Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vil spille sammen?

Er rett og slett drittlei av å møte folk som krangler over mid/top lane eller jungle, og om de ikke får det som de vil så ragequitter de eller feeder med vilje.

Spiller hovedsakelig Dota 2, siden jeg sluttet med LoL pga. dette problemet. Tenkte og prøve igjen i dag, og det samme skjedde etter bare 2 games......

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å spille seg fra bronze I til silver?

 

Er det meninga at man kun skal få 4-6LP pr match fra første seier av i bronze I? siden i Bronze II fikk jeg 15-20LP.

Nå har jeg altså vunnet minst 10 ranked matcher på rad, og jeg fortsetter kun å få 4-6LP (IM PREXTER YO på lolking hvis du vil sjekke).

 

Syntes det er litt merkelig at det trengs 5 wins i Bronze II(5*20LP=100) for å komme til promotion, mens det tar 20 wins i bronze I (20*5LP=100)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å spille seg fra bronze I til silver?

 

Er det meninga at man kun skal få 4-6LP pr match fra første seier av i bronze I? siden i Bronze II fikk jeg 15-20LP.

Nå har jeg altså vunnet minst 10 ranked matcher på rad, og jeg fortsetter kun å få 4-6LP (IM PREXTER YO på lolking hvis du vil sjekke).

 

Syntes det er litt merkelig at det trengs 5 wins i Bronze II(5*20LP=100) for å komme til promotion, mens det tar 20 wins i bronze I (20*5LP=100)

 

Systemet fungerer slik. I Bronze 1, Silver 1, osv så blir LP du får justert ned. Dette er Riots måte for å forsikre at du er klar for å rykke opp en league.

Lenke til kommentar

Ja det er jo helt klart, så vidt jeg skjønner må man bli rapportert i en stor andel av kampene man er i for at det skal ha noe å si og det blir jeg jo ikke så jeg gir egentlig faen, jeg syntes bare det var artig i grunn. Gikk ikke så gale i grunn utenom at jeg ble starved for gull, men attack rangen, base attack og projektilfarten var jo helt ok. Bedre enn veigars range ihvertfall som jeg ser bygd AD merkelig ofte :p

 

Jeg tenkte å begynne å spille ranked igjen snart men trenger å bli flinkere til roller som ikke er i bot lane og aner ikke hvilke champions jeg burde lære meg der. Jarvan, wukong og malzahar gjør jeg det bra med atm men irelia får jeg ikke til i s3 i noen særlig grad. Har også spilt litt ryze men sliter med laningfasen. Noen som har noen forslag? :) Helst noen som ikke alltid er bannet eller antagelig kommer til å bli nerfet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og hva var det egentlig som skjedde med own3d? Sist jeg spilte gikk tsm over til twitch og nå er own3d helt borte vekk

 

edit: det var da faen til dobbelposting i dag. whops

Vist du ser CLG dokumentaren så får du en grei peiling på hva som skjedde med own3d :)

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ycdYazyRHHk

 

http://www.youtube.com/watch?v=CAv4YZGvz8E

 

All patch notes

http://na.leagueofle...atch-38-notes-0

 

SWEET

Player Behavior

Behavior Alerts

The PVP.net client will display new warning alerts for players with spikes of negative activity, in order to help course-correct them as soon as possible with quick and direct feedback.

Players with recently detected unsportsmanlike behavior will see a warning after the End of Game screen.

Alerts will not follow every player report; alerts are targeted toward players that exhibit uncharacteristic spikes of highly negative behavior.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...