Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles bare så utrolig godt å komme til promotion etter å havnet med hyggelige,flinke og hjelpsomme folk etter å ha vunnet sikkert 6-7 ranked på rad.

 

For så å havne, med helt tilbakestående fittetryner i promotion vær eneste jævla gang, det tar faen meg aldri slutt. Folk som feeder 0-9. 0-10. Supporter som ikke warder. Folk som er i gold og bare fuckings troller.

 

Det spillet her avler faen meg drittunger daglig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aatrox og Zac kan få til ekstremt gode komboer. Aatrox treffer jump i lane, og Zac kan hoppe inn fra jungelen og knocke fienden den veien han vil. I tillegg har ultimatene deres ca like lang rekkevidde, og begge kan slowe, så hvis man treffer med de to hoppene er det nesten en helt sikker kill.

 

Synes Aatrox kan være ganske god mid-late game, men synes han virker ganske balansert for det meste. E'en er veldig lett å unngå med mindre han har Q'et først og er rett ved siden av deg. Garen virker veldig sterk mot ham, har spilt Garen mot Aatrox med veldig gode resultater, og har spilt Aatrox mot Garen, som ikke ga veldig godt resultat. Det skal sies at jeg fortsatt er i Bronze 1 og for det meste spiller mot Silver og Gold, men ut i fra mine opplevelser der er Garen vrien for Aatrox.

Spilte også et game mot Vladimir, hvor han eide meg i lane. Zac hjalp meg, så jeg døde ikke en gang det gamet, men kan ha tapt mot Vladimir siden jeg maxet W først, noe som ikke funker veldig bra da han får bedre sustain fra abilitene. Hvis man maxer E kan det hende man kan holde lanen jevn eller muligens vinne, men med W hadde jeg ikke mye jeg kunne gjøre, føler at den er bedre late game, eller hvis man ikke er mot champions med god sustain.

Lenke til kommentar

10-3-7 er min nye rekord :) Bra spill følte jeg, Xin Zhao er fantastisk. Noen som vet hvor lenge han er gratis? Finnes det en champ som er lik Xin Zhao men som også kan slå til fra lengre distanser, noe ala blanding av Ashe og Xin Zhao?

Hvilke egenskaper er det du ser etter som denne ranged helten skal få fra xin zhao?

Lenke til kommentar

Spilte et par runder som Janna sammen med en kompis som spilte darius. Fikk virkelig sansen for å spille support! Forslag til andre champions jeg burde sjekke ut som support?

 

Mest lik janna er Alistar de er i samme sjanger, pealer type, brukes mot leona/taric/thresh/blitz, passer godt med adc som har lang rekkevidde som ashe/caitlyn/tristana, men passer også sammen med adc som ikke har ecsapes som heller ikke er sterk tidlig game som: kogmaw.

 

Poke/Team fight orientert: Sona, Lulu.

Initiate: Leona, Taric.

Fun fun fun: Blitz/Thresh

Substain Queen: Soraka

 

Nisje support: Fiddle, Morgana, Kayle, Lux, Elise, Karma, Nidalee, Zilean

 

Dark Horse, nummer 2 secret! beste all round support: Nami om du treffer dine Qs

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Føler Nidalee ikke tilbyr en eneste ting utenom traps og heals og de fleste Nidalees jeg ser driter i Aegis/locket og aura items generelt og kjører rett på Tear/deathcap.

 

Fiddlesticks er ganske gøy, 3 sekunder fear er helt på trynet å spille mot og en silence som bouncer 5 ganger.

 

En liten guide i spoiler, ganske stort bilde.

 

 

UM3rilD.jpg

 

Lenke til kommentar

100 % winrate med thresh foreløpig, alt han har er utrolig bra for support. Liker selv best agresive suport-champs som kan dominere lane. Botlane er tross alt 60 % support. Blitz funker, og kan være veldig farlig hvis man ikke vet hvordan man skal spille mot han. Dessuten er Fidlesticks kanskje den kuleste supporten hvis du greier å bruke han riktig. Vent til du har rank 5 fear og ult, da smeller du de ned med adc'en din.

 

Når det gjelder champion for nybegynner å spille så må jeg anbefale det som heter "bruiser". Disse tåler mye, samtidig som de kan gjøre overraskende mye skade. Garen, Xin Zhao, Jax, Nasus etc.

 

Så kan jeg vel også si at den ultimate nybegynner champion vel er Master Yi. Dette er en champ du lett kan plukke opp og gjøre MYE skade med.

Et tips for nybegynnere er også å bruke guides på nettet, som kan gi deg tips i hva du bør kjøpe.

Lenke til kommentar

Guides på nettet kan også ødelegge for deg, siden du ikke nødvendigvis lærer hvorfor/hvordan et item er bra til din champion, og vil da ofte ha mindre kunnskap om itemization enn folk som har erfart det selv på vei opp til lvl 30.

 

Hvis du skal bruke guides, les om hvorfor de anbefalte itemene er anbefalte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...