

 

 

Edit:

http://www.lolking.net/search?name=termination

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å spille mye Katarina. Hun er forsovet veldig svak og 1 stun gjør henne meget ubrukelig. Men uansett er hun morsom og kan lage plays med. Hun er ikke season 2 stronk, men klarer seg gjevnt hvis du holder deg til en bra farm og blir tidlig fed.

 

Absolutt noe som anbefales for den som vil climbe skikkelig. Hun kan også bygges tanky hvis alt håp er ute.

Lenke til kommentar

Spørsmål angående Katarinas ultimate (og flere andre champs): jeg har sett flere bruke Zhonya's Hourglass (særlig Morgana/Fiddlesticks) som en combo med sin ulti...hvilke andre champs kan også benytte seg av denne teknikken?

Jeg tenker bla.a. at Katarina, Anivia, Janna og Caitlyn burde kunne gjøre det.

 

Jeg leser om det her:

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Zhonya%27s_Hourglass

 

...men jeg antar jeg bare må prøve det ut (men da må jeg først unlocke Katarina). :wee:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

 

 

hahaha oh wow.

Haha.

Spørsmål angående Katarinas ultimate (og flere andre champs): jeg har sett flere bruke Zhonya's Hourglass (særlig Morgana/Fiddlesticks) som en combo med sin ulti...hvilke andre champs kan også benytte seg av denne teknikken?

Jeg tenker bla.a. at Katarina, Anivia, Janna og Caitlyn burde kunne gjøre det.

Spørs helt hvordan du builder og hvem du spiller i mot. La meg si at du har et AD team da, og du er eneste AP på ditt team. Du ulter inn i gruppa og bruker hourglass med engang. Da har du akkurat nok tid til å sannsynligvis overleve teamfighten uten at noen liv går tapt.

 

Du kan bruke det på alle champions, men det er mer normalt å bruke det på champions som blir påvirket av stun eller noen som tåler veldig lite.

 

Avhenger av også hvem du møter. Møter du noen med en slik brutal ult som Lux, så kan det redde assen din ganske mye.

 

Katarina kan du fint gjøre dette med, du kan også gjøre det med en såkalt "clean-up" med Katarina, men du er også avhengig av at du ikke blir stunnet.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro PaladinNO mente å bruke den mens du ulter, som en Fiddle som ulter inn og bruker zhonyas mens han er i midten av enemy team, eller en Kennen som har brukt ult, bruker Zhonya's og fortsetter å gjøre damage.

 

Er ikke helt sikker på dette, men tror at Zhonyas avbryter channeling abilities, det er som at du blir stunnet og ikke tar damage i 2,5 sekunder.

Sånn sett vil Zhonyas bare fungere med abilities som allerede er castet, og som bare kan unngås ved å gå ut av rekkevidden.

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar

Jeg vil tro PaladinNO mente å bruke den mens du ulter, som en Fiddle som ulter inn og bruker zhonyas mens han er i midten av enemy team, eller en Kennen som har brukt ult, bruker Zhonya's og fortsetter å gjøre damage.

 

^ This.

 

Nå har jeg ennå ikke fått testet med Janna's ulti...men jeg tipper å akitvere Hourglass vil avbryte healingen, og at hennes ulti er klassifisert som en "channeling ability". Er fortsatt mye av spill-mekanikken jeg ikke har satt meg inn i...

 

 

Edit:

Jeg prøvde å aktivere Hourglass mens jeg hadde Janna's ulti aktiv...og channelingen/healingen ble avbrutt, desverre.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Aha, du mente antall skins som er solgt (my bad; leste innlegget ditt litt vel fort)... Listen jeg postet over viser vel hovedsaklig hvor mange games hvert skin har vært i.

Jeg tror det blir vanskelig å holde oversikt over hvor mange av hvert skin som er solgt mtp. gifts/"special events" (give-aways)/legacy-skins osv.

 

Men det er trist å se Frostblade Irelia helt nede på 135. plass. :(

På den andre siden, så kan vi gå utifra at kjøper man Silent Night Sona (som ikke er å få tak i lenger btw.), så har man stor sjanse for å vinne gamet. :p

Lenke til kommentar

Jeg er så sjokkert. Regi er en forpult drittsekk som er den største kverulanten. Han er også en veldig dårlig spiller generelt, og har faen meg ingenting å stille opp mot Dyrus.

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_0c6JUCwpG8

 

Les Se VODs som både Dyrus, Regi og OddOne lastet opp tidligere idag, og opplys deg litt mer før du forhåndsdømmer så mye. Var helt vanvittig å lese på reddit igår. Synes direkte synd på Reginald, så mye dritt som han får slengt i seg.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

 

Les Se VODs som både Dyrus, Regi og OddOne lastet opp tidligere idag, og opplys deg litt mer før du forhåndsdømmer så mye. Var helt vanvittig å lese på reddit igår. Synes direkte synd på Reginald, så mye dritt som han får slengt i seg.

 

Jeg så på Reddit i hele går.

 

Alle hater Regi nå, smud

 

Ender sikkert med at Dyrus får seg et team som er verdig han, og ikke et trash sponsorteam basert på penger og ditten og datten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...